Elijah
Mirosul cafelei imi invaluie imediat simturile. Ma intind cand intru in bucatarie si o privesc pe Aylin cum face i cafea intr-un halat negru din satin. Zambesc cand vad aceasta imagine; Aylin in bucatarie, pregatind micul dejun intr-un halat ce de abia îi acopra fundul apetisant.As vrea ca in fiecare dimineata sa ma trezesc asa si sa nu am nici o problema in viata asta care uneori e de cacat, nu pot sa ma plang ca este chiar mereu. Ma apropii de Aylin si o cuprind de la spate, îi sarut delicat gatul secvente din seara trecuta in care ne am marturisit sentimentele imi apar in cap. Nu regret nimic, inca vreau o viata cu Aylin, si vreau sa fie mama copiilor.
-Neata, iubito! Esti bine?
Se intoarce spre mine si imi ofera unul dintre zambetele ei frumoase. Ma privestse cu o stralucire in ochi, ce ma fascineaza de fiecere data cand se uita asa la mine.
-Da, ma simt chiar foarte bine. Tu esti bine? Sau noi suntem bine?
Îi observ o mica ingrijorare in voce cand intreaba de noi. O apuc gentil de mani si o privesc sincer in ochi. Inca nu pot sa cred ca se inseala in privinta noptii trecute, de parca ar fi fost un vis.
-Scumpo, nu te ingrijora in privinta asta, seara trecutra a fost ceva real, si inca te iubesc si o voi face in continuare. Încerc sa spun cat de convingator pot.
Îsi musca buza de jos, gest ce stiu ca il face de obicei cand se gandeste la ceva.
-În regula, am incredere in tine, asa ca suntem bine.
Cafelele sunt gata, iar ca mic dejun mancam somon pe paine si unt. Un mic dejun mai lejer dar unul bun si sanatos. Aylin imi povesteste cum a fost ieri cu Ava in Mall si si au luat tot felul de porcarii, imi spune si despre idee de a îsi face tatuaj, ceea ca imi cam da cu virgula avand in vedere ca tatuajul ei nu este intr-un loc asa decent, asa ca imi fac griji.
-Deci unde vrei sa spui ca ti ai facut tatuajul? O intreb si îmi ridic sparcenele. Încerc sa imi pastrez calmul fara sa imi imaginez deja prea multe chestii.
-Ava spunea ca stie ea o fata cae le face bine, asa ca am mers pe recomandarea ei, doar nu credeai ca mi as face un tatuaj intr-un loc asa indecent la orice salon?
Respir liber cand stiu ca macar este o fata cea care ia facut tatuajul si stiu ca nu e un barbat care ia vazut fundul.
-Si sora Ava de unde o stie pe femeia aia?
-Spunea ca de la facultate.
Dau din cap si mai sorb din cafeaua mea care este aproape pe terminate. Azi o sa fie o zi grea, pentru ca azi o sa facem planul ca sa il prindem pe Hector si poate in acelasi timp il si aplicam. Mi am dat seama ca nu ar strica putin ajutor si din partea lui Hasan pare sa se priceapa in chestiile astea, si cine stie? Poate o sa ne ajute abilitatile lui.
-Vrei sa vii sa facem un dus impreuna? O intreb cand ma duc la chiuveta ca sa imi spal cana, apoi o iau si pe a lui Aylin.
-Da, ar fi o idee buna. Ma intorc spre ea, o iau de mana si plecam spre dormitorul nostru care este extrem de mare.
În dormitor avem o garderoba si o baie mare care are si dus si cada. Camera arata dragut de un gri cald si modern, iar jaluzele sunt de o culoare asemanatoare, as putea soune ca aceasta camera are niste culori mai neutre dar placute.
Aylin isi ia din garderoba lenjeria intima si un trening alb iar eu imi iau niste pataloni de trening negri si un tricou la fel negru, apoi pasim amandoi in baie.
-Vrei sa intram in dus sau in cada?
-E ok si in dus. Spune si incepe sa isi da jos halatul care pe de desupt are doar lenjeria aia intima indecenta. Nu pot sa nu stau sa o analizez asa cum o face si ea de fiecare data cand ma dezbrac in fata ei, este pursisimplu divina!
CITEȘTI
101 de trandafiri si un dans
RomanceNiciodată nu putem sa știm ce vrem cu adevărat. Avem pasiuni secrete pe care unii le considera mizerabile, unii fantastice, una dintre ei fiind Aylin Yilmaz. O turcoaica care si a descoperit pasiunea de heels dance când dansa goală in baie. A fost c...