Capitolul 6

1.4K 68 7
                                    

Elijah

Chiar nu știu uneori ce este in capul meu. Încă procesez relația mea cu Aylin. Totul pare sa arate atât de simplu, e clar ca eu vreau sa i-o trag, doar ca nu vreau sa o sperii si sa îi las o impresie proasta. Dar e si altceva. O vreau pentru mai mult timp, si sunt atât de posesiv deși de-abia o cunosc si nu am niciun un drept.

Dar atât timp cât ea a fost de-acord cu asta si a acceptat, nu am ce sa fac. Îmi convine si mie si ei. Amândoi vrem asta. Nu e ceva serios, aș spune ca mai mult e o dorința sexuală, dar ceva mai intens. Da! Asta e! Deja ma îngrijoram pentru altceva, nu știu ce era in capul meu, ma rog.

Îmi las capul in jos ca sa privesc un par roșcat închis. Îi mângâi ușor parul surorei mele adormite. E singurul copil mic din viața mea, si o iubesc al naibi de mult. Am prins atât de mult drag de ea încât uneori când vin acasă, pot spune ca stau doar cu ea ca sa îi ascult poveștile de la școala.

A adormit cu capul pe genunchii mei in timp ce ne uitam la un film, sau mai bine zis ea se uita la el, pentru ca eu eram cu gândul la Aylin si relația dintre noi.

Încerc sa o iau ușor in brațe ca sa o duc in patul ei. Nu știu ce are de s a culcat după școala, îi pun mâna la frunte sa văd poate e răcita, pentru ca nu are cum sa fi adormit după școala, are o grămada de energie. Fruntea nu îi frige, poate odata la ceva timp a adormit si ea la amiaza, se mai întâmpla.

Îi deschid ușa cu o mâna si intru in camera ei care ca de-obicei este împrăștiată de haine si jucării de plus sau oricare fel. Pășesc peste o pătura si un unicorn mare si o las pe pat. Măcar ăsta este făcut, si ăsta cred ca este făcut de mama, nu cred ca își ia ea din timp sa își facă patul. O sărut pe frunte si o las sa doarmă.

Mi a prins bine sa stau zilele astea cu familia mea. Am simțit ca am scăpat de tot, de toate grijile. Chiar dacă știam ca mai am multe contracte de rezolvat, chiar am uitat tot in astea 5 zile cât am stat aici.

Da, 5 zile fără Aylin. Ma gândeam si la ea pe toată perioada asta, deși încercam sa nu o fac, pentru ca mi se părea prea obsesiv sa fac asta când noi nici nu avem ceva super serios. Dațile când ma gândeam la ea erau de-obicei seara înainte de somn, ceea ce ma făcea sa nu pot sa ma culc.

Nu am vorbit cu ea așa mult. Eu mi am petrecut mai mult timpul cu surorile mele si sincer nu prea aveam timp de asta, ele doua îmi luau din timp. Dar nu regret asta. Si așa ne vedem rar pe an, mai ales sa stau așa mult cu ele.

Deci da, seara ma gândeam la ea ca un nebun, si cu toate astea nu am vorbit cu ea mult. Decât un "ești bine?" "ce mai faci?" și "cum e la muncă?"

Pana in momentul de fața nu mi a fost așa dor de ea, dar acum realizez ca într-adevăr îmi lipsește. Vreau sa o văd, sa o pot atinge si sa o pot săruta. Defapt vreau sa fac atât de multe...Gata Elijah, termina!

In seara asta mi am luat bilet in Turcia, nu am mai avut răbdare. Înnebunesc dacă nu o sa o văd curând. Vreau sa o miros...sa îi miros parul care are un parfum de nedescris. Nici nu știu ce e, dar miroase atât de bine.

Știu ca zilele astea am lipsit de la club si nu i am mai dat trandafiri pentru un dans. Dar a fost altcumva. I am trimis in fiecare seara câte un trandafir prin curier. Ca rasplata o sa vadă ea ce o sa îi cer.

Nu știe ca vin, o sa fie o surpriza. In seara asta, a 5 a zi, o sa primească tot de la curier pentru ca eu nu o sa ajung pana diseară. O sa fiu mâine cam pe la 12 după amiaza, si știu ca are liber mâine așa ca o sa fie a mea pentru o zi măcar. Vreau sa o duc undeva si sa îi fac cunoștința cu adevaratii mei prieteni.

E 4 după amiaza si eu am zborul peste doua ore jumate, deci mai am timp sa stau puțin si cu Ava.

Am rămas mai mult pentru ea ca sa îi ridic moralul. Am încercat sa o înveselesc cum am putut. Sa stau cu ea sa discutam depsre viețile noastre si depsre pasiunele ei. Am întrebat-o despre tot practic. Am scos-o si in oraș, mai pe scurt cred ca măcar puțin am făcut-o sa nu se mai simtă vinovata din cauza mamei.

101 de trandafiri si un dans Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum