Capitolul 13

1.3K 70 29
                                    

Aylin

Stau cu genunchi la piept si ma gândesc cine naiba ne ar face asta nouă? Chiar am pe cineva care nu ma suporta? Nu știu ce am făcut de am dușmani. Iar mesajul ăla...nu are niciun sens, nu înțeleg nimic.

Sau, dacă mesajul este pentru Elijah? Atunci de ce a fost trimis aici la adresa mea? Am prea multe nelămuriri, nu mai înțeleg nimic. Nu mi sa mai întâmpla asta niciodată, si chiar sunt speriata. Acum știu ca cineva probabil ma urmărește. Si sa fiu sinceră, mi-e frică.

-Iubito? Ești bine?

Îmi duc încet privirea spre el care sta lângă mine pe canapeaua ce acum câteva secunde ne gemeam numele unui altuia, si acum stam absolut tăcuți si confuzi.

-Nu. Sincer? Mi e frică. Spun pe o voce slabă ce nici eu nu pot sa mi o recunosc.

Elijah se apropie de mine si ma trage la pieptul lui. Îmi las capul pe pieptul lui si ma abțin sa nu dau drumul lacrimilor. Nu o sa plâng pentru prostia asta, ce naiba? Am învățat sa nu plâng pentru orice și din orice.

-Ție nu?

Îl aud cum oftează si își pune bărbia pe capul meu.

-Nu prea, am mai fost amenințat de persoane, așa ca sunt doar confuz, pentru ca nu știu cine ar putea fi.

Ma ridic de pe el si îl privesc confuză.

-Chiar mi-e frică. Recunosc pentru a doua oară.

Îmi ia fața in mâinele lui si ma privește cu ochii lui frumoși de culoarea smaraldului. Îmi plac atât de mult ochii lui! Al naibi de mult!

-O sa fie totul bine. Îți jur.

Dar nu știam ce sa cred. Oare chiar o sa fie bine, sau doar sunt niște cuvinte care le spune oricine când se întâmpla situații nasoale? Pentru prima data chiar mie frica de ceva tare. Nici când părinții mei insistau sa ma căsătoresc cu Calum nu îmi era frica de viața mea, dar acum da.

-Elijah, eu nu știu ce sa zic...

Se apropie de mine si ma săruta. Ma săruta ușor si cu blândețe, de parca ar vrea sa îmi ea toată teama. Își pune mâinele pe talia mea si ma trage spre el pana îi încolăcesc picioarele de mijlocul lui. Ma apuca de fese si strânge ușor, iar mie îmi scapă un geamăt. Poate face asta ca sa ma scoată din gânduri, dar eu tot am asta in minte, așa ca ma retrag.

-Nu pot...

Elijah oftează si ma ia de umeri privindu-mă in ochi.

-Te înțeleg iubito, dar îți promit ca nu o sa las pe nimeni sa te atingă, ai încredere in mine.

Îmi mușc buza pana simt cum îmi da sângele. Îl privesc in ochi pierdută in gândurile mele.

-Doar hai sa ne culcam, bine?

Îl sărut ușor pe buze, apoi ma dau jos de pe el. Îl iau de mâna si mergem spre dormitorul meu. Ma duc spre partea mea de pat si ma bag sub pătura, ma întorc cu spatele la Elijah si nu spun nimic. Doar stau cu ochii deschiși si ma pierd in gânduri pana o sa ma fure somnul.

-Noapte bună. Spune si ma ia in brațe. Dar nu mai aud nimic in afara de gandurile mele stupide. Tot ce am in cap este: "Dar dacă.." "Oare dacă..." și așa mai departe.

In cele din urma cedez din cauza ca ma simt prea obosita de la atâtea gânduri si îmi închid ochii căzând într-un somn întunecat.

***

Pot spune ca nici nu am dormit noaptea asta. M am fâțâit de la un loc la altul, iar gândurile nu îmi dădeau pace sa dorm. Așa ca noaptea asta a fost mai mult ca un chin pentru mine.

101 de trandafiri si un dans Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum