Capitolul 29

957 48 15
                                    

Elijah

Tot ce conta acum era ca Aylin era in bratele mele. Cum am ajuns in masina s a pus cu capul pe umarul meu si fara sa mai zica ceva, a adormit. Tot drumul pentru mine a fost extrem de stresant. Ma tot gandeam ce naiba s a intamplat in casa aia inainte sa vin eu. Sa stiu ca Calum a manipulat o sau a santajat o cu ceva ma sperie si ma face sa simt un gol in stomac. Chiar daca o simteam in bratele mele tot ma apasa ceva. Eram innebunit sa stiu ca ea nu este bine si este undeva departe de mine. Toate grijile astea ma fac sa simt atat de multe dar nu imi dau seama daca e dragoste...Nu stiu ce e asta, dar sincer mi e cam frica dar in acelasi timp imi si place asta. Sa simt toate astea pentru Aylin. Vreau asta ca sa pot avea grija de cineva si sa imi pese de acea persoana. Desigur ca vreau si eu asta in schimb, pe cineva care sa isi faca griji pentru mine, iar Aylin e chiar acea persoana.Acea persoana care ar fi langa mine oricand,nu doar ca simt asta, dar o stiu.

Cand aflasem ca defapt Calum initiase toata asta si nu Hector, eram chiar in soc. Îl stiam pe Calum un nesimtit care nu stie sa se comporte cu o fata dar nu ma puteam gandi ca el ar putea sa si o rapeasca pe Aylin.Am crezut ca atunci cand o sa intru in casa aia o sa il omor instant pe Calum, dar vazand-o pe Aylin, asa distrusa am simtit cum ma rup in doua la propriu. Tot ce voiam era sa o simt in brate macar cateva secunde dupa aia puteam sa il omor linistit pe nenorocitul ala.

Hasan s a oferit sa conduca el ca sa pot sta eu cu Aylin, a spus ca are nevoie de mine acum. A fost ciudat ca Hasan sa zica asta dar am tacut din gura si nu am zis nimic. Ceilalti s au dus cu masina lui Jace pentru ca noi clar nu mai aveam loc de inca 4 persoane, mai ales ca Ayiln ocupa jumate de bancheta cu picioarele.

Pentru prima data am zis sa o aduc pe Aylin acasa la ea ca sa nu o sperii mai mult decat e deja, pentru ca ma gandsc serios sa o duc in America la casa mea. Nu mai vreau sa stea aici nici o secunda pentru ca situ ca e intr-un mare pericol, nu doar din cauza lui Calum dar si din a lui Hectror, iar pe el il stiu mult mai periculos. Asa ca stiu ca acolo am mai multi oameni si are si tata, si acolo are mai multa siguranta decat aici. Problema e ca daca vrea si ea asta, stiu ca aici sunt toate rudele ei si mai ales clubul unde dansul face parte din ea, poate pentru altcineva pare ciudat dar pentru ea este important. Si o cred. Am vazut o ca atunci cand danseaza simte melodia si nu mai vede pe absolut nimeni din jurul ei. Asa ca sper sa ii pese mai tare de siguranta ei decat clubul. Oricum sper sa il omor pe Hector si pe toti oamenii lui ca Aylin sa se poata intoarca aici, dar pana atunci simt nevoia neaparata sa o tin mai departe de toate porcariile astea.

Am luato cu grija in bratele mele si am iesit din masina. Afara azi este o vreme cam posomorata la fel ca mine. Sunt asa stresat incat nu stiu ce sa fac, nu obisnuiesc sa beau dar sper ca Aylin are ceva de baut si de preferat ceva tare. O tin in bratele mele ca si cum ar fi doar o pana, nu cantareste asa mult pentru varsta ei, cred ca are 48. Intru cu ea in lift si astept ca sa ajungem mai repede in apartament. Nu vreau sa o fortez sa imi spuna acum, ar putea sa o faca cand vrea ea, doar ca acum stiu ca e bine si ca o sa fie bine in continuare, asta e ceea ce conteaza acum.

O pun pe pat si o las sa doarma pentru ca stiu ca are nevoie de un somn bun acum, cei drept e ca si eu as avea dar nu pot sa ma culc, simt ca trebuie sa beau ceva. Parca imi amintesc ca cumparasem eu odata un  wisky si l am adus aici ca sa beau, asa ca acum am ocazia sa beau ceva tare, pentru ca sigur sampania de capsuni pe care o are Aylin nu ma ajuta de loc.

Dupa trei pahare ma decid sa ma opresc pentru ca nu vreau sa repet povestea tatalui meu, si ma duc in camera la Aylin poate as reusi si eu sa ma culc putin pentru ca intradevar acum simt oboseala dupa ce stresul mi a trecut pentru ca acum fiind  mai linistit pot sa ma gandesc si la mine.Urc in pat si imi trec mainele pe umarul lui Aylin ce este inca imbracata intr-o rochie dark red, ma enerveaza ca este de la Calum, dar nu vreau sa o trezesc ca sa io dezbrac pentru ca nu suport ca poarta ceva ce îi apartine lui. Asa ca dupa ce o sa se trezeasca rochia asta o sa fie rupta si dusa direct la gunoiul de afara.

101 de trandafiri si un dans Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum