Aylin
Îmi iubesc viața pe care o am, sincer! Cu toate ca am atâtea probleme în ea, nu doar din cauza lui Elijah, aveam destule și înainte ca să aptă el sau să îmi spună mai multe despre el. Dar cu toate astea chiar nu plâng, și nu îmi place să dramatizez, o să mă descurc în viață cu toate. Uneori trebuie să treci prin greu ca după să poți deveni puternic. Așa sunt și eu.
Am știut încă de la început ca relația mea cu Elijah este una într-adevăr specială. Este una sănătoasă și de loc toxică. Fiecare facem ce vrem, vorbim despre tot unul cu altul fără să ne ascundem lucruri.
-Știi cum m am apucat de dansuri?
Încă stau pe pieptul cald a lui Elijah, nu vreau să mă mai dau jos niciodată.
-Mm?
-E complicat...când fac baie îmi place să ascult muzică. Într-o zi când am ieșit din baie, am început să dansez, nu știu din cauza ca eram excitată ca înainte de asta mi am oferit singură un orgasm, eram excitată și nu mai judecam. A început să îmi placă și știam ca exista genul ăsta de dans, așa ca m am dus.
-Mă uimești pe zi ce trece. Spune cu buzele lipite de fruntea mea.
-Și eu mă uimesc singură pe mine.
Nu mai spunem nimic câteva minute, ci doar stam în brațele unui altuia gândindu-ne la ceva, până devine mult prea mult și îmi amintesc ceva.
-Mama a aflat ca am un iubit.
Elijah se ridică puțin mai în sus și mă ia și pe mine lângă el în același timp. E cumva îngrijorat?
-Și ce i-ai spus?
-Nimic, nu am avut când să îi răspund, dar aș vrea să te prezint duminica asta, nu mai pot să țin asta până la nesfârșit.
-Ești sigură? Nu spui asta doar pentru ca ți a zis mama ta?
-Nu! Chiar nu suportam sa te țin așa ascuns.
Începe să radă, apoi mă strânge în brațe mai tare. Îmi place atât de tare prezența lui, mă simt atât de fericită și împlinită.
-Hai să mergem acasă. Îi spun și mă aplec peste el ca să îl sărut scurt pe buze.
***
Elijah a decis ca Avery mai bine să se ducă acasă, pentru ca ar fi periculos aici și ar trebuii să își continuie studiile. Desigur că nu prea a vrut asta, dar a fost nevoie și nu a avut ce să facă.-În camera ta te așteaptă o surpriză. Îmi șoptește Elijah în ureche în timp ce îmi făceam o cafea.
Îi inspir mirosul, și îi savurez pentru câteva minute prezența caldă.
După ce îmi fac cafeau, o las pe blat să se mai răcească, apoi mă duc în cameră să văd ce surpriză mi-a pregătit iubitul meu drag. Mi-e și frică să știu, la ce imaginație are.
În cameră, pe pat sunt o grămadă de pungi de nailon, negre, cred că sunt peste o sută. Mă încrunt, și cu pași mărunți mă apropii de pat ca să văd ce este înăuntru. Iau una din pungi, și o rup ușor. Casc gura când văd ce e înăuntru.
În toate pungile astea sunt rochii. Cred că sunt o sută, așa cum a spus și Elijah atunci.
-Nu îmi place să vorbesc degeaba. Îl aud în spate, și încep să zâmbesc.
Nici măcar nu ma uit la rochii, că mă întorc la el și îi sar în brațe agățându-mă de gâtul lui.
-Doamne, nici nu am cuvinte Elijah, nu trebuia să te cheltuiești atât.
CITEȘTI
101 de trandafiri si un dans
RomanceNiciodată nu putem sa știm ce vrem cu adevărat. Avem pasiuni secrete pe care unii le considera mizerabile, unii fantastice, una dintre ei fiind Aylin Yilmaz. O turcoaica care si a descoperit pasiunea de heels dance când dansa goală in baie. A fost c...