Elijah
Azi nu e o zi de loc precum mi aș fi dorit eu să fie. Starea mea morală nu este una tocmai bună. În seara asta mergem la cină la părinții lui Aylin, și mă stresez oribil de tare. Nu îmi pot face vocile din cap să tacă odată, și pentru prima dată în viața mea a o stare atât de nasoală încât aș vrea să mă bag cu capul în plapumă și să nu mai ies de acolo pentru mult timp. Sau pursisimplu să adorm și să nu mă mai trezesc.
Dar sunt conștient că fac toate astea doar și doar pentru Aylin. Dacă nu țineam la ea așa tare și era doar o simplă fată cu care mă văd și mi o trag, firește că aș fi părăsit-o imediat ce aș fi aflat că vrea să îi cunosc părinții. Pentru Aylin vreau să fac asta, chiar dacă s ar putea să nu se termine tocmai bine. Dar pentru ea o să o fac, nu mai contează nimic.
Cu grijă o îndepărtez pe Aylin de la pieptul meu, și mă dau jos din pat. Este ora trei și cincisprezece minute, iar eu mă duc spre balcon. Nu am putut să dorm, de când ne am pus în pat pe la vreo două tot nu pot închide un ochi, am observat că și Aylin tot se foia dar în cele din urmă a adormit. Însă eu nu.
Îmi place ca aici la ea pe balcon este un jacuzzi, cu apă caldă. Mă apropii de el și îl pornesc. Până atunci am grijă să ies din cameră și să mă duc spre bucătărie ca să îmi torn în pahar niște whisky, care l am luat pentru mine acum câteva zile.
Când ajung iar pe balcon, apa deja s a încălzit, așa că mă dezbrac de haine și intru înăuntru. Plăcerea pe care o simt când apa caldă curge pe corpul meu, este una cosmică. Este atât de plăcut să stai aici, încât cred că aș putea să adorm aici, cei drept asta înseamnă că m-aș putea îneca aici.
Mă las pe spate și savurez plăcerea pe care o simt. Mă simt de parcă sunt liber și nu am nici o obligație. De parcă nu am nimic de făcut, și tot ceea ce pot face este să stau aici și să mă gândesc la diferite chestii. Aș vrea ca mintea mea să fie liberă, fără toate vocile astea stupide din cap, dar chiar nu pot. Mă simt ca și cum eu datorez la cineva ceva și nu pot să îmi trăiesc viața pursisimplu, fără vreo grijă.
Asta simt când sunt cu Aylin, într-adevăr încerc să uit măcar o parte din viața mea. Știu că sunt doar cu ea și altceva nu îmi mai pasă inafara de să o pot simți în brațele mele. E impresionant cum o persoană poate să te facă să uiți tot și să știi doar ce ai cu ea și atât. Restu rămâne în spatele tău. Înainte mi se părea o porcărie ca o persoană te poate face să uiți de tot.
Iau o gură mare din whisky și îmi las capul pe spate în timp ce îmi închid ochii. Nu mai vreau să aud de nimic, mai ales de ceea ce este legat de afacerea mea. Am obosit, și uneori chiar aș vrea să am o viață normală, gândul ăsta mă bate de când am întâlnit-o pe Aylin. Ea m a făcut să realizez multe din viața asta.
Aud cum ușa din spate se deschide și o simt pe Aylin în spate meu, dar totuși încă nu mă întorc. Încă am ochii închiși și capul dat pe spate. O simt cum intră și ea în apă, apoi cum vine spre mine și îmi pune o mâna pe față și trasează linii pe obrazul meu. Dintr-o dată, toate astea se simte prea bine. Apa caldă, whisky-ul care mi se vărsa pe gât în jos, și nu în ultimul rând prezența lui Aylin.
Îmi deschid ochii și o privesc cat de frumoasă este. Tot corpul ei parcă este făcut de o zâna fermecătoare. Părul ei creț ise varsă frumos pe umeri până la sâni, iar ochii ei albaștri parcă mă privesc în suflet, iar pistruii ei sunt atât de drăguți. In momentul de față, tot ceea se simt eu e ceva diferit pe lângă tensiune sexuală, deși suntem amândoi complet goi.
Nu pot să mint că nu o doresc pe Aylin al naibi de tare. E atât de sălbatică în pat, și atât de posesivă de parcă nu ar vrea ca altcineva să mă mai atingă, nici eu nu aș vrea asta. Vreau să îi simt doar mâinele ei pe tot corpul meu, cum mă fac de fiecare dată să gust o bucată din paradis. Vreau ca doar ea să mă înnebunescă cu privirea ei de animal însetat. Vreau ca doar ea să poată să îmi știe gustul.
CITEȘTI
101 de trandafiri si un dans
RomanceNiciodată nu putem sa știm ce vrem cu adevărat. Avem pasiuni secrete pe care unii le considera mizerabile, unii fantastice, una dintre ei fiind Aylin Yilmaz. O turcoaica care si a descoperit pasiunea de heels dance când dansa goală in baie. A fost c...