Aylin
Cine s spus vorba aia; "Niciodată sa nu spui Niciodată" a spus-o bine. Viața mi a arătat asta de multe ori, mai ales acum. Mi am descoperit o pasiune secreta, pe care nici prin cap nu îmi trecea sa o am. Nu mereu ne știm pe noi însăși atât de bine. Sufletul nostru poate ascunde mii de secrete pe care probabil nu le vom afla niciodată.
Mi am descoperit pasiunea pentru heels dance dansând goală in baie. Obișnuiesc sa ascult muzica in timp ce fac duș, așa ca atunci când am ieșit din baie, a venit refrenul la una dintre melodiile mele preferate. Nu îmi amintesc anume care, dar știu ca era una care m a aprins să dansez.
Mă mișcam atât de senzual si lent, încât simteam ca asta îmi oferă plăcere. Eram goală, si eram al naibi de excitată, mai ales ca înainte de asta mi am oferit singură un orgasm. Felul cum ma atingeam singura pe sâni, pe solduri si in toate părțile ma făcea sa îmi ies din minți. Eram într-adevăr înnebunită.
Am căutat pe net cum se numește genul ăsta de dans, am stat ceva sa caut. Genul ăsta de dans se practica mai mult in cluburi, deci nu a fost greu pentru mine sa îmi găsesc lecții de coregrafie, pentru ca eu deja lucram la un club.
Deși părinții mi au spus ca o sa îmi ofere ei bani pentru facultate si tot ce îmi doresc, eu i-am refuzat. Voiam sa lucrez eu singura si sa îmi câștig banii mei. Nu am vrut sa depind de cineva. La începutul la al doilea an de faculate m am angajat într-un club modern si destul de scump din Instambul.
Salariul pe care îl primesc este acceptabil pentru un trai de un adolescent. Îmi plătesc singura facultatea si ce mai am nevoie. Desigur nu am refuzat ajutorul părinților complet. Îmi mai dau bani pentru haine si chestii personale. Sunt mulțumită si de viața pe care o am.
Azi am terminat cursurile puțin mai târziu decât de obicei. La facultatea BMI Business School Instambul este totul luat in serios si bine pus la punct. Am ales facultatea asta absolut aleatoriu. Am văzut ca e una dintre cele mai bune din Instanbul si am zis ca acolo mie locul. Sa practic o facultate de afaceri chiar îmi oferă plăcerea. Poate intr-o zi o sa îmi deschid si eu un club la fel de frumos ca cel la care lucrez.
Mă urc un audiu meu negru si pornesc spre casă. Momentan încă locuiesc cu ai mei, până o sa îmi găsesc un apartament lângă facultate. Doar trebuie sa mai strâng putini bani si o sa pot sa îmi iau apartamentul dorit.
Azi s ar presupune ca e o zi importantă, dar nu si pentru mine. Nu spun ca nu sunt contra ceea ce au de gând părinții mei sa facă, e drăguț, dar in alt sens. In Turcia de-obicei părinții îți aleg bărbatul, iar părinții mei de parca sunt de moda veche fix asta si fac. Mi se pare extrem de stupid asta!
Persoana cu care s ar presupune ca ar trebuii sa ma căsătoresc este un turc. Este prietenul meu din copilărie. Ne știm de când m am născut. El fiind cu un an mai mare decat mine. Toate sărbătorile le petreceam cu el si părinții lui. Îmi place de el, e drăguț, frumos si se comporta frumos cu mine. Ar putea fi soțul perfect, dar pe mine nu ma atrage.
Niciodată nu am simțit mai mult decât prietenie fața de el. Iar el se pare ca simte invers. Mereu văd cum ma devorează din priviri atunci când vorbesc si nu sunt destul de atenta la el. Știu ca se uita la mine, dar încerc sa nu bag asta in seama si sa vorbesc in continuare. Mereu încearcă sa petreacă timpul cu mine mai mult decât trebuie deja.
Suntem foarte apropiați, ne îmbrățișăm ne sărutăm pe obraz si avem o relație foarte deschisă. Dar niciodată nu am făcut ceva mai intim, dar nici el nu a încercat. Știu ca probabil îi este frica sa fie respins de mine ca nu simt la fel. Încerc sa par cât mai drăguța cu el ca sa nu arăt ca nu ma atrage in felul ăla.
CITEȘTI
101 de trandafiri si un dans
RomantiekNiciodată nu putem sa știm ce vrem cu adevărat. Avem pasiuni secrete pe care unii le considera mizerabile, unii fantastice, una dintre ei fiind Aylin Yilmaz. O turcoaica care si a descoperit pasiunea de heels dance când dansa goală in baie. A fost c...