Capitolul 30

899 44 11
                                    

Aylin

-Îl iubesti pe fratele meu?

Întrebarea pe care mi o pune Ava ma lasa masca. E ca si cum am auzit întrebarea dar nu o pot gandi. Brusc simt cum inima imi bate asa tare incat cred ca o sa iasa din pieptul meu. Oare il iubesc?

-E o intrebare mai grea asta, Ava, ma bagi rau in ceata. Dar simt multe pentru Elijah, dar probabil mie frica sa recunosc ca asta este iubire. Apoi mai e si chestia ca daca nu este reciproc? Ce fac? Totul o sa se spulbere, iar eu  nu vreau asta pentru ca vreau ceva serios intr o relatie. Prima data am crezut ca nu aveam nevoie de asa ceva, dar in ultima perioada, una care a fost mai grea m a facut sa imi dau seama ca am nevoie de Elijah mereu nu doar pentru o perioada.

Ava imi analizeaza fiecare emotie de pe fata si fiecare gest pe care il fac. Sta in fata mea cu o cana mare de ceai verde alaturi de o brioasa. Luam micul dejun in timp ce Elijah este plecat la Jace si Mencia care s au intors si ei inapoi in America. Iar acum eu cu Ava luam micul dejun impreuna. Razele de soare bat tare in geam producand caldura in camera, iar sunetul linistitor a pasarilor te face sa vrei sa traiesti ziua de azi.

-Aylin, va vad foarte apropiati impreuna, se vede de la o distanta ca va iubiti, si sunt sigura ca Elijah te iubeste si el, il vad dupa privire, iar cel mai important lucru este ca el te a adus aici acasa la noi, ceea ce el nu ar face o cu vreo femeie. Esti norocoasa ca te iubeste, Elijah are o inima mare, doar ca dupa accidentul cu mama noastra...Vocea i se frange cand pronunta cuvantul mama. Elijah a fost mai rece si nu dadea importanta la multe lucruri din jurul lui. Acum insa s a schimbat, si ma bucur pentru el ca este bine, macar el.

Toate cuvintele ei imi ajung pana la suflet.Stiu într-adevăr ca in viata lui Elijah nu este chiar asa usor, dar il vad pe Elijah ca este puternic, insa nu pot sti ce se ascunde la el in suflet. Incerc sa fiu mereu cu el atunci cand nu se simte bine.

-Tu te mai duci la psiholog asa cum mi ai mai spus? Te ajuta asta? 

Îsi musca buza de jos si se uita in alta parte. Ma aplec putin si o apuc de mana si o mangai usor.

-Da, cred ca sunt mai bine, sau asta incerc sa imi bag in cap, pentru ca nu stiu daca sunt bine într-adevăr.

Imi unesc buzele intr-o linie.

-M am gandit mai bine la ce mi ai spus si cred ca am o idee.

***

Dupa amiaza asta a fost una linistita, imreuna cu Ava am iesit in oras si am fost in mall, am mancat inghetata si ne am plimbat prin diferite magazine pana au inceput sa ne doara picioarele si nu aveam nici un pic de energie in noi. A fost cam enervant sa umblam cu vreo trei matahale dupa noi,dar la un moment dat am si uitat ca ei mai sunt cu noi. Am incercat sa fiu cat de optimista am putut si sa nu ma gandesc prea mult.

Curand a venit si Elijah dupa ce nu l am mai vazut aproape toata ziua. Avea un costum negru pe el ce îi contura mai bine corpul, iar eu nu ma puteam opri din a saliva atunci cand i am vazut venele pe brate. E atat de perfect omul asta. Iar eu sunt si mai fericita ca el este al meu si doar eu il pot privi asa fara sa imi spuna nimic, si sa imi si intoarca priviri si mai arzatoare.

-Cum a fost ziua ta azi? Ma intreaba in timp ce isi da jos camasa, mintea mea fiind concentrata doar pe el si pe miscarile lui.

-Mai iesti cu noi, Aylin? Întreaba amuzat stiind probabil ca ma uit la el in momentul asta.

Imi inchid ochii si scutur din cap ca sa imi revin din lumea mortilor. Nu ai cum sa nu il privesti pe Elijah care zici ca este zeul Hades. Se uita amuzat la mine in timp ce este la bustul gol si isi aranjeaza camasa pe un scaun din camera, pana si asta il face sa arate sexy.

101 de trandafiri si un dans Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum