Capitolul 24

826 42 10
                                    

Elijah

Să o am pe Aylin în brațele mele este cea mai mare binecuvântare pentru mine. Nu doar ca îi simt căldura corpului ei peste al meu, dar căldura sufletului ei. Este o conexiune ireală, ce nu aș fi crezut vreodată că există. Vreau ca ce am acum, să am pentru totdeauna. Mereu am crezut că nu o sa îmi găsesc persoana potrivită, pentru că am avut mai multe iubite în viața mea, cu nici una nu a mers. A fost doar sex și câteva întâlniri, nimic special.

Acum când pot simți această împăcare sufletească, ajung să cred că într-adevăr toate la timpul lor. Dumnezeu ne lasă să vedem și partea urata a lumii ca după care să ne-o ofere pe cea bună, doar trebuie sa așteptam, oricât de târziu s ar întâmpla asta, nu trebuie niciodată să ne pierdem speranța.

Îi mângâi spatele femeii ce a ajuns să se joace cu inima mea, și îmi place ăsta al naibi de tare! O controlează cum vrea ea și când vrea ea. Acum uitându-mă la ea cum doarme în brațele mele, mă gândesc că probabil ea habar nu are cat înseamnă pentru mine, sau poate știe. Dar să îi privesc fața asta așa inocentă îmi face inima să tresalte. Simt atât de multe...dar mi-e frică ca e prea mult, e prea intensiv.

-Știu că te uiți la mine. Spune ea cu ochii închiși și o voce somnoroasă. Pe fața mea apare imediat un zâmbet.

-Păi normal că mă uit la tine, nu pot să îmi petrec o secundă fără să nu mă uit la tine.

Își deschide într-un final ochii, si Doamne...văd cei mai frumoși ochi. Are o față atât de drăguță.

-Neața! Spune și chicotește.

Îmi mai fură încă un zâmbet de pe buzele mele.

-Neața, somnoroaso. E ora 11 dacă nu știai.

Începe să radă.

-Oh, deci asta mult am dormit?

-Da.

-Păi și tu de la ce oră ești treaz?

-De la 8.

Face ochii mari de parcă am spus ceva wow aici.

-Asta înseamnă că...tot timpul ăsta nu te ai mișcat doar ca eu să stau cu capul pe pieptul tău?

-Exact.

Șoptește un "wow" și mă strânge mai tare de talie, după care îmi aplică mici săruturi pe piept. Buzele ei se simt uimitor pe pielea mea, îmi face tot corpul să se cutremure, iar pe spate mi se fac furnicături. Oricât de romantic e acest gest, nu am cum să nu mă excit, pentru că nu ai cum să nu te exciți când vine vorba de Aylin.

Momentul ăsta care pare rupt din vise, este întrerupt de un telefon, mai exact de al meu. Mă ridic ușor din pat și mă duc spre noptieră ca să îmi iau telefonul. Mă pună la marginea patului și răspund.

-Bună tată!

-Bună Elijah! Ce faci? Ești bine?

Nu știu cat timp a trecut de când tata m a întrebat ultima oară dacă sunt bine. Probabil doar când eram mic, în rest nu prea i-a păsat asta. Deși știu că în adâncul lui mă iubește, doar că nu o arată...și asta mă rupe pe dinăuntru oricât de tare aș vrea să ascund asta.

-Da, sunt destul de bine. E ciudat că ai sunat.

-De ce ar fi? Știi îmi făceam griji pentru tine,nu ai mai sunat și nici nu ai mai trecut pe acasă, Ava e îngrijorată și acum m a făcut și pe mine, întreabă mereu de tine.

Știu că probabil Ava bănuiește ceva, dar nu ar fi putut să ascundă cumva asta? Acum tata se gândește la mai multe decât o face Ava, și asta nu e bine de loc.

101 de trandafiri si un dans Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum