Peste două luni
AylinLumina de un mov neon se revarsă peste toată scena atât cat și pe corpul meu. Melodia răsună liniștitor din boxe, iar agitația din jur nu poate fi neobservată. Îmi era dor să pot să dansez, să pot să intru din nou în lumea asta plină de emoții. În lumea în care mă scufund cu totul, și nu mai realizez de nimic. Dansul pentru mine a venit un lucru destul de important, ceea ce nu aș fi crezut vreodată.
Pe fundal sună melodia "Star boy" de la The Wekend. Mă pun într-un șpagat aproape perfect, ceea ce mă miră, pentru că nu am mai dansat de mai bine de două luni, iar corpul meu nu a mai făcut nici un exercițiu de dans. Pășesc încrezătoare pe scenă, de parcă aș fi pe tocuri. Îmi ridic genunchiul în așa fel cat să îmi evidențiez tocurile. Îmi îndoi genunchii ușor și îmi împing șoldurile în sus și în jos ritmic. Aud niște fluieraturi, și îmi ascund rânjetul, la naiba! Chiar îmi era dor de asta.
După ce îmi termin dansul, mă grăbesc să intru în cameră ca să mă schimb. Mă opresc, pentru că aud o voce atât de cunoscută și atât de iubită:
-Ți ai uitat cadoul. Mă întorc spre Elijah ca să îl privesc. Așa cum o făcea înainte, are un trandafir fără spin în mână. Inima mi se înmoaie la această vedere, pentru că nu am mai primit nici un trandafir de mult timp, și îmi era dor. Cat de mult pot să îl iubesc pe bărbatul ăsta!
Îi iau trandafirul din mâna, apoi mă apropii de buzele lui moi. Senzația de căldură îmi trece imediat în corp, iar mii de fluturi nu ezită să apară. Îmi vâr mâinele în părul lui și mă joc cu el. Mâinele lui se plimbă pe spatele meu gol trasând linii. Îi tachinez buza de jos, apoi îi sărut gâtul. Elijah mă mângâie cu degetul mare pe obraz, după care mă sărută pe frunte.
-Știi care e diferența dintre prima seară și acum? Îl întreb când mă desprind din sărut. Elijah își ridică o sprânceană întrebător. Este ca în prima seară când mi ai dat un trandafir, erai doar un bărbat atractiv pentru mine, însă acum ești bărbatul meu iubit.
Zâmbetul lui este cel mai frumos lucru văzut în viața. Felul cum i se ridică buzele într-o curbură perfectă și ochii verzi și sclipitori. Iubesc tot la Elijah, fiecare defect.
-Hai să mergem acasă. Îmi șoptește peste buze. Nu cred că o să fiți uimiți, dar Elijah a fost de-acord să ne mutăm în Turcia, și a cumpărat o casă și aici. Așa că acum avem și o casă aici dar și în America, nimic nou pentru banii lui Elijah.
Casa din Turcia este undeva după oraș, într-o zonă mai liniștită și cu mai multe plante. Este liniștitor să mă trezesc dimineața și să mă duc pe balcon să admir priveliștea de afară. Îmi place când soarele bate fix în casă de pe fereastră și pot inspira aerul curat. Este o casă modernă, dar are și o parte rustica, de parcă ar fi casa visurilor mele.
Pășesc în sufrageria mare din casă care este open space cu bucătăria. Dinspre scări aleargă câinele nostru, Dark. A fost o decizie spontană să ne luăm un câine. Era purșisimplu o seară în care îi spuneam că îmi e dor de câinele meu de la casa părinților, aproape că îmi dăduseră lacrimile atunci. Iar a doua zi brunetul meu a venit cu un câine labrador negru. Am fost atât de fericită să văd câinele încât au fost zile în care stăteam toată ziua cu el.
Mă pun in genunchi și îl mângâi pe Dark pe cap, latră mulțumit și mă linge pe mână.
-Sa nu iubești câinele ăla mai mult decât pe mine!
CITEȘTI
101 de trandafiri si un dans
RomanceNiciodată nu putem sa știm ce vrem cu adevărat. Avem pasiuni secrete pe care unii le considera mizerabile, unii fantastice, una dintre ei fiind Aylin Yilmaz. O turcoaica care si a descoperit pasiunea de heels dance când dansa goală in baie. A fost c...