Elijah
In lumea asta nu am avut ochi pentru nici o femeie. Viața mea era intre munca si familie, altceva nu ma mai interesa. In lumea asta, am iubit doar o femeie. Si aceea a fost mama mea. Am iubito nespus, era ca un idol pentru mine, un exemplu.
Mereu îi admiram frumusețea. Si ma gândeam ca atunci când voi creste mare o sa am si eu o fată atât de frumoasa si cu un suflet curat.
Si am întâlnit-o pe Aylin. Ma face sa cred ca mama defapt mi a trimis-o in calea mea. Ca sa ma bucure cu o femeie atât de pura. Sa îmi aline sufletul de la durerea pe care am purtat-o pentru moartea mamei câțiva ani in urma. Aylin nu știe, dar ea mi a tratat rănile pe care nu ea le a făcut.
Atunci când sunt cu ea ma simt împăcat si pe lumea mea. Ma simt liber, si într-adevăr un om. Nu știu cum poate sa îmi ofere toate sentimentele astea într-un timp atât de scurt. De-abia am cunoscut-o, dar am dezvoltat o obsesie necurată pentru ea. Simt ca am nevoie de ea in orice secunda.
Ma întorc pe cealaltă parte si o iau in brațe pe Aylin. O sărut in repetate ori pe umăr si ma uit la ea cât de frumoasa poate fi. Îi ador parul creț. Nu știu de ce spune ca nu îl mai suporta, dar mie îmi place cum i se revarsă așa frumos pe umeri goi. Îmi place sa o privesc așa goală, doar cu un cearșaf pe ea.
Azi plec in Alaska. O sa fie o zi grea, știu asta. O sa îmi bat capul cu o grămada de prostii.
O strâng in brațe pe Aylin pana o lipesc cu totul de mine. Scoate un mormait, probabil ca am trezit-o sau am deranjat-o puțin.
-Nu cred ca o sa ma mai ridic din pătul ăsta. O aud cum mormăie.
Zâmbesc si o sărut pe cap. Nici eu nu aș vrea sa ma mai dau jos din pat atunci când este si ea lângă mine.
-Cum te simți? Te doare ceva? Ai nevoie de vreo pastilă? Ma interesez eu îngrijorat.
Poate îmi fac prea multe griji dar vreau sa știu ca este bine, mai ales după seara trecută. Fiind si prima ei data.
-Ma deranjează puțin acolo jos, dar nu ma doare nimic. A fost genial, Elijah! Spune si se întoarce încet spre mine si își trece o mâna pe obrazul meu ușor, apoi ma săruta scurt pe buze.
O sărut ușor pe buze gustând pentru a suta oară gustul lor de care nu m-aș mai putea sătura vreodată.
-Știu, te înțeleg, iubito. Nu am ce sa fac o sa îți treacă. Bine ca nu a fost mai grav, la alte femei apare si sângele, dar eu am încercat sa o iau mai ușor pentru prima dată. O sarut pe frunte și îi zâmbesc dulce.
Pe buze ei apare același zâmbet de care nu pot sa ma satur. Ma face si pe mine sa zâmbesc de fiecare data când îi văd zâmbetul cald al ei. Îmi amintește de mama, si ea zâmbea mereu.
-Îți mulțumesc. Șoptește încet de parca nu ar vrea sa o aud.
Ma pun puțin peste ea si îi dau o șuvița de par care îi sta pe frunte, mai la o parte.
-Eu îți mulțumesc. Vrei sa stii ce cred eu? Ca mama mea mi tea trimis la mine. Sau mai bine zis mi a arătat drumul spre tine si inima ta. Nu regret nici o secunda din toată relația asta, poate pare ea mai ciudata, dar tot ce simt de aici e pura dorința adevărata.
Ochii frumoși cu care ma privește Aylin ma face sa simt ceva in suflet. Îmi place sa o văd așa. Arată ca un înger, la cel mai serios mod.
-Elijah...ma faci sa ma simt chiar specială si dorita, nu pot sa îți redau cât de fericita ma faci doar cu prezenta ta. Uneori ma gândesc ca nu am nevoie de altceva decât doar de tine.
CITEȘTI
101 de trandafiri si un dans
RomansaNiciodată nu putem sa știm ce vrem cu adevărat. Avem pasiuni secrete pe care unii le considera mizerabile, unii fantastice, una dintre ei fiind Aylin Yilmaz. O turcoaica care si a descoperit pasiunea de heels dance când dansa goală in baie. A fost c...