Capitolul 28

764 54 17
                                    

Aylin

Au trecut 3 zile! Fir-ar naibi, și încă nu am scăpat de aici. Încă sunt în casa asta nenorocita. Încă nu am nici un plan așa bun la mine ca să pot scăpa de aici. Nu ai cum pursisimplu să fugi pe ușă și atât, nu e chiar așa ușor. Are paznici peste tot. La ușă, la poartă, prin casă, mai pe scurt peste tot. Așa că am nevoie de alt plan, dar până acum nu am idee.

Stau în așa zisa "camera mea" pe pat, și mă uit în tavan. Calum mi a dat un teanc cu cărțile mele preferate să le citesc, dar am refuzat tot. Vreau pursisimplu să stau aici în liniște, și atât timp cat încă nu mă atinge mă simt bine. Sper că până scap eu de aici să nu o facă. Aș rămâne cu o traumă pe viață dacă Calum, persoana care mi a fost ca un frate, să mă atingă în acel fel...mi se face pielea de găină efectiv.

Femeia care din câte am auzit aici, este menajera casei, Mara, mi a spus că a auzit că asta nu e prima dată când Calum aduce aici fete, doar că ea nu știa din propria experiență pentru că a angajat-o de curând. Cică Calum schimbă menajera la fiecare fată ca să nu dea nimic de bănuit. Cred și eu că nu ai putea avea încredere în nimeni în ziua de azi.

Încă nu pot să cred că Calum de când a crescut a început să se ocupe cu toate astea...practic jumate din viața petrecută cu el a fost doar o glumă. A avut tot timpul o mască pe față, care era foarte bună și rezistentă pentru că nu cădea de pe fața lui. Mă cutremur doar de la gândul că Calum a făcut și încă face toate astea...

Sunt îngrozită, scârbită și nici nu mai știu ce să mai spun...pursisimplu încă nu îmi vine să cred. Sunt într-o stare de șoc. Nu cred că o să pot să mai rezist prea mult, sincer mi-e frică. Nu o să mint că nu mi-e frică de ce ar putea face, deși încă nu s a atins de mine, sigur ar cazi el o ocazie bună ca să o facă, și fix atunci intră Mara în camera mea.

-Bună, scumpo. Are în mâna o rochie dark red care arată superb, și deja nu îmi miroase a bine. Se apropie de pat și o pune jos.

-Asta e pentru tine. Calum te aștepta la ora 19:00 la cină în camera de luat masa.

Stomacul mi se strânge. Ce naiba? Ce cină? O doamne! O să o iau razna, la sigur! Deși încă nu am văzut partea nouă a lui Calum, tot mi-e frică de el. Mă gândesc din moment ce m a răpit nu poate suna a ceva bun, iar acum când am aflat că nu a făcut asta doar odată, mă face să fiu cu adevărat a naibi de speriată.

Mara nu mai spune nimic și doar îmi zâmbește strâmb și iese din cameră. Mă holbez minute la rochia din fața mea, fără să fac nimic. Recunosc, rochia chiar este superbă, are un decolteu în formă de inimă, și o tăietură până la coapsa dreaptă. Și nici nu e așa lungă, este mai sus de genunchi, ceea ce mă sperie.

O pun cu grijă pe mine, apoi mă îndrept spre măsuța de machiat care a pus-o un bărbat acum câteva zile. Doar mă uit în oglindă, pentru ca în nici un caz nu o să mă machiez pentru ocazia asta. Singurul lucru care de-abia îl accept este rochia asta extrem de indecentă. Mă simt nelalocul meu cu rochia asta. Da, îmi place să port rochii de genul, dar nu atunci când știu cine să o sa se uite la mine. Rochia îmi scoate mai mult în evidență sânii ce nu sunt chiar așa mari, dar sunt cum sunt.

Am părul cam murdar pentru că trebuia să îl spăl zilele astea, dar am refuzat să fac baie sau ceva. Pot să și put în fața lui Calum, atât timp cat pe el asta îl deranjează, este în favoarea mea să îl enervez în felul ăsta. Deci nu multe lucruri ce mi le-a oferit el până acum eu le am refuzat.

Noaptea deși mi-e somn de mi se lipesc ochii tot nu pot dormi. Mă gândesc la Elijah, apoi mă gândesc oare mă caută? Subconștientul meu urlă că normal că te caută? Crezi că te lasă așa?! Doamne, sper să își fi dat seamă ca Hector nu a fost cel care m a răpit și nenorocitul de prietenul meu. Da! Cum să nu.

101 de trandafiri si un dans Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum