Capitolul 7

1.4K 63 2
                                    

Recomand sa ascultați de la partea hot al capitolului melodia i see red, ma rog o sa va dați voi seama când! Va aștept părerile pe tot parcursul capitolului.

Aylin

Nu am nimic in cap de cât sa îl sărut. Nu i am mai simțit buzele de 6 zile, nu? Oh, Doamne! Ma dau cu scaunul mai aproape de el și îi iau buzele într-un sărut animalic. Stomacul meu este invadat de o grămada de fluturi nebuni.

Îi pun o mâna după ceafa si îmi bag direct limba in gura lui disperată. Mâna lui rece ajunge sub tricoul meu asta ma face sa gem. Ma retrag puțin și îi mușc buza de jos. Sunt atât de obsedată de buzele lui.

Îmi frământa buzele umflate si roșii pana simt ca nu mai am deja aer. Ma retrag puțin si îl privesc cu pupilele dilatate si plină de o dorința arzătoare.

-Propun sa ne luam o camera. Sunt prea geloasa ca sa vadă cineva cum o sa ma urc pe tine acum...

Zâmbește cu toții dinti când aude cât de geloasa pot fi. Îl vreau doar pentru mine!

-Noroc ca Jace are aici câteva camere, astfel nu mai așteptam pana la hotelul cel mai apropiat si te devoram in mașina cu totul.

Vocea lui si ceea ce a spus ma face sa ma excit al naibi de tare! Nu mai suport umezeala de pe chiloții mei, vreau sa scap de ei.

In următoarea secunda ma ridic de pe scaun si îl urmez pe Elijah unde știe el. Intram intr-o zona VIP unde este un paznic care ne lasa sa intre pentru ca îl știe pe Elijah.

Imediata ce pășim după ușa, Elijah ma ia pe sus incolacindumi picioarele in jurul lui. Ma țin mai strans de el si sar pe buzele lui dinou.

In timp ce merge încă ma săruta cu atâta pofta si dorința de nu înțeleg cum mai vede pe unde merge. Deschide ușa de la camera cu cealalata mâna, apoi o împinge ca sa intram.

Ma așteptam sa ma arunce pe pat si sa ma dezbrace, dar m a trântit de peretele de lângă ușa si a început sa îmi sărute si sa îmi sugă gâtul. Buzele lui sunt atât de umede asta fiind un lucru care ma face sa fiu si mai excitată.

-Elijah...La naiba! Îmi mușc buza de jos.

Nu mai pot sa aștept!

-Futui! Iubito, nu...

Dar nu mai pot...

-Elijah! Te vreau acum! Aici, in mine!

Se oprește din a ma săruta si se uita in ochii mei. Oare chiar nu ma vrea si ma folosește doar pentru timp împreuna? Cât de proasta sunt!

-Întelg. Nu vrei sa ti o tragi cu o studenta, bine. Spun si dau sa ma eliberez.

Elijah oftează. Da, știu ca sunt o povara pentru el in momentul de fața.

-Stai aici! Mârâie printe dinti. Te vreau, dar te vreau animalic de tare, doar ca uitete la tine ești foarte excitată nu mai văzut de aproape o săptămâna si ti a fost dor de mine așa ca te gândești ca ești pregătită dar pot sa ti o arată ca nu ești.

Vocea lui este blândă si sigura. De unde știe el atâtea?

-Si cum vrei sa îmi arați asta?

Dinou oftează.

-Cunosc fetele virgine care au pofte sexuale si cred ca sunt pregătite pentru orice. Da, aș putea doar sa ti o trag ca sa îți îndeplinesc pofta, dar iarăși mai repet; corpul tău m ar refuza, iar asta o sa doară mai tare dacă o sa forțam, apoi eu vreau sa fie ceva mai mult decât sex, înțelegi?

101 de trandafiri si un dans Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum