Capitolul 21

973 51 17
                                    

Aylin

De parcă deja nu mi a ajuns bătaia dintre Elijah și Hasan, acum prin nu știu ce mod ai mei au primit o filmare cu mine cum dansez la club. Serios? Atât de mult ghinion să am? Toată familia mea a aflat de asta. Am dat de dracu.

-Am crezut ca am crescut o fată educată, deșteaptă și nu în ultimul rând curată, iar tu ce faci? Dansezi la club ca o prostituată?

Încerc să îmi păstrez calmul în timp ce mama mea stă în fața mea și țipă, tata și frații mei desigur ca asistă și ei la așa ceva, cum fără asta. Iar Elijah, stă lângă mine cu o mână pe spatele meu încercând să mă calmeze, dar simt ca mai tare mă enervez.

-Mamă, dacă dansez nu înseamnă ca sunt curva, nu dansez în poala și nu mă fut cu clienții mei, bine? Țip înapoi la ea.

Se uită cu ochii mari la mine. Tata i-o ia înainte.

-Cum îți permiți să vorbești așa în fața noastră? Am vrut să îți dăm tot cei mai bun și tu asta faci?

Inima îmi bate tare de la nervii pe care îi am, iar obrajii îi simt cum îmi ard.

-Nu o să îmi dați ordine acum! Sunt mare și o să fac ce vreau. Uite de asta m am mutat eu de la voi, ca să nu vă mai aud, am crezut ca mă înțelegeți dar niciodată nu ați făcut-o...

Ultima propoziție, aproape ca am șoptit-o. Tot ce simt eu acum sunt mulți nervi și o durere în piept.

-Aylin! Nu îmi vine să cred! Se bagă Hasan. Ne dezamăgești profund.

Cred ca ăsta a fost ultimul strop de picătură pe care îl mai am, înainte sa răbufnesc.

-Știți ce? Ia nu va mai băgați voi în viața mea! Vocea pe care o folosesc este una foarte puternică. Mă doare în cur de părerea voastră, vreau să mă lăsați dracu în pace și să nu vă mai văd până vă dați seama ca pot să fac ce vreau, fără părerile voastre, da? Bine, mersi.

Îmi iau geanta și ies din casă fără ca măcar să mă mai uit în spate, deși aud strigăte, unele dintre ele fiind și de la Elijah. Dar nu mă întorc în spate.

Ajung afară, și îmi scot telefonul ca să îmi pot comanda un Uber, dar în același timp îl simt pe Elijah lângă mine.

-Hei, iubito, ce faci?

-Te rog, lasă-mă și tu, am niște nervi...

Nu pleacă de lângă mine, din contră se lipește mai mult de mine și mă ia de talie, lipinduşi buzele de tâmpla mea.

-Nu te las să pleci așa, mai ales la ora asta. Vii cu mine, nu uita ce mi ai promis.

Iau o gură de aer, și mă întorc spre el privindu-l.

-Ai dreptate, dar am niște draci de nu mai pot, și încă nu am uitat nici de tine.

-Iubito, ce să fac să nu îi mai ai? Doar de rog nu mai fi supărată pe mine, nu îmi place să te văd așa distantă, te rog...

Starea mea morală s a dus pe naiba. Stau foarte prost cu schimbarea stărilor, iar din cauza asta pot intra în depresie câteva zile.

-Ce să faci? Vreau să ajung acasă prima dată, apoi vreau să fac o baie caldă și după să stau în pătură lângă tine și să menținem o liniște, nu mai vreau să aud nimic.

Mă mai sărută odată pe tâmplă apăsat.

-Gata șefa!

Zâmbesc când aud cum mi a spus. Peste câteva minute vine o mașină mare neagră în care ne urcăm. Elijah apasă pe un buton și un perete apare în fața noastră. Știu ce înseamnă asta deja, am mai văzut în filme.

101 de trandafiri si un dans Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum