Elijah
Nu știu ce îmi face Aylin, dar o vreau din ce in ce mai tare. Vreau sa îi demonstrez de ce sunt in stare. De la prima vedere mi sa părut atrăgătoare. Înainte mi se părea o prostie ca vreo femeie poate sa îți atragă atenția din prima, ca trebuie sa o mai cunoști ca sa îi vezi partea mai frumoasa.
Eu i am văzut-o din prima.
Sunt atat de interesat de ea, vreau sa îi cunosc pana si cel mai întunecat secret. Vreau sa o cunosc complet. Fiecare detaliu a corpului ei. Vreau sa știu ce îi oferă plăcere si ce nu. Vreau sa știu totul.
Ma surprinde atat de tare caracterul ei. E atât de curajoasă, are un curaj de invidiat. Ma gândesc oare ce a făcut-o atât de puternica. De asta vreau sa știu mai multe despre ea, fiindcă arată atât de misterioasă.
Nu am mai văzut așa fată in viața mea. Deși e mai mică decât mine, pare sa știe mai multe si arată ca o femeie adevărată, chiar dacă e întra doilea an de facultate.
Seara trecută a părut ca un vis. Pana si felul cum îmi povestea toată drama ei mi se părea fantastic. Vocea ei sună frumos si clar. Are o voce al naibi de sexy. Buzele care sunt de o mărime medie erau date cu un luci de culoarea roz. Când le am gustat, aveau un gust de piersică ceea ce m a făcut sa îi gem in gură.
Nu vreau sa ma cred important, dar când îmi descria genul ei de bărbați, practic ma descria pe mine. Faptul ca sunt mai matur, si ceea ce știe ca i am oferit eu ei. Sunt sigur ca înainte de asta nu a mai experiment asta cu un bărbat, deși pare atât de bună, îmi dau seama când femeia are experiența sexuală. Aylin chiar e bună pentru început, am fost uimit sa o văd atât de sălbatică.
Ea m a făcut sa mai stau cateve zile in Turcia, astfel plecam cu prima ocazie in America, dar am rămasă datorită ei. Aseară aveam o dorința enorma sa o vad, chiar si câteva minute, doar sa știu ca am văzut-o.
In seara asta lucrează la bar, după care are doua ore de dans. O sa vin la ea si după promisiunea pusă de mine o sa îi aduc un trandafir, unul la fel roșu fără spini.
In seara asta am venit mai devreme cu câteva ore înainte ca sa înceapă ea sa danseze. Am zis sa nu vin atunci când e la bar ca sa nu îi distrag ățenia, pe scena ea intra in lumea ei si nu se mai gândește la mine. Cel puțin așa am crezut până acum.
Privirea ei pe tot parcursul dansului a fost doar pe mine, deși încă multe persoane se uita la ea. Pare ca ma vede doar pe mine, si se gândește doar la mine. Cred ca știind ca ma uit la ea a început sa se miște mult mai provocator decât ar trebuii. Își atingea sânii, apoi mâna ei a ajuns până jos, a stat cateve secunde, apoi a ridicat-o senzual până la sâni. Toată lumea a început sa tipe si sa fluere, iar mie îmi venea sa le rup la toți capul ca se uita la ea.
E o arta pentru mine sa ma holbez la ea cum dansează. Așa pare ca trece timplul mai repede si fără sa îmi dau seama. Sunt purșisimplu hipnotizat de ea. Nu vreau sa ma văd pe mine cand o privesc. Cred ca arat ca un ciudat, dar nu îmi pasă, eu vreau sa o privesc si atât.
Doua ore, cu pauză au trecut ca 10 minute. Vreau mai mult, vreau ca sa îmi danseze doar mie, sa o am doar pentru mine, poate o sa facă asta intr-o bună zi.
După ce a dansat, fără sa îmi arunce vreo privire a intrat in camera de pauză. Are pe ea de data asta un body albastru cu negru. Arată la fel de sexy si atrăgător.
De parcă știe ca o sa o urmez, cand intru înăuntru o văd cum zâmbește. Se ridica in picioare si face ceva ce ma șochează; ma îmbrățișează. Prima data stau confuz si privesc in față, după aia îmi dau seama si îmi înfășor brațele ușor in jurul ei. E atât de mică pe lângă mine, cred ca are aproape 1,70.
CITEȘTI
101 de trandafiri si un dans
RomanceNiciodată nu putem sa știm ce vrem cu adevărat. Avem pasiuni secrete pe care unii le considera mizerabile, unii fantastice, una dintre ei fiind Aylin Yilmaz. O turcoaica care si a descoperit pasiunea de heels dance când dansa goală in baie. A fost c...