Guain'in ikamet ettiği yer çok güzeldi, renkliydi, parlaklıkla doluydu ve nefes kesiciydi. Ancak Macaque'ın buna vakti yoktu. Her yere baktı ama tanrıçadan hiçbir iz yoktu. Şüphe savaşçının ruhunu yendiğinde, Guain onun arkasından çıktı. Savaşçı hızla ona döndü.
"Merhaba Liuer Miohu, seni buraya getiren ne-"
Macaque'ın kollarında kimin olduğunu görünce neşeli ifadesi aniden sert, endişeli bir ifadeye dönüştü. Sarışın maymuna bakmak için yaklaştı. Elini ona uzattı ama savaşçı irkildi.
"Sakin ol, ona zarar vermeyeceğim"
Guain sağ elini kralın başına, diğer elini ise kalbinin bulunduğu göğsüne koydu. Tanrıça bir tür transa girdi, böylece tacın neden olduğu acıyı hissedebiliyordu. Wukong'un kalbi aslında zar zor atıyordu. Terlemeye başlayan ve gözlerini sımsıkı kapatan kralın hem yorgunluğunu hem de acısını hissedebiliyordu. Guian sözünü kesti. Ona üzgün bir şekilde baktı.
"Onun nesi var? Ona yardım edecek misin?" diye sordu Macaque.
"Ben...Emin değilim..."
"Ne?!"
"Taç ona bu kadar zarar vermemeli. Görünüşe göre taç çok kullanıldı. Anlamadığım tuhaf bir hastalığa neden oldu..."
"Ne demek istiyorsun?"
"Taç, Wukong'un vücuduna sürekli acı çektirdi. Normal bir ölümcül hastalığa benziyor, sadece en çok kalbe zarar veriyor. Bir ölümlüyü hemen öldürür ama Wukong'un birkaç kez ölümsüz olması nedeniyle, bu daha az işe yarıyor ama ne yazık ki bu garip hastalığın onun ölümsüzlük katmanlarına nüfus ezip onu tamamen bitirmek istediğini görebiliyorum..."
Ve sonra Macaque'ın nefesi durdu. Az önce duyduklarını sindiremiyordu. Öfke ruhunu ele geçirdi.
"Ama ölmeyecek, bedeni direnmeye çalışıyor..."
"Bu acıyı durdurmanın bir yolu var mı?"
"Tacı çıkarmanın faydası olur."
Bundan sonra Guain, Wukong'un kafasındaki tacı yakaladı ve çekti ama taç yerinde kaldı.
"Mümkün değil..."
Tanrıça şaşırmıştı. Tekrar, daha çok, daha çok denedi ama hiçbir şey olmadı. Wukong, Guain'nın elini tuttu, ona baktı ve mırıldandı.
"Bırak onu...işe yaramıyor..."
"Çok üzgünüm Wukong..."
Tanrıça ağlamaya başladı. Wukong'u kollarına aldı. Sarı saçlı maymunun yanağından tek bir gözyaşı süzüldü ama acıydı. Wukong titreyen bacaklarının üzerinde duruyordu. Omzunu Macaque'a dayadı.
"Peki ya geri kalan büstler? Diğerleri onu çıkaramaz mı?" diye konuştu savaşçı.
"Belki imparator. Onun çok büyük bir gücü var." Guain gözyaşlarını sildi ve ayağa kalktı.
"Macaque, kaybedecek zaman yok."
Diyerek onları çoğunlukla seyahat ettiği nilüfere davet etti. Savaşçı kralın içeri girmesine yarım etti. Onlar oturdular. Wukong ayına yaslandı. Macaque güneşinin titrediğini hissetti. Elini tuttu ve sessizce şöyle dedi:
"Seninle olacağım. Her şey yoluna girecek...Birlikte durdurulamayacağımızı unutma."
Bunun üzerine Wukong hafifçe gülümsedi.
OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN
SEVİLİYORSUNUZ <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARDIM
ActionBaşındaki tac onu öldürecek hale getirmişti. O Tac onun başından çıkarılmalıydı.