34.BÖLÜM

54 6 0
                                    

RED SON'UN ODASI...

Yere oturup meditasyon yapıyorlardı.

''Şimdiden daha iyisin. Artık kızgın değilsin. Sanırım bu konuda ustalaştın." dedi Wukong.

"Teşekkür ederim amca"

''Ah, bu kadar resmi olma. Bugünlük yeter. Kalkmama yardım eder misin?" dedi Wukong.

Red elini verdi. Wukong ayağa kalktı. Başının döndüğünü hissetti - sanırım çok çabuk kalktım ... - diye düşündü kral.

"Amca, iyi misin?"

''Ah, benim için endişelenme. Ben iyiyim.... Macaque'in herkes için endişelenmesi yeterli. Hah'' diye gülmeye başladı ama öksürüğe dönüştü. Bu da Red'i daha çok endişelendiriyordu.

"Hey, böyle olmayalım. Bana işini göster..."dedi Wukong.

"Tamam" büyük bir bilgisayarın bulunduğu masaya yaklaştılar. Red dosyalardan birine bastı ve eldivenle birlikte sunulan belgeyi gösterdi.

''Bu sadece bir prototip ama geliştireceğim. Talimatlarınız doğrultusunda enerjinizi maksimuma çıkarın..''

"Tamam, ne zaman hazır olacak?"

''Emin değilim''

Wukong düşündü ve Red hemen ekledi: "Ama bunu mümkün olan en kısa sürede yapacağım."

"Tamam." Wukong masaya yaslandı.

"Amca, oturmak ister misin?"

''Gerek yok. Ben zaten oturdum... hadi diğerlerine gidelim.. bir şeyler planlıyor olmalılar, biz dışarıda kalamayız," diye şaka yaptı Wukong.

''Tamam.'' Red kapıya gitti. Wukong zar zor bir adım atabildi.

"Amca?" Wukong'a döndü ve amcasının kötü göründüğünü gördü. Ona yaklaştı.

''Dinlenmelisin..''

"Hayır.. gerek yok..." öksürmeye başladı ve bu da Red'i daha da endişelendirdi. Wukong titremeye başladı. Kral bunun ne anlama geldiğini biliyordu.

"Neden şimdi olmak zorunda?" dedi kral kendi kendine. Yere düştü.

"Amca?!" Şimdi Red gerçekten paniğe kapıldı.

''Red, sakin ol..'' nefes nefese başladı."Red, git ve hemen Macaque'ı getir..." Red başını salladı ve ana salona koştu.

"Red ne oldu?" PIF sordu.

"Amca..." dedi nefesi kesilen bir Red.

"Ah hayır" Macaque hızla gölge portalına atladı ve kendisini Red'in odasına ışınladı. Wukong acı içinde yerde eğildi. Savaşçı kralın alnına dokundu. Ateşi vardı.

''Merhaba Wukong? Wukong?" dedi savaşçı. Kral cevap vermedi.

DBK, PIF ve Red odaya girdi.

"Ondan ne haber?" dedi PIF. DBK yaklaştı ve "Kardeşim?" dedi.

"Ona bir şekilde yardım edebilir miyiz?" dedi PIF.

"Hayır...bu onun en kötü günlerinden biri..." diye yanıtladı savaşçı.

"Red, misafir odasındaki doktoru ara." dedi PIF. Savaşçı, acı çeken Wukong'u kaldırdı. Kanı kaynıyordu, korkunç bir baş ağrısı vardı. Bütün vücudu titremeye başladı. Kesinlikle onun için güzel bir gün değildi. Savaşçı, kralı misafir odasındaki yatağa yerleştirdi. Suya batırılmış bir havluyu başına koydu.

Doktor odaya girdi. Kralın çektiği acıyı görünce yıkıldı. Hiç vakit kaybetmeden Wukong'un yattığı yatağa doğru yürüdü. Tansiyonunu, ateşini ölçtü, kalbini ve ciğerlerini dinledi. Her şey hızlandı.

"Ona sadece tansiyon ilacı ve ateş ilacı verebilirim... ona çay verdin mi?"

"Maalesef böyle günlerde çayın hiçbir faydası olmuyor" dedi savaşçı.

''Böyle günlerde mi? Yani birden fazla kez bu duruma mı düştü?''

''Evet. Ateşle mücadelede hiçbir şey yardımcı olmadı."

''O zaman sıradan ilaçların da faydası olmaz... Yapabileceğim hiçbir şey yok. Özür dilerim." Doktor dedi ve uzaklaştı. Bütün aile odada kaldı. Macaque yatağa oturdu ve sevgilisinin elini sıktı ki onun orada olduğunu bilsin. DBK ve PIF yerlerine oturdu. Ve Red Son yürüdü etrafta endişe ile.

YARDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin