Nezha'nın kollarında baygın bir Wukong vardı. Savaşçı zar zor ayakta durabiliyordu. Saraydan gölge portalının yardımıyla kendilerini tanrıçanın yanında buldular. Guain onları görünce hemen onlara koştu.
'Ne oldu?' diye sordu.
Nezha, "Sana her şeyi anlatacağım ama önce Wukong'un hayatını kurtarmalıyız" diye yanıtladı.
"Tamam, vakit kaybetmeyelim" dedi tanrıça ve onları gölün kenarına götürdü. Wukong'u kollarına aldı. Kralı kollarında tutarak suya girdi. Onu gölün yüzeyine yerleştirdi. Bilinmeyen bir büyü yaptı. Kral kör edici bir ışık yaktı ve bir süre sonra kral derin bir nefes alıp nefes verdi ve gözlerini açtı. Wukong'un vücudundaki yaralar anında iyileşti. Ne olduğunu ve neden suda yattığını bilmiyordu. Boğulmaktan korkuyordu ama Guain onu kollarına aldı ve ona gülümsedi ve "Artık güvendesin" dedi. Kralı göğsüne yaklaştırdı ve onunla birlikte dışarı çıktı, hâlâ onu kollarında suyun dışında tutuyordu. Hala kralı tutarak kenarda oturdu. Macaque ve Nezha da onun yanına oturdu. Her nasılsa önlerinde sihirli bir şekilde bir çay seti belirdi. Wukong'a bir fincan çay uzattı. Ona sorgulayan gözlerle baktı ve o da "Evet aynı çay. Bağışla ama yine de içmek zorunda kalacaksın" dedi. Kral titreyen elleriyle fincanı alıp dudaklarına götürdü ve çayı içti. Bu onun için hâlâ tatsızdı.
"Şimdi bana ne olduğunu anlat?" Guain sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARDIM
ActionBaşındaki tac onu öldürecek hale getirmişti. O Tac onun başından çıkarılmalıydı.