22.BÖLÜM

29 4 0
                                    

"Liuer neredeyiz?" Maymun Kral usulca söyledi. Büyük bir odadaydılar. Sıcaktı. Wukong tam olarak nerede olduklarını göremiyordu. Vücudu felç olduğundan fazla hareket edemiyordu ama atmosferin gergin olduğunu hissediyordu.

"Macaque, seni beklemiyorduk... ve özellikle Sun Wukong'u beklemiyorduk?" dedi tahtta oturan figür.

''Seni buraya ne getirdi? Bir talihsizliğe benziyorsun, dedi bir kadın sesi ironiyle.

Macaque, "Haber vermeden geldiğim için üzgünüm ama sığınağa ihtiyacımız var" dedi.

"Bu arada Wukong'un seninle ne işi var?" dedi tahttaki kişi.

"Nasıl olduğunu biliyorsun ama bizim sadece barınağa ve belki biraz yardıma ihtiyacımız var." dedi savaşçı. Wukong hâlâ neler olup bittiğini ve nerede olduklarını anlamamıştı.

"Bundan hoşlanmadım. Liuer, hadi eve gidelim" dedi kral sessizce.

"Üzgünüm Wukong, ama orada güvende olmayacaksın..." dedi savaşçı.

''Nesi var onun? Yürüyemiyor mu?" diye sordu kadın.

"Korkarım şu anda değil" diye yanıtladı Macaque.

''Size sığınak vereceğiz. Sevgilim, misafirlerimizi odalarına götür."

''Elbette''

"Teşekkür ederim" dedi savaşçı.

"Liuer, bana nerede olduğumuzu söyle" dedi kral

''Hala tanımadın mı? Buraya pek sık gelmiyorsun. DBK Sarayı'ndayiz''

''Ne? Neden bana daha önce söylemedin?"

''Çünkü bunun için zaman yoktu''

PIF onları bir odaya götürdü ve şöyle dedi: "Hizmetçilere sizin için kıyafet ve banyo hazırlamalarını söyleyeceğim. Bana yemekte olup biten her şeyi bir saat içinde anlatın. Geç kalmayın." Ve o gitti. Maymunlar devasa odada yalnız kaldılar. Her şey kırmızı ve altın tonlarındaydı. Savaşçı kralı kanepeye yerleştirdi.

"Şimdi ne var?" Wukong sordu.

''Burada güvendeyiz. Güvendesin. Bir süre burada kalacağız."

''Ama ne kadar süreyle? Bizi yine de bulacaklar... belki de uzun zaman önce ölsem daha iyi olurdu," dedi kral acı bir şekilde.

''Bunu söyleme bile. Ve sen öyle düşünmüyorsun bile. Anladın mı?!'' Savaşçı, göz temasından kaçınan krala baktı.

"Hey bana bak" diye emretti savaşçı, kral aya baktı.

''Her şey iyi olacak..''

''Nasıl iyi olabilir ki?'' Sanki ayaklarımın üzerinde bile duramıyorum. Ben nasıl bir kahramanım? Başarısız oldum...

''Kimseyi başarısızlığa uğratmadın. Bu senin hatan değil..."

''Kesinlikle benim hatam, o zaman imparatora meydan okumasaydım, dağın altında mahsur kalmazdım ve bu lanet tacı başıma takmazdım..'' kral ağlamaya başladı. . Savaşçı ona yaklaştı. Ona acıyan gözlerle baktı ve kralın yanaklarından akan gözyaşlarını sildi.

''Sana her şeyin iyi olacağını söylüyorum, bu yüzden iyi olacak. Bu konuda yalnız değilsin." dedi savaşçı. Bu romantik sahne, kapının çalınmasıyla bozuldu.

"Lütfen içeri girin" dedi Macaque öfkeyle. Hizmetçi içeri girdi ve "Banyo hazır, banyoda da yedek kıyafetler hazır" dedi. Ve hemen gitti.

"Kalkabilir misin?" dedi Macaque, kral ona öfkeyle baktı ve "maalesef hayır" dedi

Savaşçı, kralı kollarına alıp banyoya taşıdı. Elbette kral hiçbir şeyi tek başına yapamıyordu ve bu onun için çok utanç vericiydi. Ve kendini rahat hissetmiyordu. Eşarp dışında eski kıyafetler sepete atılmıştı; savaşçı onu atamayacak kadar hoşuna gitmişti, bu yüzden onu çamaşırhaneye verdi.

Banyodan sonra savaşçı kendisini ve kralı giydirdi. Güneşini tekrar odaya taşıdı ve aynı kanepeye oturdular.

"O çay hâlâ sende mi?" krala sordu.

''Sanırım öyle..'' diye yanıtladı savaşçı, kaşını kaldırarak krala baktı ve ironik bir şekilde şöyle dedi: ''Ne o bu çayı beğendin mi?''

''Hayır.. ama beni böyle görmelerini istemiyorum..''

"Wukong utanılacak bir şey değil."

''Lütfen''

"Tamam" savaşçı gölgelerin arasından bir su tulumu çıkardı. Onu kralın ağzına getirdi, büktü. Kral çayını içti. Hâlâ hoşuna gitmemişti ama gitmek istiyordu, o yüzden gitmek zorundaydı. Savaşçı su tulumunu tekrar gölgelerin arasına koydu.

YARDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin