Keşiş kararını verdi ve büyüyü yaptı. Erlang hain bir şekilde gülümsedi ve maymunun büyük bir gürültüyle yere düşüp acı içinde kıvranmasını zevkle izledi.
Macaque kralını yakalamak için koştu ama Wukong çoktan yere o kadar sert çarpmıştı ki zemin çatladı. Wukong tacı çekiştirdi. Bu sefer acı dayanılmayacak kadar büyüktü ama kral savaşmaya devam etti. Savaşçı onun önünde diz çöktü.
"Wukong bana bak. Wukong!'' Savaşçı, birisinin büyüyü okuduğunu fark etti. Hızlıca etrafına baktı ve büyüyü okuyan bir keşiş gördü. Ve onun yanında, zevk aldığını gizlemeyen Erlang vardı acı çeken maymuna bakmaktan.
"Yapma!!" Macaque kükredi ve hem keşişi hem de Erlanag'ı parçalamak için harekete geçti ama gardiyanlar onu durdurdu. Kelepçelere bağlandı. Mücadele etti. Normal durumdaki bir savaşçı bu prangalarla başa çıkabilirdi ama bu sefer öyle değil. Gücü yoktu. Yapabileceği tek şey dizlerinin üzerine çökmek ve son gücünü kullanarak kralı korumaktı. Keşiş büyüyü söylemeyi bıraktı ama savaşçı, Wukong'un hissettiği acının geçmediğini, yalnızca arttığını biliyordu. En kötüsü kralın kalbinin zar zor atmasıydı. Nefes alışverişi düzensizdi.
İmparator koltuğuna döndü ve konuştu: ''Ben bundan kaçınmak istedim. Ne yaptığına bak... Sana bir seçenek sundum. Şu anda yaptıklarına rağmen sana hâlâ bana hizmet etme şansı vereceğim."
"Asla," Wukong boğuldu ve İmparator'a kan tükürdü, o da gülümsedi ve şöyle dedi: "Bunu söyleyeceğini hissettim. Sonuna kadar inat haha." Wukong gözlerinde öfkeyle ona baktı.
''Ama ben de böyle bir seçeneği öngörmüştüm.. gardiyanlar, ne yapacağınızı biliyorsunuz''
Gardiyanlar maymunlara yaklaştı. Savaşçıyı Wukong'dan uzaklaştırdılar. Macaque tüm gücüyle kendini onların elinden kurtarmaya çalıştı ama başarılı olamadı. "Hakkın yok, yapamazsın!" diye bağırmaya başladı.
"Ah, her hakkım olan ve yapabileceğim bir şey görüyorum" dedi imparator, tanrılar yeniden gülmeye başladı.
Gardiyanlar Wukong'u bileklerinden yakalayıp yerde sürükleyerek arkasında bir kan izi bıraktı. Nezha daha fazla bakamadı. İmparator zafere ulaştığını düşündüğünde nilüfer yaprakları hançer gibi Macaque'in prangalarını kırarak onu serbest bıraktı. Savaşçı korumalarını düşürdü. Nezha, Wukong'u sürükleyen gardiyanlara saldırdı. Onları yere serdi ve baygın olan kralı kollarına aldı. Savaşçı hızla onlara yaklaştı. İmparator da diğer gökseller gibi sinirlendi.
"Nezha, ne yapıyorsun?!" dedi kızgın Erlang.
"Doğru olanı yapıyorum." Erlang'a soğuk bir bakış attı ve maymunlarla birlikte gölge portalına doğru gözden kayboldu.
"İmparator?" diye sordu göklerden biri.
''Orduyu çağırın. Onu kaybedemeyiz." İmparator cevap verdi. ''Erlang, bu maymunları bulacaksın''
"Memnuniyetle" dedi Erlang.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARDIM
ActionBaşındaki tac onu öldürecek hale getirmişti. O Tac onun başından çıkarılmalıydı.