Wukong hâlâ yürümekte zorluk çekiyordu, bu yüzden ayının kolunu tuttu. Sessizce yürüdüler. Ana salona ulaşmak için önce taht odasından geçmeleri gerekiyordu. Maymunların orada kimi bulacakları hakkında hiçbir fikirleri yoktu. İlk önce yaklaştıklarında birinin kendilerini gardiyanlardan ayırdığını duydular. Daha sonra Nezha ve Guain olduğunu gördüler.
Guain gülümseyerek "Ey Wukong, iyi olman güzel" dedi.
"Bu muhafızları engeller misiniz?" dedi sinirlenen prens. Macaque, muhafızlara başıyla selam verdi, onlar da oradan ayrıldı ama hızla DBK ve PIF'e haber vermeye gitti.
''Bizi nasıl buldun? Macaque beni nereye götürdüğünü söylemedi" dedi kral.
"Önemli mi?" Guain nazikçe dedi. "Nasılsın Wukong?"
"iyiyim.." diye yanıtladı kral.
"Ve buradasın ?" dedi savaşçı.
''İmparator buna izin vereceğini söyledi. Seni kovalamayacak...''
''Bir sorun olmalı. Karşılığında ne istiyor?" dedi Macaque.
"Wukong'un DBK'yi hapsetmesini ve personelini bırakmasını istiyor."
''HAYIR. Kardeşimi hapsetmeyeceğim! Onu ona ver. Personeli bırakacağım ama onların gerçekten istediklerini yapmayacağım."
"Ama Wukong.." dedi Nezha.
"Görüyorum ki seni kendi tarafına kazanmış."
''Wukong, taraf yok. Sadece sana yardım etmek istiyoruz. Seni silah olarak kullanmak istemiyor."
"Ah? Gerçekten mi? Sana inanmıyorum! Bu seferlik hayır diyorum!" Kralın kalbi daha hızlı atmaya başladı. Başı dönüyordu. Ayakları üzerinde sallandı.
''Wukong, sakinleşmen lazım. Doktorun söylediklerini unutma." dedi savaşçı.
"O kadar kolay değil" diye yanıtladı Wukong.
''Nefes al ve nefes ver'' kral yavaş ve derin nefesler alıp veriyordu.
"Artık gitsen iyi olur" dedi savaşçı.
DBK ve PIF odaya girdi.
"Kardeşim, neler oluyor burada?" DBK sordu. Maymunların yanına gittiler.
"Bu kadar habersiz geldiğimiz için bizi bağışlayın" dedi tanrıça.
''Ve ne istiyorsun? Peki neden kardeşimi kızdırdın? Onun ne durumda olduğunu biliyorsun" dedi DBK.
''Evet. Bunu anlıyoruz. İmparator da."
"Ne?!" Wukong kalbinin olduğu yere tutundu. -Ah, bu benim en iyi günüm değil-, diye düşündü kral.
"Wukong nefes al ve nefes ver." Wukong savaşçıya baktı, biraz sakinleşti ama yine de yeterli değildi.
PIF "Gitmelisin" dedi.
''Wukong, bir düşün. Yapmazsan ne olacağını bilmiyoruz. Bunu başka bir şekilde de yapabilir. Onun nasıl biri olduğunu biliyorsun." dedi Nezha.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARDIM
ActionBaşındaki tac onu öldürecek hale getirmişti. O Tac onun başından çıkarılmalıydı.