Wukong geç uyandı. Her sabah olduğu gibi bacakları felçliydi. Kalkmadı. Odanın etrafına baktı. Macaque yoktu. Ama zırhı yanında yatıyordu. Hepsi altın. Yumuşak bir sesle, "Liuer?" dedi. ama savaşçının güneşinin yanındaki gölgelerden çıkması yeterliydi.
''MERHABA. İyi uyudun mu?" diye sordu Macaque.
"Ne kadardır?" krala sordu.
''Merak etme, geç kalmayacaksın. Sana yiyecek bir şeyler getirdim?" Kral başını salladı. Savaşçı yeniden gölgelere gömüldü. Wukong sadece bir anlığına odada yalnız kaldı.
Macaque'in, çoğunlukla güneşin en sevdiği şeftalilerinden oluşan meyve dolu bir tepsisi vardı.
"Neden önce bana biraz çay vermiyorsun?" dedi kral ironik bir şekilde.
"Neden bunları bana daha önce söylemiyorsun?" Wukong'a baktı.
Savaşçı gölgelerin arasından bir tulum alıp krala verdi, o da biraz içip ayına geri verdi. Wukong dik oturdu.
"Daha fazla iç..." dedi Macaque.
''Mücadeleden önce''
''Kabul et. Şimdi ye." Kral itaat etti. Macaque'ın getirdiği her şeyi yedi.
"İştahınız olduğunu görüyorum" dedi savaşçı gülümseyerek.
Wukong, "Enerjiye ihtiyacım var" diye yanıtladı. "Yine de bana zırh getirdin"
''Pekala, eğer yine de kavga edeceksen, o zaman sınıfla... şimdi dene diye düşündüm. Herkes zaten sahada bekliyor''
Kral "Yine de uzun süre uyudum" dedi
"Henüz öğlen olmadı ama yine de gösteriyi izlemek için hepsi orada toplanmış."
"Kaç tane tanrı var?"
''Çok fazla. Hadi giy şu zırhı."
Wukong zırhını kuşandı. Ona mükemmel bir şekilde uyuyordu ama aslında ağırdı. Kral ayağa kalktı.
''Yapabilirim...''
"Hayır, o ben olmalıyım." Asasını kulağından çıkardı.
''Hazır?''
Kral başını salladı. Macaque bir gölge portalı açtı ve oradan geçtiler.
DBK savaş alanının diğer tarafında bekliyordu. Memnun görünmüyordu. Endişeliydi.
Monkey King etrafına baktı ve göklerin yukarıdan izlediğini gördü. Bunlar arasında Erlang, Guain ve Nezha da vardı.
Wukong bir an için tüm bunlar hakkında hafif bir şüphe hissetti. Fakat o, aya baktı ve hemen üzüntüleri gitti. Hazırdı.
''Delilik yok. Seni burada bekliyor olacağım." dedi savaşçı. Kral ona veda öpücüğü verdi.
Zaten gökyüzü açıktı.
Savaş zamanı geldi. Geri dönüş yoktu. Şov devam etmeli.
İlk saldıran DBK oldu. Bastırmaya başladılar. Wukong tüm saldırıları engelledi. Ancak kralın beklediğinden daha yorucuydu. Zar zor nefes alabiliyordu. Ama duramadı. Taç onun üzerinde iz bıraktı. DBK, Wukong'un tacının altından kan damlamaya başladığını gördü. Bu yüzden maymuna kendisine saldırma fırsatını vermiş. Bunun sadece bir gösteri olması gerekiyordu, bir yaşam mücadelesi değil ama bu tacı taşıyan Wukong için bu bir yaşam mücadelesiydi. Kral, duygularına kapılmayacağını hatırlamalıydı. DBK sağlam görünüyordu. Öte yandan Wukong, yorgunluğunu ve tacın neden olduğu acıyı gösterdi. Gökseller onu soğuk bir bakışla izlediler. DBK, şimdi çok sert vurursa Wukong'un tekrar ayağa kalkamayacağını ve bunun tüm gösteriyi mahvedeceğini fark etti. Gözleri buluştu. DBK başını salladı. Final zamanının geldiğini gösteriyor. Wukong bulutunu çağırdı ve olabildiğince hızlı uçtu. Tüm enerjisini dağın tepesini kesmek için kullandı. Aynı zamanda neredeyse dengesini kaybediyordu. Personelini doğrudan buna hazır olan DBK'ya yönlendirdi. DBK'nin gerçekten mühürlendiği tüm gökseller için açıktı, ancak aslında planlandığı gibi Macaque gölge portalını kullandı ve DBK'yi kaleye taşıdı.
Wukong yorgunluktan dizlerinin üzerine çöktü. Savaşçı güneşin doğmadığını fark etti. Krala ulaşmak için hızla gölge portalını kullandı.
"Wukong?" dedi savaşçı. Kral derin nefes alıyordu. Savaşçı hiçbir cevap duymadı. Kralın önünde diz çöktü ve güneşinin hâlâ tacın acısıyla boğuştuğunu gördü. Kralın tüm saçları kana bulanmıştı. Savaşçı elini kralın yanağına koydu.
"Wukong?" dedi Macaque tekrar.
"Beni buradan götürün.. lütfen." Gözyaşları kralın yüzünden aşağı aktı. Savaşçı ona sevgi ve şefkat dolu gözlerle baktı.
''Elbette. Kalkabilir misin?''
''Hayır muhtemelen değil''
Savaşçı içini çekti. Bir gölge portalı yarattı ve içinde kaybolmaları için onu taşıdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARDIM
ActionBaşındaki tac onu öldürecek hale getirmişti. O Tac onun başından çıkarılmalıydı.