''Hayır dedim!!''
PIF tehditkar bir şekilde "Hemen buradan çıkın" dedi.
"Güle güle" dedi Guain, Nezha'yla birlikte ayrıldı.
''Wukong ?''
'' kardeşim?''
"Ben iyiyim. Yürüyebilirim.''
''Uzanmalısın.''
''Kimse...bana ne yapacağımı... söyleyemez...''
"Ben bile?" diye sordu savaşçı.
"Tamam o zaman." Macaque'in kolunu tuttu. İleriye doğru sadece birkaç adım attı. Savaşçı güneşinin fazla yorulmasına izin veremezdi, bu yüzden onu kollarına aldı.
"Liuer Ne yapıyorsun? Yürüyebilirim.''
''Hayır yapamazsın. Tartışma yok.''
''Ancak..''
"Kardeşim o haklı." DBK dedi. Kral endişeli kardeşine baktı ve "tamam" dedi
Ana salona gittiler. Savaşçı, kralı büyük bir kanepeye yerleştirdi.
Kral sakinleşti.
"İmparator ne istiyor?" PIF'e sordu.
''Önemli mi? Hayır dedim.''
"Wukong," dedi savaşçı kaşını kaldırarak.
''Elbette. DBK'yı hapse atıp kadroyu bırakmamı istiyor... Ama yapmayacağım. Yapamam. Eğer imparator kavga isterse ona eşitlik bozma hakkı veririm.
''kardeşim..''
''HAYIR. Onunla tekrar savaşabilirim...''
PIF öfkeyle "Az önce gördük" dedi.
''Ama eğer imparator seni özgür bırakırsa. Feda etmeye hazırım...'' dedi DBK.
''HAYIR. Yapamazsın. Hayır dedim zaten."
''Aşkım. HAYIR.'' PIF dedi
"Sevgilim" DBK ona sevgi dolu gözlerle baktı.
''Beni ve oğlumuzu artık bırakamazsın'' gözyaşları yanaklarından süzüldü.
''DBK bunu yapmayacağım. Anladın? HAYIR. Kararımı verdim." dedi kral.
''Kardeşim, zar zor yürüyebiliyorsun. Hala hayatta olman bir mucize. Bu sefer İmparatoru yenemezsin."
''Boş ver. Hala gücüm var. Dövüşebilirim."
DBK, "Hayır, yapamazsın" dedi.
Macaque derin düşüncelerden sıyrıldı.
''Bir fikrin var Liuer. Değil mi?" dedi PIF.
''Ya DBK'yi sadece sahtekarlık nedeniyle hapsederseniz?'' Personelinizi rahat bırakacaksınız. Herkes DBK'nin buna hapis olduğunu düşünecek. Sorun çözüldü." dedi savaşçı.
Wukong mutlu bir şekilde "Liuer sen harikasın" dedi.
''Biliyorum. Ancak sorun şu ki, DBK'nin kamuoyuna çıkmasına izin verilmeyecek. Kimsenin bundan haberi olmayacak."
''Kimsenin haberi olmadan yapılabilir. Bunu yapacağım." dedi PIF bir gülümsemeyle.
''Ya gökseller izliyorsa?' Peki ya birisi personeli alabilirse?" dedi kral.
''Bir gösteri yapacağız. DBK ile dövüşüyormuş gibi yapacaksın. Kimse zarar görmeyecek. Ve hiç kimse sizin personelinizi alamaz, bu mümkün değil.''
''O halde katılıyorum. DBK?" dedi Wukong.
''Evet katılıyorum.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARDIM
ActionBaşındaki tac onu öldürecek hale getirmişti. O Tac onun başından çıkarılmalıydı.