11.BÖLÜM

56 5 0
                                    

Açıklığın tamamı batan güneşin son ışınlarıyla kaplıydı. Kral ortağının kollarında sakinleşti. Açıklığın diğer tarafındaki hacılar kamp kuruyorlardı. Özellikle gördüklerinden sonra gece gitmelerine imkân yoktu. Arkadaşları söylediği kadar iyi değildi. Onun için endişeleniyorlardı. Ve Tripitaka yeniden varoluşsal bir çöküş yaşıyordu. Arkadaşı sanki bir çeşit katilmiş gibi korku dolu gözlerle ona baktı. Ve ben öyle değildim, değil mi? diye düşündü keşiş. Güneş çoktan battı. Tek ışık hacıların şenlik ateşinin aleviydi. "Wukong, titriyorsun" dedi savaşçı. "Özür dilerim..." dedi kral usulca. ''Sun Wukong özür dileyecek bir şeyin yok. Sana yaptıklarından dolayı özür dilemesi gereken onlar... ayrıca, Üşüdüğünü görüyorum, yani en azından ateş yakmışlar. Yürüyebilir misin?" Wukong yanıt olarak başını salladı. Kalktılar. Wukong asasına yaslandı. Yarı yolda Macaque, "O keşişe bakma. Sadece orada sorun olmadığını görmezden gel" dedi. "Tamam." diye cevapladı kral. Bir süre sonra kampa ulaştılar. Hacıların bir sürü sorusu vardı ama Macaque'ın gergin bakışlar onları uzaklaştırdı. Maymunlar ateşe yakın oturdular ama çok da yakın değiller. Her ikisinin de ateşle ilgili kötü anıları vardı. Kral, kendilerini bir eşarpla örten savaşçıya rahatça yaslandı. Ateşin alevlerine baktılar. . Ao Li de yanlarına oturdu ve ateşin alevlerine baktı. Pigsy yemek hazırlıyordu. Sandy gece gökyüzünü inceledi. Tripitaka da Wukong'a bakıyordu. Ona ne kadar üzgün olduğunu ve ne kadar üzgün olduğunu söylemek istedi. her şey için. "Merhaba Wukong, örgülerini örmemi ister misin?" Ao Li gülümseyerek sordu. "Evet, lütfen" diye yanıtladı Maymun Kral. Bu savaşçıya tuhaf geldi ama o sadece Ao Li'nin önce kralın saçını şefkatle tarayıp sonra örmesini izleyebildi. Kısaydılar. İşi bitince Domuzcuk herkese bir kase çorba ve erişte dağıttı. Wukong bir süre kasesine baktı. "Wukong ne oldu?" diye sordu savaşçı. "Hiçbir şey, hemen yiyeceğim." Kral cevap verdi. Yemeğini yiyen ejderha, "Görüyorsunuz Domuzcuk bir zamanlar Wukong'a birkaç şaka yapmıştı ve o zamandan beri Domuzcuk'un pişirdiği hiçbir şeyi yemedi" dedi. ''Domuzcuk gerçekten bu sefer kasene hiçbir şey koymadı. Değil mi Pigsy?" Domuzcuk'a tokat atacakmış gibi görünüyordu ve Macaque'ın öldürücü bakışları da ona katıldı. Domuzcuk gergin bir şekilde güldü ve şöyle dedi: "Hiçbir şey koymadım. Erişte tanrıları adına yemin ederim." Wukong hâlâ ona inanmıyordu ama aç ve yorgundu. Bir an önce uyumak istiyordu. Hâlâ bu yolculuk ne kadar çabuk biterse o lanet tacın kafasından o kadar çabuk kaybolacağını umuyordu. Böylece yemeğini hızla yedi ve yere uzandı; Macaque'in onu kendi atkısı ile örttüğünü hissetti. Kuşkusuz çok büyük bir eşarp takıyordu. Uykuya dalması biraz zaman aldı. Gerisi kendi yemeğini bitirdi. Hepsi uzun süre sessizce oturdular. Ta ki aniden Ao Li "Wukong'u nereden tanıyorsun?" diye sorana kadar. Savaşçı böyle bir soru beklemiyordu ama cevap verdi: "Beni bir iblisden kurtardı ve o zaman henüz savaşamadım. Onun için her şeyi yaparım." Kralına baktı ve hafifçe gülümsedi. "Neden bize gelip saldırdınız?" Pigsy kaşını kaldırarak sordu. ''Sen de saldırdın... onun dışında hiçbir önemi yok. Umurumda olan tek şey Wukong. Eğer onu bir daha incitirsen sana karşı bu kadar anlayışlı olmayacağım," dedi düşmanca. Hacılar sinirli bir şekilde güldüler ve başlarını salladılar. "Bay Macaque, Wukong'un gerçek sağlık durumu nedir?" diye sordu Sandy.


OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN AYRICA DİĞER KİTAPLARIMADA BAKAR MISINIZ? BU KİTABI SEVDİYSENİZ ONLARIDA ÇOK SEVERSİNİZ. ÇİZGİ ROMAN BİLE. SENİ SEVİYORUM<3

YARDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin