13.BÖLÜM

36 6 1
                                    

Gece sakindi. Bu sefer saldırmak isteyen bir iblis yoktu. Gökyüzündeki yıldızlar daha önce hiç olmadığı kadar parlıyordu. Ay doluydu. Işığıyla ortalığı aydınlattı. Gece, bir savaşçının günün en sevdiği zamanıydı. Sıradan bir ölümlüye sessiz ve sakin görünse de Altı Kulaklı Macaque  için öyle değil. Hoş bir esintinin hafif esintisinin neden olduğu çimlerin hafif hışırtısını duyabiliyordu. Hacıların nefeslerini ve kalp atışlarını duyabiliyordu ama bir savaşçı için en önemli mucizeler, sakin nefes alması ve kralının kalbinin düzgün çalışmasıydı. En azından güneşi bu gece dinlenebilirdi. Bu çay gerçekten çok uzun sürüyor, diye düşündü. Sevgilisinin nefesini ve kalp atışını duymak Macaque üzerinde sakinleştirici bir etki yarattı. Yıldızlara bakarak ne olacağını, ne yapabileceğini düşünmeye başladı. Onu kesinlikle her adımda izleyeceğim, o keşişi gördüğünde aynı durumun yaşanmasına izin veremem. Güneşimin daha önce hiç bu kadar korkmuş görmemiştim, sonu kalp kriziyle sonuçlanabilirdi ama bu çay sayesinde.. bir daha olmasın. Yolculuğun bu sonu hakkında bir şeyler düşünmem gerekiyor... ama ne? Öylece bekleyemem, yoksa çözerler. Ona gerçeği bu kadar çabuk söyleyemem, sonu kötü olur ama bir yandan da söylemezsem daha da sinirlenir. Nezha, tacın onu ve özellikle de öfkesini kontrol etmesi gerektiğini söyledi, bu da benim görebildiğim kadarıyla lanet tacın kendi kendini harekete geçirebileceği anlamına geliyor. Ani bir enerji dalgasıyla etkinleştiğinde ne olacağını bilmiyorum... İçimde kötü bir his var. Ama durun, çünkü bu tacı zaten planlamışlar ve ne için olduğunu biliyorlardı. asıl soru gelecekte Wukong'u ne için kullanmak istedikleridir? Kesinlikle onu hiçbir şey için istemediler. Elbette kendileri için tehdit oluşturan bir şeyi biliyorlar, bu yüzden Wukong'a ihtiyaçları var çünkü o neredeyse tüm gökyüzünü yok edebildi. Bu da onun Wukong'un bir parçası olması gereken bir savaşın yaklaştığı sonucuna varıyor. Silah olarak kullanılıyor... ah hayır, hayır, hayır!! Ama bu onların asıl planıydı, onun ne durumda olduğunu henüz bilmiyorlar. Zaten onu cezalandırdılar. Bunun olmasına izin veremem! Ne yapabilirim? Ne yapabilirim... Guain yardımcı olabilir. Nezha. Başka kim? Belki DBK, aramız kötü olsa da kesinlikle savaşırdı. Eğer hapsedilen kardeşlik olmasaydı belki... onlar değil, bir grup palyaço dışarıdaydı. Belki hacılar ama çok zayıflar. Her ne kadar benimle kavgaları gayet iyi olsa da. Tamam, şimdi soru şu: Cennet en çok kimden korkar? Onları kim tehdit ediyor? Ve savaşçı bütün gece böyle düşündü. Yanıtları bulmak için yıldızlara bakıyordu. İlk başta kral hiçbir şey hayal etmedi. Dinlenmek istiyordu. Dinlenme ve başka bir şey değil. Kendini daha iyi hissetti. Özgürce nefes alabiliyordu. Zemin uyumak için pek rahat bir yer değildi ama eve dönene kadar yeterli olması gerekiyordu. Ah, dağını ve sürüsünü yeniden görmeyi ne kadar da çok istiyordu. Hiçbir şey olmasın, diye düşündü. Muhtemelen kavga ettiğini hayal ettiğinde zaten rahatlamıştı ama emin olamıyordu çünkü her şeyi bulanık görüyordu. Bir vizyon sona ererken diğeri ortaya çıktı. Dağa benzer bir şey gördü ve aynı zamanda kendi enerjisine benzer ama yine de farklı bir enerji parıltısı gördü. Açıklayamadı ama güzeldi, benzerdi, tanıdık... görüntü kaybolmuştu. Bir ürperti belirdi. Vücudunun soğuktan kasıldığını hissetti. Bu rüyada bu konuda hiçbir şey yapamadı. Geleceğe dair kötü hisleri vardı.

YARDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin