32.BÖLÜM

35 7 2
                                    

Günler geçti. Wukong'un hastalığı devam ediyor. Felç artık sadece sabahları değildi. Kralın elleri titremeye başladığında bu onun yakında felç olacağı anlamına geliyordu. O zaman Macaque'in kralı yatıştırmak için orada olması gerekiyordu. Zaman geçtikçe kral bu hayata alışmış. Gerçi hâlâ yapamadığı şeylerin çoğundan pişmanlık duyuyordu. Guain onu sık sık ziyaret ederdi (yılda bir kez), çay getirirdi ve her zaman aynı soruları sorardı: Bugün nasıl hissediyorsun? Daha iyi mi? Vb.. Wukong onun İmparator'un tarafında olduğundan şüphelenmeye başladı. Ve her şeye rağmen imparator hâlâ onun üzerinde güç sahibi olmak istemektedir. Bu bir yandan kralı eğlendiriyor, diğer yandan da bundan bıkmıştı. Duygularını kontrol etmeyi öğrenmesi gerekiyordu. Her ne kadar durumuna her zaman tam anlamıyla hakim olamasa da. En tuhafı da, onun günler geçirmesi, daha doğrusu sebepsiz yere harekete geçen bir hastalığı olmasıydı. Kral daha sonra yataktan bile kalkamadı. Acı kemiklerini deldi. Taçtan kan aktı. Sonra gürültüyü duydu. Hatta ateşi bile vardı. Bazen çok güçlüydü. Savaşçı daha sonra altın saçlı maymunun vücudunun biraz nefes alabilmesi için krala serin bir banyo yaptı. Çay işe yaramadı. O günlerde kral hastalıkla tek başına mücadele etmek zorundaydı. Bundan nefret ediyordu. Daha da kötüsü, ne zaman geleceğini bile hissedemiyordu. Bütün gününü odada geçirdi. Macaque, Wukong'a yardım etmek için elinden geleni yaptı. Sevilen birini acı çekerken görmek bile savaşçıda adaletsizlik ve acı duygusu uyandırırdı. Ancak koyu saçlı maymun, vakti olduğunda pes etmedi, genellikle geceleri kral huzur içinde uyurken bir tedavi aramaya başladı. Arayışı her zaman başarısızlıkla sonuçlanıyordu ama bu onu hem kararlı hem de çaresiz kılıyordu. Hatta bir keresinde belli bir kadından, daha doğrusu onun ruhundan teklif almıştı ve aracı da bir erkekti. Neyse ki Macaque zamanla bunun sevgilisinin ruhuna yönelik bir tuzak olduğunu anlamayı başardı ve bu yüzden reddetti. Bu da bu bayanın ve kölesinin öfkesine neden oldu. Bir kavga çıktı. Savaşçı kavgadan çıkmayı başardı.

Sık sık DBK ailesini ziyaret ediyorlardı. Red Son'u eğitmeye bile başladılar. Göksellerin kaybettiği aile onurunu yeniden kazanması gerektiğini ona aşılıyor. Onun öğretilerini denetlediler. Onu daha kararlı kılmak için doğru şeyleri söylüyorlardı. Red Son, Wukong'u gerçekten seviyordu. Hatta ona herkesten daha çok hayrandı. Onunla vakit geçirmekten ve ona yeni icatlarını göstermekten keyif alıyordu. Macaque onu dövüş sanatlarında eğitmişti. Wukong bazen onu izliyordu ya da DBK ile konuşarak vakit geçiriyordu. Savaşçıyla eğitim sona erdiğinde kralla yeni bir eğitim başladı. Wukong yeğenine enerjiyi ve duyguları kontrol etmeyi öğretti. Red Son'un, duyguları kontrol ederek kontrol edilebilecek ateş kullanma eğilimi olduğu ortaya çıktı. Zamanlarını konuşarak ya da meditasyon yaparak geçiriyorlardı. Sonra Red Son amcasının söylediklerine odaklanmıştı. Kendisiyle gurur duymasını istiyordu. Tabii ailenin geri kalanı da. Kimseyi hayal kırıklığına uğratmak istemiyordu ve en önemlisi Wukong'u hayal kırıklığına uğratmak istemiyordu. Kral, yeğenine asasını, onu yükseltmek için ne kadar güce ihtiyaç duyulduğunu ve her şeyin yolunda gitmesi için ona ne kadar enerji eklenmesi gerektiğini anlatıyordu. Red Son'u asasını kaldırırsa bunun inanılmaz bir başarı olacağına ikna etti. Wukong'un yeğeninin neden bahsettiği hakkında hiçbir fikri olmamasına rağmen Red Son bazen hobilerinden bahsediyordu ve onu dinlemekten çok keyif alıyordu. Red Son'un yarattıklarını gururla sergilemesi çok komikti. Her ne kadar Wukong, kaleyi korumak için yarattıkları boğa klon ordusunun muhteşem olduğunu kabul etmek zorunda olsa da. DBK dünyaya mühürlendiğinden beri (herkesin düşündüğü gibi) iblis diyarının iblisleri çeşitli şekillerde güç iddia etmeye başladı. Çoğu kişi PIF'in eline geçmeyi tercih etti, bu da tahtını ele geçirmek için yapılan tüm girişimleri yalnızca gölgelerin arasından izleyebilen DBK'yı çileden çıkardı, ancak hiçbir zaman başarılı olamadılar. Hatta en güvendiği generallerinin hain olduğu ortaya çıktı, elbette DBK yapabilseydi onları öldürürdü ama yapamadı. Ailesinin güvenliği için gölgede kalmak zorunda kaldı. Boğa klonları sayesinde PIF tüm hizmetkarları serbest bıraktı ve bu, kocasının sonunda tüm kaleyi dolaşmakta özgür olduğu anlamına geliyordu.

Ancak tüm bu durumla birlikte herkesi, bu durumda Wukong'u önemseyen gerçek bir aile haline geldiler. Tüm tatilleri birlikte geçirdiler, tabii ki Wukong iyi bir şekilde çalışabildiğinde. Yeni Yıl gününde PIF ve Macaque'in birlikte vakit geçirmesi ilginçti çünkü ikisi de havai fişekleri sevmiyordu ve Wukong, DBK ve Red Son ile Wukong'un iyi olması için küçük bir parti düzenledi.

YARDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin