Maymun kral erken uyandı. Baş ağrısına aldırış etmiyordu, daha çok uykusunda gördüğü görüntülerle ilgileniyordu. Bir savaş ya da bir tür savaş olacağını anlamıştı ama kiminle? Bu parıltı ne anlama gelebilir? O bilmiyordu. En sevmediği şey soğuktu. Korkunç bir duyguydu. Bu sorular yeter, artık kalkma zamanı geldi, dedi kral kendi kendine. Yatar pozisyondan oturma pozisyonuna geçti, sonra kalkmaya çalıştı ama işe yaramadı. Birkaç kez daha denedi ama başarısız oldu. Ne yazık ki Macaque hiçbir yerde görünmüyordu ve hacılar da ortalıkta yoktu. Bu aptal hastalık yüzünden onlar tarafından terk edildiği korkusu onu ele geçirdi. Ama hiçbir Liuer onu terk etmezdi. Eminim yakında geri dönecektir.. Sahi? Hacılar da öyle gidememişler çünkü orayı bırakmışlar, onların da yakında geri döneceklerini mi hissetmiş? - kral düşündü. Asasını kulağından çıkardı. Sahip olduğu tüm güçle ayağa kalkmaya çalıştı. Başardı. Durdu ama sadece bir anlığına. Ayakları üzerinde duramıyordu. "Bu bacakların nesi var?!" dedi kendi kendine. Aklına, bulutunu çağırıp hızla kalkıp üzerine oturacağı fikri geldi. Ve öyle de yaptı. Bacaklarını çapraz olarak yerleştirdi. Hacılar geri döndü. Kral keşişe bakmaktan kaçındı. "Neredeydin?" diye sordu.
''Kahvaltı için bir şeyler arıyorduk. Seni uyandırmak istemedik. Peki Macaque nerede?" dedi Ao Li.
"Bilmiyorum, yakında döneceğine eminim." Ve kral sessizce ekledi: "Geri dönmeli." Hacılar asık suratlı görünüyordu. "Üzgünüm dostum ama güvenilir bir insana benzemiyor..." dedi ejderha
Pigsy, "Bundan hoşlanmadım, bir şeyler saklıyor" dedi. Hacılar başlarını salladılar. Wukong onlara inanmadı. Partnerinin ondan neredeyse hiçbir sırrı yoktur. Belki öyledir ama bu onun meselesi.
Keşiş, "Wukong, onun sana zarar vermesini istemiyoruz" dedi.
Wukong keşişin sesi karşısında titremeye başladı. Keşişe bakmadı. Uzaklara baktı.
"Wukong'un canını acıtan kişi mi bunu söylüyor." Macaque kralın gölgesinden çıktı.
Bunun üzerine kral gülümsedi ve geri kalanlar korktu.
''Ama nasıl..'' dedi Domuzcuk
"Gölgeler benim uzmanlık alanımdır" diye kıkırdadı savaşçı.
"Nerelerdeydin?" Wukong gülümseyerek sordu.
''Güvenli olup olmadığını görmek için dağı kontrol ettim. Habersiz geldiğim için beni bağışla ama o kadar tatlı uyuyordun ki seni rahatsız edemedim,' diye yanıtladı savaşçı. Yarı doğruydu. Dağ güvendeydi ama onun asıl amacı bu değildi. Tedavi bulsun diye Guain'e ışınlandı ama ne yazık ki bulamamıştı. Ve zaman giderek kısalıyordu. ''Yakında geri döneceğiz. Kabile kralı özledi," diye ekledi savaşçı.
"Ben de" dedi kral.
"Neden bir bulutun üzerindesin?" diye sordu Macaque.
"Uygun olduğu için katılmak ister misin?" Wukong yanıtladı
"Hmm?" Kaşlarını kaldırarak krala baktı. Sonra hacılara şöyle dedi: "Bize bakmaktan daha iyi bir şeyiniz yok mu?" hacılar birdenbire ilerideki yolculuk için gerekli şeyleri organize etmeye başladılar.
"Wukong, bana gerçeği söyleyebilirsin" kralının elini tuttu.
"'Ahh.. Biliyorum.. Sadece... bacaklarımda hiçbir his yok"
''Böyle şeyler hemen söylenir''
"Evet ama sen burada değildin ve ben bundan korktum..."
"Bana bu kadar azmı güveniyorsun?" şakacı bir şekilde sırıttı.
''Hayır ama..''
"Seni bırakmayacağımı söylemiştim değil mi?"
Wukong başını salladı.
"Çay ister misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARDIM
ActionBaşındaki tac onu öldürecek hale getirmişti. O Tac onun başından çıkarılmalıydı.