7.BÖLÜM

61 8 6
                                    

Wukong yorgun görünüyordu ve kendini daha da kötü hissediyordu. Yüzünde boş bir ifade vardı. Uzaklara baktı. Görüşler sıkıcıydı. Uykulu olduğunu hissetti, göz kapakları giderek ağırlaştı. Savaşçısına yaslandı ve gözlerini kapattı. - Kısa bir şekerleme bana iyi gelir .. - diye düşündü.

"O..." dedi Nezha, altın maymunu dikkatle inceleyerek.

Macaque, kralı kollarında tutarak, "Sakin olun, daha yeni uykuya daldı" dedi. Wukong uyurken tüm dünyayı omuzlarında taşıyormuş gibi görünüyordu. -İyi nefes alıyor.. dayanabilirsin. Ben seninleyim..- diye düşündü savaşçı.

Maymun Kral oraya vardıklarında hâlâ uyuyordu. Onu uyandırmamanın daha iyi olacağına karar verdiler. Çok dinlenmesi gerekiyor. Sarı saçlı maymun nilüfer çiçeğinin içinde rahat ederken geri kalanlar uyuyan kralı rahatsız etmemek için biraz daha uzaklaştılar ama onu göremeyecek kadar da uzaklaşmadılar. Guain bu sefer bir şekilde sihirli bir şekilde onunla çay içti. Her birine birer tane verdi. Yere oturup çaylarını yudumlarken konuşmaya başladılar.

"Peki Wukong'a neler oluyor?" Nezha başladı.

Guain Macaque'a baktı, bakışlarını değiştirerek bunu kimin daha iyi açıklayabileceğini sordu.

"Wukong'un taktığı taç... Beklemediğimiz bazı sonuçlara yol açtı..." dedi tanrıça.

"Ne tür sonuçlar?" dedi çocuk tanrı kaşını kaldırarak.

''Taç vücuda zarar veriyor, sanki ölümlülerin yakalandığı hastalıklardan birine sebep oluyormuş gibi ama bu durumda çok daha güçlü. Wukong'un birkaç ölümsüzlük katmanı olmasaydı, çoktan ölürdü..... Ama aynı zamanda görünen o ki, taç bu katmanların her birini kırarak hayal edilemeyecek acılara neden oluyor. Sadece kafası değil, kalbi de açığa çıktı... Ve burada bir noktada kalbinin iflas edebileceğinden korkuyorum.'' Guain mümkün olan en iyi şekilde açıkladı. Nezha bunu ciddiyetle dinledi ama içten içe alıştığı kardeşini kaybedebileceği korkusunu, dehşetini hissetti.

Tanrıça, "Tacı çıkarmanın hastalığın etkilerini durduracağına inanıyoruz" diye devam etti.

"Bu lanet saraya bu yüzden geldik," diye araya girdi Macaque.

"Guain, tacı kendin çıkaramaz mısın?" Nezha'ya sordu

"Eğer durum böyle olsaydı bu konuyu konuşmazdık bile" dedi savaşçı sinirli bir şekilde.

''Doğru.. bu durumda onu çıkarma yetkisi yalnızca imparatorun elindedir.''

"Evet ama bu lanet yolculuk tamamlanana kadar bunu yapmak istemiyor."

"Nezha, bu taç hakkında bir şey biliyor musun?" diye sordu tanrıça. Prens bir an düşündü ve sonra şöyle dedi: ''Tek bildiğim bunun amacının Wukong'un öfkesini kontrol altına almak olduğu.''

"Bu saçmalıkla onu kontrol etmeye mi çalışıyorlardı?!" Macaque öfkeyle söyledi.

''İtiraf etmeliyim, evet..'' diye yanıtladı Nezha üzgün bir şekilde.

''Böyle bir şeye nasıl cesaret ederler?! Bekle, yani o lanet tacı asla çıkarmayacaklar mıydı?!!'' Tanrılara öfkeyle baktı.

''Ben...ben bilmiyordum..'' Çay fincanını yere düşürürken Guain'in yanağından gözyaşları akmaya başladı.

Prens, "Bu tacın gerçekte nasıl çalışacağını bilseydim bunun olmasına izin vermezdim" dedi.

"Tüm bu ilahi aydınlanma hakkında kendisine sürekli yalan söylendi!!" diye homurdandı Macaque. Öfkeli olduğu belliydi. Etrafında gölgeler dönüyordu.

Ve o anda Wukong uyandı. Lotus'un içine oturdu. Bir gözünü ovuşturdu. Uyuşuk bir şekilde esnedi. Bu uyku ona güç vermişti. Ayı ve tanrıları yakınlarda gördü. "Uzun zamandır uyumuş olmalıyım.. hah.. onların yanına gitsem iyi olur" dedi kendi kendine. Lotus'tan çıktı. Asayı kulağından çıkardı ve ona yaslanarak gruba yaklaştı. Beklediğinden daha uzun sürdü. Her adımda tacın baskısını hissediyordu ama bu katlanılabilir bir şeydi. Geldiğinde duygusal açıdan pek de iyi görünmeyen bir grupla karşılaştı. Savaşçı kralı görünce Macaque'nın gölgeleri tiksintiyle ortadan kayboldu. Herkes Wukong'a sanki ölmek üzereymiş gibi bakıyordu ve bu da Wukong'u rahatlatmıyordu.


OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN

SEVİLİYORSUNUZ<3

YARDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin