10.BÖLÜM

56 9 1
                                    

Su iblisi, "Daha önce saldırdığım için özür dilerim Bay Macaque" dedi. "Bana Sandy diyebilirsin." Koyu saçlı maymun sadece başını salladı. "Ah.. ben de üzgünüm... ben Zhu Bajie, ama bana Domuz diyebilirsin," dedi domuz iblisi. Wukong bu sözler üzerine daha da çok gülümsedi ve "Ama yine de oww.." lakabına alıştın ve Domuzcuk'un omzunu dürttü. Biraz güldüler. "Wukong, şimdi iyi misin?" ejderhaya ''Sorun değil'' diye sordu. Yalan söyledi ama bunu yalnızca Macaque biliyordu. Kral, onlara gerçeği söylemeye gerek olmadığını düşündü. "Keşiş nerede?" Wukong sordu. Ao Li, "Sana yaptıklarından dolayı çok üzgün ve kendine biraz zaman ayırmaya ihtiyacı var" diye yanıtladı. "Ah... pekala... Peki batı yolculuğumuza devam etmek için ne topluyoruz?" Wukong coşkuyla şunları söyledi: Bu kadar çabuk gitmek istemesi hacılar için biraz şaşırtıcıydı. "Wukong, dinlenmemizi tercih etmez misin?" Macaque sordu. Kral umutlu gözlerle savaşçısına baktı. Savaşçı onun ne olduğunu biliyordu. Kralının o lanetli taçtan kurtulma umudunu gördü. ''Anlaşma. Haydi gidelim, gecikmenin bir anlamı yok." Macaque ekledi. "O halde gidip keşişi getireyim.."  " onun şimdi gelmesine gerek yok" dedi ejderha. Wukong, doğrudan onlara doğru yürüyen Tripitaka'ya döndü. Altın maymun kalbinde bir sızı hissetti. Boğuluyordu. Tacın kafasında ağırlaştığını hissetti. Keşişin büyüyü ceza olarak kullandığı her an ona geldi. Keşiş yaklaşırken maymunun nefesi kesildi. ''Wukong Sen iyimisin?...'' Macaque güneşi battığında sorusunu bitirmek üzereydi. Kralın kalbinin daha hızlı atmaya başladığını duyabiliyordu ki bu iyiye işaret değildi. Savaşçı, kralını kucaklayarak onu sakinleştirmeye çalıştı. Wukong tacı kaşımaya başladı. Keşiş yaklaşmadan önce mümkün olan en kısa sürede onu çıkarmak istiyordu. Hacıların geri kalanı da arkadaşının düşüşünü gözlemlediler, maymuna endişeyle bakarak yaklaştılar. "O'nun nesi var?" Ao Li sordu. Cevap alamadı. "Ona nasıl yardım edebiliriz?" Sandy'ye sordu ama cevap alamadı. Macaque onu sakinleştirmek için yalnızca krala odaklandı. Güneşinin nasıl bu kadar ani bir saldırıya uğradığına dair hiçbir fikri yoktu ama daha çok panik ve korku saldırısına benziyordu. ''Wukong  Beni duyabiliyor musun? Wukong Sakinleşmen lazım! " ama kralı kan gelinceye kadar başını kaşımaya devam etti, yalnızca tek bir yöne, keşişin tarafına baktı ve zaten grubun yanında duruyordu ve ayrıca Wukong'un nasıl davrandığından endişe duyuyordu. "Wukong mu?" Tripitaka yavaşça dedi. "Hayır lütfen, sana yalvarıyorum, hayır." Kral ağlamaya başladı. Macaque güneşinde böyle bir reaksiyona neyin, daha doğrusu kimin sebep olduğunu anladı. "O keşişi buradan çıkarın!!" hacılara "Onu bir an önce buradan çıkarmalısınız!! Zaman yok!" diye bağırdı. Hacılar keşişi açıklığın diğer ucuna götürdüler. ''Wukong?! Wukong'u durdurmak zorundasın!'' Macaque, kralın ellerinin daha fazla kaşınmasını engelledi. "Bana bak!" Kral savaşçısına gözlerinde yaşlarla baktı. "Bu... acıtıyor..." dedi kral. Savaşçı kralı kucakladı ve usulca şöyle dedi: "Biliyorum ama ben seninleyim." "Çok acıyor..." Wukong boğuldu. ''Bunu yapabilirsin." dedi savaşçı ve kralın başından öptü.

DİĞER KİTAPLARIMA DA GÖZ ATMAYI UNUTMAYIN
SEVİLİYORSUNUZ


YARDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin