6.BÖLÜM

66 7 3
                                    

Tanrıyı görmezden gelen Guain, devam etti, " Wukong'un tacını çıkarabilir misin? Sanırım o bilgili ve..." Odada bir uğultu vardı. Erlang öfkeliydi ve itirazını dile getirmek üzereydi ama bir ses tarafından yarıda kesildi. İmparator sordu: "öyle mi düşünüyorsun?"

"Evet, buna kefilim ve bundan sonra..."

"Peki yolculuk bitti mi?"

"Hayır ama o..."

"O zaman tartışılacak bir şey yok. Yazılar batıya ulaştırıldığında dönsünler."

Oda aniden karardı. Gölgeler büyüdükçe büyüdü.

"Bu ne anlama geliyor?!" Erlang saldırmaya hazır bir halde sordu.

Wukong sessizce "Liuer lütfen sakin ol... bunu bu kadar büyütmeyelim..." dedi

"Wukong büyük bir anlaşma"

"Lütfen, buna gücüm yok." Yorgun bir şekilde savaşçıya baktı.

"İyi" diye yanıtladı. Gölgeler durdu. Oda yeniden aydınlandı. 

Macaque acı bir şekilde şöyle dedi: "Sevincim için beni bağışlayın."

"Altı kulaklı Macaque konusunda seni bu kadar üzen ne?" İmparator kaşını kaldırarak sordu. ''Senden çok Sun Wukong'dan böyle bir mutluluk beklerdik'' diye ekledi.

"O lanetli tacı ona takarak ona ne yaptığınızın farkında bile değilsiniz" dedi gözle görülür derecede gergin savaşçı.

"O halde bizi aydınlatın," diye meşum bir şekilde araya girdi Erlang.

''Sen..'' tüm suçluluklarını onlara atmak üzereydi ama Wukong onun elini tuttu. Sarışın maymun hiçbir şey olmamış gibi gülümsedi. Kendinden emin bir şekilde şöyle dedi: ''Bugünlük bunun yeterli olduğunu düşünmüyor musun? Elbette, yolculuk tamamlandığında geri döneceğiz." Önündeki göksel varlıklara beceriksizce selam verdi ve gururla kapıya doğru yöneldi. Şaşkın tanrıları geride bırakarak Guain ve Macaque'da aynısını yaptı.

İmparator, misafirlerin yavaşça kapanan kapının arkasında kaybolmasını izledi. Bu maymunda ona uymayan bir şey vardı. -Daha önce bu tacı çıkarmak için tüm gökyüzünü parçalayacaklardı, şimdi bıraktı. O maymun gibi değildi... Bir dakika, yürürken titriyor... diye düşündü imparator. "Konsey'i çağırın," diye emretti Erlang, selam verip uzaklaşan Erlang'a. Nezha ayrıca Wukong'un alışılmadık davranışını da fark etti.



Sarayın dışında Macaque krala kızgın bir bakış attı ve şöyle dedi: 'O neydi? Sana yaptıklarının bedelini ödemeliler, herkes

''Gergin olduğunu biliyorum.. ama dayanacağım, bu lanet yolculuğu bitirmeye pek bir şey kalmadı.''

''Zor ayakta duruyorsun.''

''Halledebilirim''

"Guain ona bir şey söyle, onu ikna et"

''Liuer haklı. Wukong, yolculuğun sonuna çok fazla bir şey kalmamış olabilir ama hâlâ pek çok tehlike var ve kalbin buna dayanamayabilir" dedi Guain.

Maymun Kral düşünmeye başladı.

"Wukong mu?" dedi görüşmelerini izleyen Nezha.

''Nezha? Burada ne yapıyorsun?" Guain sordu.

''Sen öyle davranmıyordun. Kardeşim iyi misin?" dedi Nezha.

"Erkek kardeş?!" Macaque şaşırdı

''Sana bunu sonra anlatacağım'' savaşçının utancını anlamıştı ve Nezha'ya döndü. ''Hiçbir şey olmuyor. Bu taçtan bıktım, hepsi bu...''

Nezha, "Seni tanımasaydım sana inanırdım" diye yanıtladı.

Wukong içini çekti ve Guain'e konuşması için başını salladı ama koyu saçlı maymun araya girdi: "'Bu lanet sarayın önünde durmak zorunda mıyız?''

''Haklısın. Seni daha rahat edebileceğin bir yere götüreceğim" dedi tanrıça. Önlerinde bir Lotus belirdi. Wukong asasını kulağına soktu. Hemen ayakları üzerinde sallandı. Macaque onu yerde tuttu ve kralının nilüfer çiçeğine binmesine yardım etti. Nezha bunu endişeli gözlerle izledi ve ardından tanrıçanın ardından o da nilüfere girdi.


OY VERMEYİ  VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN

SEVİLİYORSUNUZ<3

YARDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin