24.BÖLÜM

25 4 0
                                    

"Ama onun durumuna yalnızca öfke neden olmuyor..." dedi savaşçı. Kral elini tuttu.

"Bilmeleri gerekiyor..." dedi savaşçı krala sessizce, kral başını salladı.

"Neyi bilmemiz gerekiyor?" dedi PIF.

Kral derin bir nefes aldı ve konuştu: "Hastayım." Ev sahibinden bu beklenmiyordu.

"Nasıl hasta olabilirsin?" DBK sordu.

"Bunun nedeni, bir büyüye ihtiyaç duymadan kendini harekete geçiren taçtan kaynaklanıyor, ancak büyü yapıldığında tacın neden olduğu acı artıyor ve durmuyor." Savaşçı dedi.

''İşte bu yüzden..'' PIF konuştu.

''Evet. İmparatorun yaptıklarından dolayı öfkeliydim ve dövüş boyunca acıyı görmezden geldim. Eğer olmasaydım kazanırdım..'' Bütün bunları hatırlamak bile kralın başını döndürdü.

''Eğer büyüyü okuyan keşişin ortaya çıkışı olmasaydı. Nezha'nın yardımıyla saraydan çıktık. Wukong zar zor nefes alıyordu, kalbi iflas ediyordu..'' Savaşçı güneşi adına konuştu. ''Guain onu kurtardı ama İmparator bizi saraya geri getirmesi için Erlang'ı peşimizden gönderdi. Bir gölge portalı açtım ve bu şekilde buraya geldik."

Ev sahipleri az önce duyduklarına inanamadılar. Bakıştılar ve ardından anlayışla Wukong'a baktılar.

''Merak etme kardeşim, burada tehlikede değilsin. Erlang buraya gelse bile pişman olacaktır" dedi.

"Akşam yemeğinden sonra kişisel doktorumuza gideceksiniz" dedi.


DİĞER KİTAPLARIMA BAKMAYI UNUTMAYIN. ÖZELLİKLE ÇİZGİ ROMAN HAYRANLARINA SESLENİYORUM!

YARDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin