DBK'İN SARAYI...
Misafir odasındaydılar. Wukong'un ateşi düşmüştü. Kral gözlerini açtı. Odanın etrafına baktı.
"Wukong?" dedi savaşçı nazikçe. PIF, DBK ve Red yatağa doğru yürüdüler.
Wukong konuşacaktı ama öksürdü. Savaşçı kralın alnına dokundu ve gülümsedi.
"Artık ateşin yok, çay ister misin?" Kral başını salladı.
"Ona çay verir misin?" dedi savaşçı PIF'e. PIF ona bir fincan çay uzattı. Savaşçı çayını içebilmek için kralın başını kaldırdı.
"Kardeşim? Nasılsın? Hepimizi korkuttun." DBK dedi. Wukong hafifçe gülümsedi.
"Sorun değil..." dedi kral. "Bana ölecekmişim gibi bakma..." Güldü ama bu öksürüğe dönüştü.
"Neden bir süre bizimle kalmıyorsun?" PIF dedi.
"Gerek yok.... Krallıkta yeterince sorununuz var..." dedi kral.
"Kardeşim sen bizim için sorun değilsin..."
Kral gözlerini kaçırdı.
"Wukong. Sana defalarca söyledim. Bunun utanç verici olmadığını anlayacaksın." dedi savaşçı.
"İyi"
Bir süre kaldılar. Red amcasının hastalığına çare bulacağına yemin etti. O andan itibaren daha da kararlıydı. Wukong ona önce ailesinin onurunu geri kazanmaya, sonra da kendisine odaklanmasını söyledi. Red Son yine de boş zamanlarında biraz araştırma yaptı. Hastalıkların semptomlarına baktı ama hiçbiri yüzde 100 eşleşmedi, bu yüzden aramaya devam etti. Wukong'la yaptığı eğitim, ateşi kontrol etmesine yardımcı oldu. Wukong durumu daha iyi olunca Çiçek Meyvesi Dağı'na geri dönmek istedi.
DBK, "Kardeşim, burada her zaman hoş karşılanacağını unutma" dedi.
"Vay canına, teşekkürler" Wukong bir gülümsemeyle yanıtladı.
Ancak gerçekte kralın durumu iyileşmedi. King bunu herkesten, hatta Liuer'den bile sakladı. Onları endişelendirmek istemiyordu. Onunla ilgilenmekten çok daha önemli işleri vardı. Sonunda dünya önünde performans sergilemenin zamanı gelmişti.
Savaşçının orada olmadığı bir gün. Guain onu ziyarete geldi. Wukong hareket edemeden yatakta yatıyordu. Sanki ruhu parçalanıyormuş gibi hissediyordu. Guain kulübeye girdi. Yatak odasına girdi.
"Burada ne yapıyorsun?" Kral kırık bir sesle söyledi.
"Seni ziyarete geldim. Kendini iyi hissetmediğini görüyorum..." tanrıça acı çeken krala yaklaştı. Elini kralın göğsüne koydu.
"Ne hissediyorsun?" krala sordu. Guain çok korkmuştu.
"Bana ne olduğunu anlat?!"
"Ölümsüzlük katmanlarından biri çatladı"
"Bu ne demek..."
"Hastalık seni yavaş yavaş yok ediyor"
"Anladım, ne kadar zamanım kaldı?"
"Sana tam olarak söyleyemem.. hastalık böyle devam ederse yüzyıllarca yaşarsın ama güçlenmeye başlarsa o zaman... daha az zamanın olur"
"Liuer'e söyleme lütfen..."
"Ancak.."
"Eğer dediğin gibi olursa bu anları mutlu geçirmek istiyorum..."
"Elbette."
DBK'İN ODASI...
O sırada savaşçı DBK sarayında bir toplantıdaydı.
"Generallerin giderek daha çok sinirlendiğini öğrendim. Kendi ordularını hazırlıyorlar..." dedi savaşçı.
"Ne zaman saldırmak isteyecekler?" PIF dedi.
"Yakında"
"O halde geciktiremeyiz...Oğlum, eldiven hazır mı?" DBK sordu.
"Neredeyse"
"Bunun yeterli olmadığını biliyorsun..." dedi PIF.
"Biliyorum, sadece bir malzemeyi kaçırıyorum..." dedi çekingen bir tavırla.
"Neyi kaçırıyorsun?" savaşçı sordu. Red sessizdi.
"Oğlum, söyle bize neyi kaçırıyorsun?"
"Wukong Amca'nın enerjisine ihtiyacım var..."
Sessizlik çöktü.
"Değiştirilemez mi?" PIF dedi.
"Denedim."
"Ve benim enerjimin faydası olmayacak mı? Ben de ona oldukça benziyorum"
"Belki ama %100 emin değilim."
"Yeterli olmalı. Wukong'un hayatını riske atamayız."
Red, "Anlıyorum, bu yüzden ona sormadım" dedi.
DBK, Red'e "İyi iş çıkardın oğlum. Kabul etseydi sonra acı çekerdi" dedi.
"Eğer işe yaramazsa asayı kaldırmaya çalışacağım" dedi savaşçı. "Wukong'u işin içine katamayız. Özellikle şimdi..."
"Evet, haklısın" dedi PIF.
Toplantı sona erdi.
ÇİÇEK MEYVESİ DAĞI...
Kulübede gölgelerin arasından bir savaşçı çıktı ve şöyle dedi: "Guain, burada ne yapıyorsun?"
"Wukong'u ziyaret ediyorum. Şimdi gidiyorum. Sana daha konsantre çay ve ölümsüzlük şeftalileri göndereceğim."
"Teşekkür ederim..." dedi kral. Guain gitti. Savaşçı öfkeyle krala baktı.
"Sana ne söyledi?"
"Hala aynı durumdayım."
"Sana inanıyorum..." savaşçı kralın yanına oturdu.
"Nasılsın? Büyük gösteri için her şey hazır mı?" Kral dedi.
"Evet. Zaten yarın..."
"Bunu görmek isterim..."
"Bunu biliyorum ama yapamayacağını biliyorsun. Seni acı çekerken görmek istemiyorum. Seni bu konuda suçlamak istemiyorum." Savaşçı krala sarıldı.
"Biliyorum ama bana her şeyi detaylı olarak anlatacak mısın?"
"Tabii ki güneş ışığım" ve kralın başından öptü. Kral onun kollarında uyuyakaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARDIM
ActionBaşındaki tac onu öldürecek hale getirmişti. O Tac onun başından çıkarılmalıydı.