29.BÖLÜM

30 5 0
                                    

ERTESİ GÜN. DBK SARAYI. TAHT ODASI...

Guain ve Nezha gelmişlerdi. Wukong ve Macaque önlerinde duruyordu.

''Düşündün mü?  Fikrini mi değiştirdin?" Nezha sordu.

''Evet. Kabul ediyorum." Wukong yanıtladı.

''Bunu daha önce de yapabilirdin. İmparator'a bir mesaj ileteceğiz. Elbette tanrıların izleyeceğini anlıyorsun değil mi?"

''Evet. Bunun farkındayım. Ayrıca DBK'ye karşı mücadeleme tanık olacaklarını da uyarın."

"Bu DBK gönüllü olarak gitmeyecek mi?"

''HAYIR. Eğer onu kavgada yenersem bunu kabul ederdi."

"Ama bu şekilde dövüşmemelisin..." dedi tanrıça.

''Boş ver. Cennetin krallığından barış istiyorum, bu yüzden bunun için savaşmalıyım."

''Tamam, ileteceğiz. Bugün nasıl hissediyorsun?" dedi Guain.

Wukong ona şüpheyle baktı. ''Düne göre çok daha iyi. Gördüğünüz gibi ayaklarımın üzerinde durabiliyorum."

"Peki DBK'yi ne zaman mühürleyeceksin?" prens sordu.

''Yarın. Hala hazırlanmam gerekiyor.. hepsi buysa, şimdi İmparator'a gidebilirsin," dedi Wukong ironik bir şekilde.

"Tamam ama unutma ki biz senin düşmanın değiliz." dedi Guain.

"Bunu göreceğim" dedi kral ve onların gidişini izledi.

Maymunlar, PIF ve DBK'in ve babasının kollarında uyuyan Red Son'un zaten orada olduğu ana salona gittiler. DBK, oğlunun tatlı bir şekilde uyumasını izledi.

"Ya başarısız olursa?" DBK sordu.

PIF "Çalışması gerekiyor" dedi. "O tanrılara savaşacağını söyledin mi?"

"Evet" diye yanıtladı Wukong.

"Bir klon göndermenin mi yoksa beni mi göndermenin daha iyi olacağını düşünüyorsun?" dedi savaşçı.

Kral koltuğa oturdu.

"Bunu kendin söyledin, gerçek gibi görünmeli." Kral dedi.

''Evet ama..''

''Beni görmeleri lazım yoksa bir şeylerden şüphelenecekler. Hastalığımın haberi cennetin krallığına hızla yayılacak. Muhtemelen hangi durumda olduğumu zaten biliyorlar, bu yüzden işe yarayacaksa o kişi ben olmalıyım."

"Anlıyorum" dedi savaşçı üzüntüyle. Büyük pencerenin yanında durdu ve geniş iblisler diyarına baktı.

''Her şey bittiyse ne olacak? Kocam sonsuza kadar gölgede yaşayamaz. Kalede sevgilimin gücünü ele geçirmek isteyenler var.'' dedi PIF çayını yudumlarken.

Sessizlik çöktü.

''Ya bir süre sonra, örneğin Red Son yetişkin olduğunda asayı kaldırırsa? O zaman DBK geri gelip gücünü gösterebilecek." dedi savaşçı.

"Peki oğlumuz bunu nasıl yapabilecek?" PIF sordu.

''Ona yardım edeceğim. Bunlar benim personelim. Onu kaldırmak için ne kadar enerji ve güç gerektiğini biliyorum." Wukong konuştu.

Savaşçı, "Bu, DBK'ye iblisler arasında kötü bir şöhret kazandıracak ve kimse tahtı elinden almak istemeyecek" dedi.

''Elbette. Peki onun motivasyonu ne olacak? Sonuçta ben de onun yanında olacağım.'' dedi DBK.

''Motivasyon, dünyaya dönebilmeniz için sizin için tanıtım kazanmak olacaktır. Bu onun hedefi olacak. Sadece onu iyi yönlendirmen gerekiyor ve işe yarayacak.'' dedi savaşçı.

''ama ne kadar sürecek? İblis dünyasında reşit olmanın insanlarda olduğundan farklı olduğunu çok iyi biliyorsun. Burada zaman farklı sayılıyor.'' dedi PIF.

Wukong, "Evet, yüzyıllardır büyük bir geri dönüşü beklemek sorun olabilir" dedi.

''Sorun değil, bekleyeceğim. Önemli olan İmparator'un sonunda gitmene izin vermesi kardeşim," dedi DBK.

Tekrar sustular. PIF, Macaque'in bir konuda çok endişeli göründüğünü gördü. Ona yaklaştı.

"Seni rahatsız eden ne?" diye sordu.

''Hiç bir şey..''

''Hiç bir şey? Kesinlikle?''

Savaşçı pencereden döndü ve DBK'ye daha yakın çömelmiş olan kralına baktı.

"Wukong'un bu mücadeleyi kaldırabileceğinden emin değilim..."

"Hiçbir şeyi yüzde 100'le bilemezsiniz."

''hah...'' savaşçı kıkırdadı.

''Ama şahsen bunun işe yarayacağına inanıyorum.''

Savaşçı DBK ve Wukong'a yaklaştı. PIF  da bunu yaptı. Karşılıklı koltuklara oturdular.

''Elbette. Sanırım planı gözden geçirmenin zamanı geldi." dedi savaşçı. Herkes odaklandı.

''Yarın. Tam öğlen bir gösteri sergilemeniz gerekecek. Bunu hangi tanrıların izleyeceğini bilmiyorum ama ben ve PIF izleyeceğiz. Biz yoldan çekileceğiz." PIF dövüşçüye başını salladı. ''Savaşacaksın. Lütfen Wukong, sinirlenmemeye çalış. Seni neyin beklediğini biliyorsun.'' Gergin bir şekilde gülen krala baktı.'' Ve sen, DBK, tüm gücünü kullanmamaya çalış.''

"Evet, anlıyorum" dedi DBK.

Red Son tatlı bir şekilde hapşırdı ve başta Wukong ve DBK olmak üzere herkes ona hayranlıkla baktı.

''Geri gitmeli. Wukong, yakındaki dağın tepesini alıp DBK'nın olacağı yere atmanız gerekecek, dağ düşerken DBK'yı hızlı bir şekilde kaleye taşımak için gölge portalını kullanacağım. PIF'in sizi bekleyeceği yer. Hizmetçilerle ilgilenmemiz gerekecek."

''Hizmetçilerin yarısını kesinlikle işten çıkaracağım. Kimsenin kalede neler olup bittiğini bilmemesi için kale üzerindeki etkimi sınırlamaya çalışacağım.'' PIF söyledi.

"Güzel" dedi savaşçı. "Bir şeyler ters giderse seni hemen buraya naklederim." Herkes başını salladı. Bir süre ana oturma odasında oturdular ve ardından maymunlar odalarına gittiler.

Yatağa oturdular.

"Dövüş sırasında dayanabileceğinden emin misin?" Macaque sordu.

"Ah.. sana kaç kez evet demem gerekiyor?" Kral cevap verdi. "Bana yukarıdan biraz zırh getirebilir misin?"

''Çok ağır''

"Evet ama bu gösteride kendimi temsil etmem gerekiyor"

"Performansa girmekten bu kadar keyif alacağınızı kim düşünebilirdi?" dedi savaşçı sinsi bir gülümsemeyle.

"Biliyor musun... önemli değil" kral kızardı. Savaşçı ona yaklaştı ve onu yanağından öptü, bu da kralın daha da kızarmasına neden oldu. Bir an birbirlerinin gözlerinin içine baktılar. Savaşçı "En azından uyu" dedi. "Yarın büyük gün.''

Kral, "Bana daha hoş bir şey söyleyeceğini sanıyordum," diye somurttu.

"Bundan sonra yapacağım..haha" savaşçı sessizce güldü ve uzandı. Kral ona sarıldı ve uykuya daldılar.

YARDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin