9.BÖLÜM

48 8 0
                                    

Hacılar maymunların onları bıraktığı aynı açıklıkta bekliyorlardı. Bunca zamandır olanlara inanamadılar. Kırılmışlardı. Ao Li her zaman ağladı, yolculuk Wukong ile ejderhayı çok yakınlaştırdı. En iyi arkadaş oldular. Ao Li, bu kadar çok ölümsüzlük katmanına sahip bir maymunun ölüm olasılığı hakkındaki bu haberi kaldıramıyordu, peki bu nasıl mümkün olabilmişti. Su iblisi kendini kapattı. Bir denge bulmaya çalıştı ama aynı zamanda Wukong'a da bağlandı. Ancak iş iblis domuza gelince, dışarıdan herhangi bir duygu göstermiyordu ama içeride aşırı duygulardan dolayı eziyet çekiyordu. Sık sık kaba davranıp maymunla dalga geçmesine rağmen onun ölmesini istemiyordu. Dünyanın en güçlü maymununun ayağa kalkamadığını görmek onu kırdı. Wukong ile ilişkisinin gelişmesini istediğini fark etti. Söylemeye gerek yok, Tripitaka bu durumdan en kötü etkilenen kişiydi. Tacı harekete geçiren büyülerin maymuna bu kadar zarar vereceğini düşünmemişti. Sam kimsenin incinmesini, öldürülmesini istemiyordu ve muhtemelen Wukong'u kendisi öldürmüştü ve o ölümsüzdü. Keşiş bu gerçeğe dayanamadı. Doğru ve yanlış zihniyeti kırıldı. İnandığı ahlakın hiçbir şey olmadığı ortaya çıktı. Bu konuda bir şeyler yapması gerekiyor. Artık büyüyü unutup maymun için daha iyi olacağına karar verdi. Geri dönerse geri dönmesine gerek yok. İyi olacak. Keşiş kendi kendine böyle söyledi ama suçluluk duygusu her an daha da güçleniyordu. Umudu yavaş yavaş azaldı ve korkusu büyüdü. Hiçbir varlığı öldürmemeye yemin etmiş büyük bir keşişin, müritlerinden birinin, dostlarının ölümüne yol açmasından korkun. Bu yolculuk sayesinde bunları kazandı. Ne yazık ki bunu ancak şimdi fark etti. Aniden hacıların önünde koyu saçlı bir maymun ve Wukong'un geldiği bir gölge portalı belirdi. Yürüyebilen, yani iyi durumda olan arkadaşlarının görüntüsü yüreklerini sevindirdi. Ao Li gözlerinde sevinçle koştu ama hızla düştü ve sanki hiçbir şey olmamış gibi ayağa kalktı ve maymunlara doğru yürümeye devam etti. Koyu kürklü maymun bir uyarıda bulundu. Ao Li önlerinde biraz kafası karışmış halde duruyordu ama görünüşe göre Wukong'un dengesini korumaya yardım eden koyu saçlı maymunun korkularını anlıyordu. Bunu Wukong diğer maymunun kolunu sıkıca tutup asasını tuttuğunda fark etti. Ao Lee gülümsedi. "Sorun değil Liuer, " dedi Wukong sessizce. Koyu saçlı maymunun kolunu bıraktı ve asayla tartışarak Ao Li'ye doğru yürüdü. Sonra ejderhaya sarıldı ve o da memnuniyetle karşılık verdi. Sonra diğer maymuna baktı ve şöyle dedi: "Merhaba, Ben Ao Li ve daha önce sana saldırdığım için özür dilerim." Koyu saçlı maymun gözlerini devirdi ve cevap verdi, "Bu arada ben Macaque, Altı Kulaklı Macaque." Ao li cevapladı "Tanıştığımıza memnun oldum." " ve sıcak bir şekilde gülümsedi. "Hepimiz senin için endişelendik Wukong" dedi ejderha ve Macaque homurdandı. "Yine de geri kalanlara katılalım" dedi Ao li. "Wukong sanmıyorum..." dedi savaşçı. Kral buna yanıtını verdi: "Her şey yoluna girecek. Gerisini bileceksin, hiç de o kadar da kötü değiller." Ayına ışıltılı bir gülümsemeyle baktı. "Pekala o zaman, yanımda ol.

YARDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin