31.BÖLÜM

44 6 0
                                    

Macaque onları kaleye geri götürdü. Wukong, DBK ve PIF'i gördü. Bir şey hakkında konuşuyorlardı. Ya da onu arıyorlardı. Kral anlamadı. Gürültüyü duydu. Dinlenmek istedi. İyi bir gösteri sergiledi, artık hak ettiği dinlenmeye gidebilir. Gürültü daha da arttı ve ısınmaya başladı. Artık görebildiği tek şey karanlıktı. Kral bilinçsizdi.

Uyandığında başka bir yerdeydi. Rahat bir yatakta yatıyordu. Zırh giymiyordu. Kafasında soğuk ve ıslak bir şey vardı. Odanın etrafına baktı. PIF yatağının yanında oturuyor, çay içiyordu. Ve Red Son, Wukong'un yatağındaydı.

"Red, amcanı biraz dinlendir." PIF yavaşça dedi. Wukong, Red Son'a baktı ve gülümsedi. Şekerlemenin kesinlikle faydası oldu.

"Ne oldu?" krala sordu.

"Bilincini kaybetmişsin."

"Ne kadar uyudum?"

''Neredeyse tüm gün''

''Peki Liuer nerede?''

''Kocamın yanında''

''DBK ile mi??''

''Evet''

''Ne planlıyorlar?''

''Dert etmeyin''

"Senin ağzından çıkan kulağa hoş gelmiyor"

''Nasıl hissediyorsun?" 

Kral ıslak havluyu başından çekti. Ve ona sorgulayıcı bir bakış attı.

''Ateşin vardı. Belki yürüyüşe çıkarız?''

''İyi.''

'' Liuer bunu sana vermemi söyledi.'' PIF ona bir fincan çay uzattı.

Kral bunun ne olduğunu biliyordu. Hepsini içti. Red Son, ayağa kalkan amcasına merakla baktı. Wukong onun narin, çok süslü bir hanfu giydiğini gördü. Birkaç adım attı. PIF, Red Son'u kollarına aldı. Kral onlara döndü.

"Peki nereye gidiyoruz?" Wukong sordu. Altın maymunun hoşlanmadığı bir şekilde PIF gülümsedi. PIF elini salladı. Küçük bir kasırga oluştu. Wukong kesinlikle bundan hoşlanmadı. Başı dönüyordu.

"Üzgünüm, buraya yürüyerek gelemezsiniz." PIF kıkırdadı, hâlâ Red Son'u kollarında tutuyordu. Wukong ona öfkeyle baktı, sonra etrafına baktı. Nerede olduklarını biliyordu. Çiçek-meyveli bir dağdaki bir şelalenin arkasındaydılar. Evdeydi. Uzun bir aradan sonra nihayet evindeydi. Dağın iç kısmına giden tünelin derinliklerine indiler. Kral orada ne bulacağını beklemiyordu. Mağara farklı türde çiçeklerle güzelce dekore edilmiştir. Duvarlarda fenerler vardı. Pembe çiçekler yukarıdan uçuşuyordu. Ortada Wukong'un hatırladığından çok daha iyi görünen bir kulübe vardı. Kır evi ayrıca fenerler ve çiçeklerle süslüydü. Wukong kulübeye doğru yürüdü.

DBK bir şekilde sihirli bir şekilde karısının yanında belirdi ve ona şöyle dedi: "İyi iş çıkardın canım"

DBK yapılan tüm çalışmalardan gurur duydu. Kavgadan sonra o ve Macaque dağı onarmak için çalışmaya başladılar. Yazlığı yenilediler. Çiçek topladılar ve fener yaptılar. DBK için çok yorucuydu ama o bunu onlar için yaptı ve kardeşinin sevincini görmekten gurur duydu.

Wukong'un arkasında kralın gölgesinden bir savaşçı belirdi ve yavaşça fısıldadı "Beğendin mi? Güneş ışığım"

Wukong hızla ona döndü. Ve gözlerinin içine baktım. ''Evet!'' diye sarıldılar. Ayrıca savaşçı, kralın alnını öptü ve Güneşi kızarırken kıkırdadı.

PIF ve DBK maymunlara yaklaştı.

Wukong, DBK'ye şöyle dedi: "Ve sen çiçek toplamayı kabul ettin öyle mi?"

"Evet, zor oldu ama başardık" diye yanıtladı.

''Onaylıyorum. Hatta hepsini parçalamak istedi. Haha'' diye güldü savaşçı. DBK utanmış bir yüz ifadesine büründü.

"Teşekkür ederim kardeşim" dedi Wukong.

DBK, "Sizin için her şey" diye ekledi

"Peki içeriyi görmek ister misin?" diye sordu savaşçı.

''Hala soruyor musun? Elbette." Kral, savaşçıya gülümsedi. Macaque, kralın kolunu tuttu. Verandayı geçtiler. Kapının eşiğine geldiklerinde, savaşçı, kralın kucağına aldı.

"Liuer? Ne yapıyorsun?" Wukong kafası karışarak sordu.

''Haha..'' savaşçı ''Ne kadar gelenekmiş'' diye kıkırdadı ve kralını eşiğin üzerine taşıdı. İçeride savaşçı, yeniden ayağa kalkabilmek için kralı bıraktı. Onları hâlâ Red Son'u kollarında tutan DBK ile PIF takip ediyordu. Kır evi gerçekten çok genişti. Her şeye rağmen içinde yeterince yer vardı. Oturma odası mutfağa bağlıydı. Ortada büyük bir masa vardı. Duvarlar beyaza boyanmıştı. Daha sonra yatak odasına girdiler. Ortada büyük bir yatak vardı. Yatağın iki yanında komodinler vardı. Yatağın karşısında büyük gardıroplar vardı. Son oda yatak odasının yanındaki banyoydu. Küvet, tuvalet, lavabo ve küçük dolaplar gibi tipik banyo eşyaları vardı. Maymunlar, yeni yeri merak eden DBK, PIF ve Red Son'un bulunduğu ana odaya döndüler.

"Hoşuna gitti mi?" DBK sordu.

"Elbette gitti." Wukong yanıtladı. "Artık her şey yoluna girecek"

"Elbette öyle olacak" dedi savaşçı.

Genel şeylerden bahsettiler. DBK, PIF vedalaştı. Kral ve savaşçı, onları çok ziyaret edeceklerine ve gelecekte Red Son'u amca olarak eğiteceklerine söz verdiler.

"Yalnızız" dedi savaşçı. Kralın yanına yürüdü, elini tuttu, belini tuttu.

''Liuer dans edemediğimi biliyorsun...''

"Ne olmuş?" dedi savaşçı kaşını kaldırarak. "Ben sana öğreteceğim. Yavaşça. Sıfırdan başlayacağız. Bir..iki..üç..bir..iki..üç..''

"Tamam" dedi kral. Gözleri buluştu. Sevgi dolu gözlerle birbirlerine baktılar. Kral Macaque'a yaklaştı. Başını sevgilisinin omzuna koydu. Hâlâ dans ediyorlardı, daha doğrusu dönüyorlardı ama bu onları rahatsız etmiyordu.

"Bu taca sahip olmasaydım daha da güzel olurdu..." dedi kral üzgün bir şekilde.

"Biliyorum ama onu senden almanın bir yolunu bulacağım" dedi savaşçı. ''Söz veriyorum.''

Şu anda onlar için her şey mükemmeldi ama bunun fırtına öncesi sessizlik olduğunu bilmiyorlardı.

YARDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin