8.BÖLÜM

59 9 3
                                    

"Neler oluyor?" diye sordu altın maymun gülümseyerek. Nezha ona her şeyi anlatmak üzereydi ama Macaque "Hiçbir şey olmuyor.. sonunda uyandığına sevindik" diyerek onu susturdu. Kralının yanına gitti ve ona sarıldı.

Maymun Kral "Henüz ölmedim... ve ölmeyeceğim" dedi.

Guain yüzündeki gözyaşlarını sildi. Ayağa kalktı ve maymunların yanına yürüdü ve gülümseyerek sordu: "Biraz çay ister misin?"

"Elbette" diye yanıtladı Wukong ve ardından savaşçıyla birlikte yere oturdu.

Yine sihirli bir şekilde Guain bir yerden bir çaydanlık alıp bir bardağa çay döküp altın maymuna verdi. Macaque bu çayın birkaç dakika önce içtiklerinden çok farklı göründüğünü fark etti. Ayrıca tanrıçanın Wukong'un çayını içmesini beklediğini gördü. Maymun Kral çayı kokladı, sonra biraz içti. Tadı biraz yavandı ama iyi içti. Nezha bir kez Wukong'a, bir kez de Guain'e baktı. "Bana söyleme..." dedi prens tanrıçaya. Gülümsedi ve başını salladı. Nezha şok oldu. Savaşçı bundan hoşlanmadı ve şöyle dedi: ''Ona ne verdin? Bu sadece sıradan bir çay değil, değil mi?" Wukong başını kaldırıp neler olduğunu sordu.

"Kalp atışlarını dinle" dedi. Macaque kendisine söyleneni yaptı ve duyduklarına inanamadı. Wukong'un kalbi düzgün atıyordu. Savaşçı şaşkın krala bir gülümseme ve mutluluk gözyaşlarıyla baktı.

"Hım... Liuer neler oluyor?" Wukong sordu.

Guain şunları anlattı: ''İçtiğiniz sıradan bir çay değil. Bu sihirli bir iksir. Dünyanın şimdiye kadar yarattığı en güçlü iksir. O kadar güçlü ki, yüksek konsantrasyonlarda ölüme sebep olabilir ama sizin için değil. Senin için, bu tacın sana yaptıklarından dolayı, bu iksir sana bir çeşit koruma sağlıyor.''

"Ne kadar sürecek?" dedi Maymun Kral.

"Sıradan bir hastalık için, küçük bir yudum tüm hastalığı ortadan kaldırmak için yeterliydi, ama senin için bunu bilemiyorum..." diye yanıtladı tanrıça. Sonra ekledi: ''Göreceğiz...''

Altın maymun sihirli çaydan biraz daha içti ve bardağı bir kenara koydu. Asasının yardımıyla ayağa kalktı ve gruba şöyle dedi: ''Teşekkür ederim. Batıya olan bu yolculuğu bitirmek için geri dönmeliyiz."

Bir anda ortam karardı. Savaşçı şöyle dedi: ''Hey Wukong belki...''

"Liuer, ne kadar çabuk geri dönersek, o kadar çabuk biter ve kahrolası tacı kafamdan o kadar çabuk alırlar," dedi kendine güvenen kral. Macaque'ın tüm bu yolculuk ve bu taç hakkındaki acımasız gerçeği söylemeye cesareti yok. Hafifçe gülümsedi.

Maymun Kral "Seni görmek güzeldi Nezha" dedi.

"Seni de" diye yanıtladı prens ve ardından altın maymuna sarıldı.

Maymun "Hey, seni tekrar göreceğim" diye ekledi.

Guain, Macaque'a yaşam iksiriyle dolu bir su tulumu uzattı ve şöyle dedi: 'Bunu günde en az bir kez içtiğinizden emin olun. Riske giremeyiz...''

Savaşçı yanıt olarak başını salladı.

"O zaman hazır mısın?" Macaque bir gölge portalı açtı.

''Cidden? Bir bulutun üzerinde uçamaz mıyız?"

''Oraya çabuk varmamızı mı istiyorsun?''

"Hı... peki." Kral ayın kolunu yakaladı ve birlikte portaldan geçtiler.


OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN

SEVİLİYORSUNUZ<3

YARDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin