29.rész Füllenteni

25 0 0
                                    

Sasuke:

    - Sasuke, tudom, hogy gyerekkorotok óta, olyanok vagytok, egymásnak, mint a testvérek. Jóban rosszban egymás mellett voltatok és számíthattok egymásra. Ha kell álljátok egymás hátát. De ennek most nincs itt az ideje. Nem olyan helyzetben vagyok. Szóval megkérlek szépen, mondd el hol van Naruto?

Még mindig alig hiszem el, hogy Naruto mibe keveredett. Hogy szerethtett bele az ellenség lányába? Egy olyan ember lányába akinek ennyire rossz a hírneve? És még azzal magyarázza, hogy az érzéseknek nem lehet parancsolni. Hát jól van de akkor is... De nem én voltam a hülye, mert belementem, hogy álljam a hátát. A Hokage és a csapat akik elmentek feldúlni az ellenség területét egy olyan órára rá vissza is értek. Kisebb sérülések voltak, de semmi komoly. Aztán pechemre összehívtak egy gyűlekezőt. És persze kihiányzott... Naruto. És persze ki az akit először megkérdeznek... Engem.

    - Hokage-sama, nem tudom hol van. Azt hiszem valahol megint lófrál egyedül. - szinte felgyujtott szemeivel, annyira átakart látni rajtam.

- Elhagyta Konohát amikor feladat lett volna?

   - Nem... nem... én... 

   - Haha! Bajba fognak kerülni... - hallottam mögöttem Neji és társai nevető hangját. - Milyen szórakozató műsorunk lesz hamarosan. - fél szememmel gyilkos tekintetet küldtem feléjük.

    - Sasuke, mondd el őszintén...

    - Én láttam Narutot! - meglepődve fordultam  a hang irányába, Hinata lépett előre. - Valóban Sasukéval volt és beszélgetett de aztán elment. - mégis mit csinál? Mit mond? Kérően néztem Hinatára, hogy ne mondjon  többet semmit, de csak felém mosolygott. Lefogok bukni!

    - Na, ez akkor egyértelmű bizonyíték, hogy Sasuke igenis tudja, hol van Naruto.  - szólt közbe Neji kárörvendően.

    - Kérlek Neji, egy kicsit fogd vissza magad! - nézett rá szuris tekintettel Minato úr, mire kissé meghuzta magát. - Folytasd Hinata!

    - Tulajdonképpen hallottam a beszélgetésüket. - tessék? Mit mond? Ott volt a közelben? És most elfogja itt mindenki előtt mondani az igazat? Ne Hinata! Kérlek ne! - Naruto körbe szeretett volna nézni a falu határánál, hogy ott is meggyőzödjön, minden rendben van e. Sasuke próbálta le beszélni, és amikor megígérte Sasukenak hogy nem fog, ő pedig ott hagyta, mégis abba az irányba ment. - Minato felsóhajtott.

    - Aj Naruto... - fogta meg a fejét.

    - Sasukéval érte megyünk! - meglepetten pillantottam Hinata felé. - Megkeressük és el hozzuk ide!

Egyértelmű volt, hogy ezt most megjátsza, hogy nekem időt huzzon. És ez bekell valljam jól esett. Erre gondolva folyton mosolyognom kellett. Az egészet azért találta ki, hogy engem kimentsen ebből az egészből.  Hinata...

    - Igen, elmegyünk érte!

     - Nem, nem kell majd érte küldetek valakit. - intett le minket. Aj, ne!

     - Szerintem jobb ha mi megyünk!

     - Hinata, miről beszélsz?! Maradj ki ebből! Neked ehhez semmi közöd! - rivalt rá Neji.

     - Én csak segíteni akarok! - nézett rá dühösen. De ezzel csak annyit ért el, hogy Neji feldühödött, odasétált Hinatához és megragadta a csukloját.

    - Te ezzel a fafejjel, nem mész sehová! - sziszegte fogai közül.

    - Eressz el Neji ez fáj!

    - Nem! Velem, fogsz jönni, most! - ezzel pedig akarata ellenére elkezdte húzni.

Kifujtam a levegőt és odaléptem hozzájuk Neji vállára téve a kezem. Ez a fickó nagyon felbosszant, lassan már kezd elegem lenni belőle. Eddig tűrtem, mert csak piszkált engem, de amikor Hinatáról van szó, azt nem nem birom. Megfogom védeni és ha kell szépen beverem neki a képét is. Már telik be a pohár!

NaruSaku - Szerelem a zűr közepénHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin