Dnes to všechno skončí, i když by mělo začínat. Zápas o vítězství v poháru všech družstev v Kanadě. Srdce buší, mozek přemýšlí, plíce dýchají, krev proudí. Sbalila jsem si věci a odešla jsem do arény, kde budeme hrát. Bude to boj. Vyhraje jen jeden. Jen jeden. Vešla jsem do šatny, kde už byl trenér a moje spoluhráčky. Pozdravila jsem je a ony zase na oplátku mě. Posadila jsem se na lavečku v naší šatně. Začala jsem si dávat výstroj.
Mimochodem jsem Mackenzie (já vím, retardovaný jméno). Všichni mi říkají Mack. Zbozňuju hokej. Miluji ho ♡. A taky ho hraju. Bydlím v Richmondu. Tohle město leží v Kanadě blízko Vancouveru. Hokej ale hraju za své rodné město. Hokejová aréna je od našeho domu tak tři kilometry.
Obula jsem si i brusle. Jedniné, co jsem na sobě neměla, byl dres a helma. Vedle mě seděla asi moje nejlepší kamarádka Willow. Will, jak jí říkám, je naše gólmanka. Je dobrá tak půl na půl. To co má chytnout, chytí a to co nemá šanci chytnou nechytí. Povahově je strašně milá a přátelská a s každým se hned baví.
Dále je tu má kamarádka Ruby. Je to kapitánka. O každého se "stará". Nikoho nepodceňuje, každému věří, říká mu rady a podporuje nás. Správná kapitánka.
No, pak tu máme vtipálka Chloe. S každého si dělá srandu, ale umí si udělat srandu i ze sebe. Chloe je veselá, ale když ji někdo naštve, fakt to bolí. Má hrozně velkou sílu a taky velkou ránu. Willow ji nesmí naštvat, jinak na ni Chloe vystřelí a to je fakt na zabití. V tomhle směru nezávidím brankářům.
Naše nejlepší obránkyně je Hayley. Má také tvrdou ránu, ale ne zas tak moc jako Chloe. Jejím vzorem z mužské NHL je Zdeno Chára. Je to Slovák, dvoumetrový týpek, má nejtvrdší střelu v NHL. Pálí přes 165 kilometrů v hodině. Z toho by se jeden posral. Já se vůbec nikomu nedivím, že si nechce lehat do jeho střely. Vždyť tou střelou by ještě někomu urval kebuli.
Sofia, bývalá krasobruslařka. Její otec byl hokejsta v SHL. Známý, ale ne zas tak moc. Kvůli němu začala hrát hokej. Když to tak vezmeme, celkem jí to přikázal. Sofia se nejdřív nechtěla vzdát krasobruslení, ale je ráda, že teď hraje hokej. Je hrozně rychlá. Nejrychlejší z našeho týmu.
Naše dvoumetrová Madison. Někdy jí ze srandy řekneme Square Garden. Square Garden proto, že jedna velká hala, kde hrají hokejsté New Yorku Rangers se jmenuje Madison Square Garden. Ona to bere v pohodě. Hodně lidí se jí ptá, proč nehraje basketbal, když má ty dva metry. Jí se basketbal moc nezalíbil. Chtěla něco akčnějšího a tvrdšího. Proto si vybrala hokej.
No to bych Vám ještě mohla co vyprávět. Vyjmenovala jsem ty nejužitečnější hráčky z našeho týmu. Mělo by Vám to stačit.
,,Mack, půjčíš mi pásku?" zeptala se mě Hayley.
,,Jasně" řekla jsem a hodila jsem jí přes střed šatny pásku.
Hrozně ráda sleduju NHL a AHL. V NHL fandím St. Louis Blues a mým vzorem je Vladimir Tarasenko. Rus, který se nebojí a dává nádherné góly. Je zajímavé, že když bydlím v Kanadě, tak fandím americkému týmu. St. Louis Blues jsem si oblíbila, když jsem s hokejem začínala a nehodlám to měnit.
Hayley mi hodila zpátky pásku. Za námi přišel trenér, že už si máme pomaličku dávat dresy a helmy, že za chvilku začneme hrát. Všechny jsme si tedy oblékly dres, daly jsme si na hlavu helmu a vjely jsme na led.
ČTEŠ
World Championship | cz
Teen FictionMackenzie je dívka, která hraje hokej. S její kamarádkou i spoluhráčkou Chloe se dostanou na šampionát, o kterém sní každá mladá hokejistka. ©2015-2016