,,Hééééééj!!! Mackenzie! Vstávej!" zakřičel na mě někdo zpoza dveří. Pravděpodobně má retardovaná sestra.
Ona se opovažuje mě takhle budit po ránu? Si až moc dovoluje. Mám za sebou velkej hokejovej den a ona mě budí? Si pěkně věří. Včera jsem měla veledůležitej zápas a pak jsem byla i na hokeji, vrátila jsem se pozdě a ani vyspat mě nenechá? Potvora pošahaná.
,,Mack!" znovu zařvala a už vtrhla do mého pokoje.
,,Co sem lezeš?!" řekla jsem co nejunavněji to šlo.
,,Musíš vstávat!" řekla mi už trochu méně hlasitým hlasem.
,,Proč?"
,,Aby ses měla čemu divit" odfrkla si a odešla.
A víc retardovaná není?!
Koukla jsem se na budík, kolik je hodin. Bylo 8:16. Čím jsem si vysloužila tak strašně brzké vstávání?! To sama nevím. Ale vážně, dřív mě vzbudit nemohla. S velkou námahou jsem vylezla z postele a šla jsem ke dveřím, kde mám i zrcadlo. Koukla jsem se do něj. Bože, strašidlo Mackenzie. Otevřela jsem dveře a šla jsem do kuchyně.
,,Ty vypadáš" zasmála se mi Sydney, která zrovna jedla svou snídani - cereálie s mlékem.
,,Drž hubu, jinak s tebou už na hokej nikdy nepojedu" zabručela jsem a začala jsem si chystat snídani.
,,Né! Omlouvám se!" začala prosit na kolenou.
,,Najednou" zasmála jsem se.
,,Co mám udělat, aby jsi se mnou ještě někdy šla na hokej?" stoupla si.
,,Nesmíš mě otravovat"
Kývla a vzorně si sedla na židli. Jde vidět, že jí na tom záleží, abych s ní chodila na hokej. Do kuchyně přišel táta. Na lince měl položený svůj hrnek s nápisem Hockey dad. Napil se z něj.
,,Nazdar holky" pozdravil nás.
,,Ahoj" pozdravila jsem ho já.
,,Tati, jezdil bys se mnou na NHL místo Mack?" začala ho otravovat Syd.
,,Vy jste se pohádali?" udivil se táta.
,,Ne, to ne, ale paní Mackenzie se mnou už nechce jezdit, protože jsem se jí vysmála jak vypadá" uchechtla se Sydney.
,,Tak tohle už nedělej, víš jak je na to Mack háklivá" usmál se na ni táta.
,,Hahahaha, vážně vtipný" začala jsem hrát přehnaně ironický smích.
Syd i táta se začali smát. I své rodině jsem pro smích. Vážně super. Snídani už jsem měla nachystanou a raději jsem si sedla ke stolu co nejdál od Sydney.
Když tak přemýšlím nad mým a jejím jménem, říkám si, že fakt horší jména jsme dostat nemohly. Sestra je pojmenovaná po městě v Austrálii a já po řece v Kanadě. Very good.
Po snídani jsem zase zalezla do pokoje. Vytáhla jsem mobil a koukla jsem se, co je nového ve světě. V naší skupině na Facebooku Ruby napsala, že dnes bude oslava v podobě disco. Začne to v 18:00 a bude to v menším baru ve Vancouveru. Ten bar si vybrala z toho důvodu, že tam nikdo nechodí a nejspíš každou chvílí ho zavřou. Očekávám, že si to dneska tam užijeme. Dlouho jsem už nebyla na žádném mejdanu.
Zívla jsem. Jsem unavená? Zřejmě jo. Asi se pořádně vyspím, ať můžu potom večer pořádně pařit. Takže, jsem si šla lehnout a pomalu jsem usínala.
ČTEŠ
World Championship | cz
Teen FictionMackenzie je dívka, která hraje hokej. S její kamarádkou i spoluhráčkou Chloe se dostanou na šampionát, o kterém sní každá mladá hokejistka. ©2015-2016