Zbudila jsem se, tentokrát bez pomocí Chloe. Využila jsem situace, kdy všechny spaly a převlékla jsem se. Potom jsem šla do koupelny se kuknout, jak vypadám. Jako strašidlo. Co by se ode mě dalo čekat. Upravila jsem se a šla jsem na balkón, který nám byl zpřístupněn včera večer. Opřela jsem se o zábradlí a dívala jsem se do stockholmých ulic a na švédské obyvatele. V dálce jsem zaslechla smích a přála jsem si, ať to nejsou Henrikovi jeblí kamarádi. Jenže to co si přeju, se mi nikdy nesplní. Byli to oni. Ale mezi nimi nebyl Henrik.
,,Héj!" zavolala jsem na ně, což jsem neměla.
,,To je ta Hankova..." zaostřil své oči na mě ,,...je to ona. Zdááár!" zavolal jeden.
Začali mi mávat a řechtat se u toho. Oni se snad řechtají všemu.
Trochu mě zaráží, proč Henrikovi říkají Hanku. Henrik se mi líbí víc jak Hank. Prostě mu prozatím budu říkat Henriku.
Oni odešli a já jsem se vrátila zpátky do pokoje, kde už byla vzhůru Chloe.
,,Dobré ráno" pozdravila jsem jí s úsměvem a ona se na mě akorát zamračila.
,,Nečekala jsem, že mě zase zbudíš" řekla dost nepříjemně Chloe.
,,Emm........zbudíš? Já tě zbudila? A jak?" nechápala jsem.
,,Že si na někoho křičela........a beze mě!" urazila se.
,,No tak sorry. A křičela jsem na Henrikovy kamarády"
,,Henrikovi kamarádi?" zbystřila své uši.
,,No...?"
,,No a?"
,,No a nic.........těšíš se na zápas?" přešla jsem na jiné téma.
,,Jasně že těším. Přijde za tebou Henrik?" ušklíbila se.
,,Říkal, že jo"
,,Jde tam jen kvůli tobě" šibalsky se usmála.
,,Ne, jde se tam podívat na hokej"
,,Ne, jde tam kvůli tobě. Přece ti donesl kytici" řekla a ukázala na kytici ve váze, kterou jsem dostala právě od něj.
,,Holky......nemůžete mluvit tišeji?" řekla unaveně a potichu Alyssa.
,,Né, nemůžem" řekla Chloe.
,,Promiň, že jsme vás zbudily" omluvila jsem se jim. Narozdíl od Chloe.
,,Miu jste nevzbudily. Tu jen tak nevzbudíte" usmála se Alyssa a už nevypadala tak unaveně.
S Chloe jsme se na sebe ďábelsky usmály.
,,Holky? Snad ji nechcete vzbudit..." řekla nejistě Alyssa.
S Chloe jsme se k Mii potichu vplížily a začaly jsme jí řvát do ucha. Lekla se a sebou škubla.
,,Chloe! Mack! Vy potvory!" začala na nás řvát a já jsem se začala řechtat s Chloe. I Alyssa se trochu smála.
S Chloe jsme se po chvilce přestaly smát a Mii jsme se omluvily.
Alyssa najednou pustila hudbu na svém mobilu. Stoupla si a začala nějak tancovat. Mia se po chvilce taky chytila. Chloe se nejdřív smála, ale pak začala taky. Já jsem jen seděla na posteli a dívala jsem se.
,,Pojď taky Mack!" začala mě táhnout za ruku.
,,Radši ne"
,,Ale pójď! Vždyť tu nikdo není!" přidala se Chloe. Protočila jsem očima a nakonec jsem šla.
ČTEŠ
World Championship | cz
Teen FictionMackenzie je dívka, která hraje hokej. S její kamarádkou i spoluhráčkou Chloe se dostanou na šampionát, o kterém sní každá mladá hokejistka. ©2015-2016