18. Good morning Sweetie

551 26 1
                                    

Po hovoru s mamkou jsem si lehla na postel a přikryla jsem se. Nebyla mi moc zima, ale s přikrývkou se mi lépe odpočívá. Zavřela jsem oči a pravděpodobně jsem usla.

***

,,Mack..." uslyšela jsem něčí hlas, ale vůbec jsem nezareagovala.

,,Tichučko.....ona spí." zašeptal někdo.

,,Aha. Když spí, tak asi půjdu." uslyšela jsem další hlas a konečně jsem rozpoznala, kdo mluví.

,,Já nespím!" mrskla jsem sebou.

,,A prej že spí..." uchechtl se Henrik a podíval se na Chloe.

,,Do teď spala!" řekla naštvaně Chloe.

,,Kolik vůbec je?" zeptala jsem se.

,,Něco po třičtvrtě na sedm." usmál se Henrik a pohladil mě po vlasech.

,,Díky." taky jsem se na něj usmála.

,,A je to tu zase..." ozvala se za Henrikovými zády Chloe. S Henrikem jsme ze zasmáli.

,,A jak se ti spalo?" zeptal se mě.

,,Dobře..." usmála jsem se ,,...ale s tebou by se mi spalo líp."

,,Aha." zasmál se.

Henrik si přisedl za mnou na mou postel.

,,Co byste dámy chtěly dělat?"

,,To nechtěj radši ani vědět." zasmála se Chloe.

,,Mohli bysme se dívat na NHL, v televizi určitě nějaký bude."

,,Je tu časový posun." připomněla Chloe.

,,Ale některý zápasy v Americe začínají v jednu hodinu, to víš. Tady je zhruba o sedm hodin víc, takže by měl zápas začít v 19:00." vysvětlila jsem.

,,A víš určitě, že se nějaký hraje?" zeptal se mě Henrik.

,,No, to je ten jediný problém...nevím."

,,Tak se kouknem do televize." Chloe chňapla ovladač od televize a přepínala programy, až narazila na program, kde se bude hrát zápas NHL.

,,Vidíš, jak jsem to dobře odhadla." pochválila jsem se a koukla jsem na Chloe.

Ta jen protočila očima a všichni jsme koukali na zápas San Jose Sharks vs. New York Islanders. Sharks nakonec vyhráli 4:2. Zápas skončil asi kolem 21:45. Henrikovi se nechtělo jít zpátky na svůj pokoj a tak jsme se shodli, že tu bude spát s námi v mé posteli se mnou. Holkám to nevadilo. Henrik si lehl ke mně do postele, objal mě a tak nějak jsme usnuli.

***

Probudila jsem se ráno. Henrik nebyl v pokoji. Lekla jsem se a šla jsem se podívat, jestli není v koupelně. Byl. Umýval si studenou vodou obličej. Nevšiml si mě, že jsem přišla a tak jsem mu znovu skočila na záda. Cukl sebou a pak se na mě usmál.

,,Myslím, že si na to asi budu muset zvyknout." zašeptal.

,,To budeš." zasmála jsem se a on mě políbil.

Odešla jsem zpátky do pokoje, kde na mě vraždícím pohledem koukala Chloe.

,,Ty už jsi vzhůru?" zeptala jsem se tiše.

,,Asi tak 10 sekund." odpověděla mi.

,,Aha. Holky spí?"

,,Pokud nebudou jak já tak jo." řekla trošku uraženě.

,,Co se ti stalo?"

,,Mě? Nic. Jsem úplně normální..." odpověděla mi.

,,Ale něco ti je." sedla jsem si za ní na postel.

,,Dobře, je."

,,Mohu se zeptat co?"

,,Ne nemůžeš." usmála se.

,,Jakto?" začala jsem dělat smutnej obličej.

,,Neřeš to. Kde je vlastně....on?" řekla to tak naštvaně. Jako by jí tu vadil. Jako by ho neměla ráda. Asi ani nemá...

,,V koupelně."

,,Aha. Půjde zase na zápas?" zeptala se a hned Henrik vyšel z koupelny.

,,Ano půjde..." zasmál se Henrik, když Chloe odpověděl za mě.

,,Měly bychom jít na snídani." řekla Chloe.

,,Dobrý nápad." vstala jsem a vcházely jsme do dveří.

,,A já? Mám jít s vámi?" ozval se Henrik.

,,My se nasnídáme a tobě něco donesu. Chvíli tu počkej." usmála jsem se.

,,OK." odsouhlasil a lehl si na mou postel.

Já jsem s Chloe šla do jídelny se nasnídat. Henrikovi jsem vzala rohlík a pár plátků sýru. Já jsem si dala cereálie s mlékem, Chloe měla volské oko. Rychle jsme to snědly, aby Henrik dlouho nečekal.

,,Mackenzie, to si to jídlo bereš sebou?" zeptala se mě trenérka, když jsem už byla na odchodu.

,,Ano.....já........mám totiž ještě po snídani a před obědem hlad..." vykoktala jsem. Snad to nevypadalo nápadně.

,,Dobře."

Tak tak jsem z toho vyklouzla. Utíkala jsem do schodů, do našeho pokoje za Henrikem, aby se napapal. Otevřela jsem dveře a Henrik se hned po mě podíval.

,,Nese se snídaně." usmála jsem se.

,,Už mám hlad." vzal si ode mě jídlo a začal jíst.

,,A nedrob."

,,Pozdě." zasmál se.

,,Ale pak to uklidíš."

,,Jo, uklidím..." usmál se své ironii. A já jsem se také pousmála.

Henrik dosnídal a já jsem se šla převlíct do koupelny. Rovnou jsem si vyčistila zuby a učesala se. Slyšela jsem hlasy Henrika, Chloe, Alyss a Mii. Povídali si spolu. To mě trošku rozesmálo. Až jsem se vrátila zpět do pokoje. Viděla jsem jak Mia na Henrika neustále kouká. Henrik se mezitím koukl na mě a usmál se. Sedla jsem si na svou postel vedle něj.

,,Už budu muset jít..." zašeptal mi.

,,To snad ne..." skopila jsem hlavu.

,,Uvidíme se na zápase..." znovu zašeptal ,,...snad vyhrajete na Německem." řekl už nahlas, aby to holky slyšely.

,,To si piš. Zase je převálcujem!" ujala se slova Chloe.

Henrik se zasmál a pomalu vstával. Stoupla jsem si taky a 'vyprovodila' jsem ho ke dveřím.

,,Tak na zápase." usmál se a odcházel.

,,Tak na zápase..." zašeptala jsem, ale to už neslyšel.

Vrátila jsem se zpět do pokoje a doslova jsem skočila do postele. Otočila jsem se zády k holkám. Znovu jsem začala přemýšlet.

World Championship | czKde žijí příběhy. Začni objevovat