17. Dance!

649 26 0
                                    

Po dobrém obědě jsem šla s Chloe na pokoj. Asi hodinu jsme odpočívaly a s Chloe jsem si povídala o dnešním ránu. Spíš jenom jak jsme hrály. Chloe spíše zajímalo s kým jsme vlastně hrály.

Po tomhle kecání jsme šly do haly na trénink. V šatně jsme se převlékly a jely jsme na led. Do prázdné Husby Ishall. Nebylo tam ani človíčka. Tuhle arénu asi začnu uctívat, protože kdyby tu nestála, neseznámila bych se s Henrikem. Ó, jak krásná aréno, klaním se před tebou!

Udělala jsem si tři kolečka kolem mantinelů na rozbruslení. Pak jsem sprintovala na bruslích. Hráčky pomalu přicházely a trénink mohl začít. Rozchytaly jsme gólmanku a dále jsme si zkoušely na ní nájezdy, v nichž se mi dařilo. Dále jsme si zase procvičovaly oslabení, ale hlavně přesilovky. Mimochodem zítra hrajeme s Německem v 18:30. Toto utkání bude poslední v naší skupině. V tabulce v naší skupině A jsme první. Máme dvě vítězství ve dvou zápasech. To samé Němky. Těsně porazily Finsko a o dva góly i Švýcarky. Jenže my máme lepší skóre, takže jsme první. No a zítřejší zápas rozhodne, kdo bude první. My nebo Němky.

Po tréninku jsem ještě s Chloe byla na ledě a procvičovaly jsme si střely a závodily jsme ve sprintu. Jsme tedy pěkné duo. Zkoušely jsme si různý kličky, jako jsem to doma dělávala se Sydney. Chybí mi. Nejen ona i táta. I máma. Celá Kanada. Všechno.

Najednou začala hrát v aréně hudba. Přesněji Gangnam Style. Odhodila jsem hokejku a začala jsem tančit na bruslích. Chloe se ke mně přidala a obě jsme se sobě smály, jak to ta druhá neumí. Pak Chloe spadla a já jsem se jí začala smát. Jenže jsem si nevšimla, kam jedu a zakopla jsem o svou vlastní hokejku. Chloe se začala smát jako nikdy jindy. Písnička skončila a následovala další. Neznala jsem ji, ale líbila se mi. Byla to taková rychlá písnička. Dobře se na ni tancovalo. Zvedla jsem se ze země a začala jsem zase tančit. Objížděla jsem kolem branky a užívala jsem si, že můžu být ve Švédsku. Že tu můžu být s Chloe. Že tu se mnou je někdo, jako Henrik.

Chloe se ke mně přidala. Začala se mnou zase tancovat. Pak přišla taková pomalá a s Chloe jsme si dělaly z toho srandu. Zvedla jsem ji jako baletku a hned jsem ji položila na led, protože mi nestačily síly, abych jí uzvedla. Dále byla taková písnička ve stylu vážné hudby. S Chloe jsme nahodily vážné výrazy v obličeji a začaly jsme si hrát na krasobruslařky. Zkoušela jsem piruetu, ale skončila jsem na zemi. Což bylo něco na Chloe. Začala se zase smát.

A teď byla nejlepší písnička, která mohla být. Country píseň. Začala jsem stepovat. Chloe se stále vyrovnávala z toho, jak jsem spadla z piruety a to moje stepování ji dohnalo k úplnému záchvatu smíchu. Někdy nám pocit, že bych ji nejraději vzala do auta a jela s ní do blázince.

Po těhle kravinkách jsme šly do šatny a převlékly jsme se. Vyšla jsem ze šatny a spatřila jsem jednoho kluka. Černovlasého, hnědookého kluka.

,,Ahoj, ty jsi byla na ledě, když hrála ta hudba?" vyhrnul na mě.

,,Ehm.....ahoj. Jo byla. Proč se ptáš?"

,,Dobře tancuješ." pochválil mě.

,,Díky." poděkovala jsem.

,,Kde máš kamarádku?" zeptal se mě.

,,Ona je ještě v šatně."

,,Ta je pěkně šílená." usmál se.

,,To je." zasmála jsem se.

,,Kdyžtak jmenuji se Eddie." představil se.

,,Já jsem Mackenzie." usmála jsem se ,,Kde se tu bereš?"

,,Já tu pracuji. Pouštím hudbu o přestávkách v zápasech."

,,Takže to ty jsi pouštěl tu hudbu?"

,,Jo. Líbilo?"

,,Jo, líbilo." přikývla jsem.

Chloe otevřela dveře z šatny a všimla si mě jak si povídám s Eddiem.

,,Něco mi uniklo?" přišla k nám.

,,Ani ne. Jen......tohle je Eddie. To on pouštěl tu hudbu."

,,Aha. Jak se ti líbil náš taneček?" zeptala se ho Chloe.

,,Dobře tančíte." zasmál se Eddie.

,,Dikec." poděkovala za mě Chloe.

,,Promiň Eddie, ale už musíme jít." řekla jsem.

,,Jo v pohodě. Snad se tu někdy ještě potkáme." usmál se.

,,Čau."

,,Ahoj."

S Chloe jsme vyšli ze stadionu.

,,Tvůj názor na něj?" zeptala se mě s úšklebkem Chloe.

,,Ušel. Má pěkný oči." zasmála jsem se.

,,Jo, byl hezkej. Je lepší než Henrik?" zeptala se mě.

,,Tak to je dost blbá otázka." zamračila jsem se.

Dále už jsme nemluvily. Dorazily jsme před hotel a šly jsme na pokoj. Nic nám nezbývalo, než jen odpočívat. Popravdě jsem se strašně nudila. Bylo 17:20, což je na večeři brzo. Tedy pro mě, někdo už v tento čas večeří. Přemýšlela jsem nad Henrikem, nad zítřejším zápasem proti Německu, nad Eddiem, nad NHL a nad mým nejmilejším - nad rodinou. Tak mě napadlo, že bych měla zavolat mamce. Vytočila jsem její číslo a asi po dvaceti sekundách to zvedla.

,,Ahoj mami!"

,,Ahoj zlatíčko, jak se tam máš?"

,,Suprově. Hrály jsme dva zápasy a v jednom jsem dala dva góly!" zajásala jsem.

,,Vím, táta se na tebe dívá v televizi. Oba góly viděl a řval u toho. Vždyť ho znáš." zasmála se.

,,A jak je Sydney?"

,,Chceš jí předat?"

,,Třeba." chvíli jsem čekala, než se k mobilu dostane Sydney.

,,Ahoj Mack!" ozvalo se.

,,Čau Sydney. Ja ti je beze mě? Určitě si to užíváš." zasmála jsem se.

,,Právě že ne. Je tu nuda. Táta se na tebe dívá se mnou. Držíme ti palce. Snad se dostanete do finále."

,,Snad jo. Co jinak děláte?"

,,Táta po dlouhé době si obul brusle a šel si se mnou zabruslit na náš rybník. Moc mu to nešlo, takže pořád padal. Přišla si o hodně."

,,To musela být velká sranda."

,,Taky že byla. Co jinak děláš ty?"

,,S Chloe děláme kraviny na pokoji. Vždyť ji znáš, je šílená." zasmála jsem se.

,,Jo to jo. Hele, já ti zpátky dám mamku jo?"

,,Jo." chvíli jsem zase čekala.

,,Vidím, že ti Sydney vykládala, jak si táta zase obul brusle."

,,Jo, vykládala."

,,A s kým jsi na pokoji?"

,,S Chloe a s dvěmi holkami z Edmontonu."

,,A jsou v pohodě?"

,,Jsou."

,,Hele, promiň, ale už budu muset končit. Zase si pak zavoláme. Držíme ti celá rodina palce. Ahoj."

,,Ahoj." dořekla jsem a máma zavěsila.

Ach jo. Nejraději bych je teď všechny objala...

World Championship | czKde žijí příběhy. Začni objevovat