23. Semifinal

460 23 0
                                    

Když si to tak uvědomuji, tak je lepší, když se to stalo před tréninkem a ne před zápasem. Kdyby teď by měl být zápas.......to bych rozhodně nezvládla. Dnes trénink nějak dokončím a pak se uvidí co dál.

***

Trénink skončil a já jsem šla do šatny a jako první jsem se převlékla. Vylezla jsem ze šatny a šla jsem na ostatní čekat na lavečku před arénou. Dala jsem si dlaně na tvář, aby mě nikdo nepoznal. Procházeli kolem mě lidi. Celkem jich bylo dost. Ani jednoho jsem ale nespatřila. Nechtělo se mi na nikoho kouknout. Dlaně jsem si od obličeje oddělala, když si někdo ke mně přisedl. Byla to Chloe.

,,Co se stalo?" zeptala se mě.

,,Nechtěj radši ani vědět."

,,Ale já chci. Teda pokud ti to nebude vadit."

,,Vadit mi to rozhodně nebude," odmlčela jsem se. ,,Stalo se to těsně před tréninkem. Všichni už byli na ledě a já jsem si ještě povídala s Eddiem..."

,,Kdo je Eddie?" skočila mi do řeči Chloe.

,,Ten, co tu pouští hudbu, vždyť ho znáš."

,,A jo ten..."

Zbytek jsem jí pověděla.

,,To se určitě nějak zpraví," utišila mě. ,,Časem" dodala.

,,Jenže jak dlouho to bude trvat?"

,,To nikdo neví."

,,To je mi jasný." zamračila jsem se na ni.

,,Vím, že to bude těžký, ale musíš na to přestat myslet. Musíš se začít soustředit na semifinále!" doporučila mi.

,,Nějak to budu muset zvládnout."

Holky už byly připraveny k odchodu zpátky do hotelu. Šly jsme za Lilly, ale asi bysme už normálně trefily.

***

,,Ty nemáš hlad?" zeptala se mě Chloe na večeři.

,,Ne."

,,Aha..." chtěla ještě něco říct. A já jsem rozluštila co.

,,Vem si," posunula jsem svůj talíř blíž k ní.

,,Vážně nechceš?"

,,Ne."

Vzala si ode mě celý talíř. Vážně jsem neměla na nic chuť. Ani na jídlo a ani něco dělat. Měla jsem pocit, jako kdybych ztratila něco velice důležitého v mém životě.

,,Půjdeme už na pokoj?" zeptala se mě Chloe.

,,Třeba."

Šla jsem po schodech za Chloe do našeho pokoje. Lehla jsem si na postel a koukala jsem se do stropu.

Tohle přemýšlení mě čím dál víc unavovalo. Osprchovala jsem se a lehla jsem si. Nemohla jsem usnout. Každou sekundu jsem myslela na to, co se dnes stalo. Ne! Nesmím na to myslet. Zítra je semifinále a to už nebude jen tak. To už budu muset pořádně makat. Bude to semifinále s Finskem. Zase budeme hrát s Finskem. Ony totiž ve čtvrtfinále porazily Švédsko. Takže se Švédsku vyhnem a Henrik to nebude mít těžké komu fandit. Teď je to už vlastně jedno. Po tomhle by fandil Švédsku...

Ani jsem si neuvědomila, co Eddie udělal. Až teď mi došlo, že jsem mu asi přirostla k srdci. Že bych začala vztah s někým jiným? Ne, to teď vážně ne. Na to nemám. A možná Eddie dnes udělal dobře. Možná to bylo jen dobře, že to i Henrik uviděl. Stejně bych po konci šampionátu bych já odletěla a my bysme se museli rozejít. Takže tento vztah ani vlastně neměl cenu.

World Championship | czKde žijí příběhy. Začni objevovat