Vzala jsem si svá zavazadla a následovala jsem trenérku, která nás rozdělovala do pokojů po čtyřech. Na pokoji jsem samozřejmě musela být s Chloe. K nám ještě přiřadily dvě holky z Edmontonu. Zabrala jsem si postel u okna a začala jsem si vybalovat věci. Poté jsem si sedla na postel a holky už taky měly vybaleno.
,,Co kdyby jsme se seznámily?" navrhla blonďatá.
,,Já začnu, jmenuji se Alyssa a jsem z Edmontonu. K hokeji jsem se přivedla sama a mezi mými dalšími koníčky patří lyžování. Teď vy" řekla hnědovlasá Alyssa.
,,Dobře. Tak já jsem Chloe, bydlím kousek od Vancouveru, k hokeji mě přivedla tady tahle..." řekla a ukázala na mě ,,...no a kromě hokeje mám ráda dělání si z lidí kolem srandu. Teď ty blonďatá" usmála se Chloe.
,,Nejsem blonďatá, ale jsem Mia. Taky jsem z Edmontonu. Ani vlastně nevím, kdo mě k hokeji přivedl, prostě jsem ho začala hrát. Kromě hokeje prý umím zpívat. A teď ty poslední" řekla a ukázala na mě.
,,Takže já jsem Mackenzie, bydlím blízko Vancouveru mám mladší retardovanou sestru. Můj táta mě i ji přivedl k hokeji a kromě hokeje..." odmlčela jsem se a začala jsem přemýšlet ,,...kromě hokeje akorát poslouchám hudbu, jinak nic moc nedělám. Do hokeje jsem totiž blázen" usmála jsem se.
,,Super, seznamování máme za sebou" usmála se Alyssa.
Někdo zrovna zaklepal na dveře. Byla to kapitánka Lilly.
,,Holky pohněte, za chvíli je večeře" oznámila nám a my jsme vyrazily do jídelny.
Byla obrovská a bylo tam hodně stolů s hokejovými týmy. Vedle našeho kanadského stolu byly Američanky a Švédky. Posadila jsem se vedle Chloe a Alyss. Chvíli jsme tam čekaly, ale pak jsem šla s Chloe pro tácek, kde jsme si nabíraly jídlo. Pak jsme se zase usadily u našeho stolu a mohly jsme začít jíst.
,,Holky, dnes vám nechávám den volna, ale zítra už bude trénink" přikázala nám trenérka a my jsme přikývly.
Po večeři jsme se sebraly a šly jsme do pokoje, kde jsme se dívaly na televizi. Nevím jak, ale nějak jsem usla.
***
,,MACK! SNÍDANĚ!" zařvala mi Chloe do ucha.
,,Co řveš?!" vyjela jsem po ní.
,,Chtěla jsem ti to oplatit" usmála se vítězně a sedla si na svou postel.
Rychle jsem vstala, převlékla jsem se a upravila jsem si ještě vlasy. Odešly jsme zpět do jídelny.
,,Dnes bude trénink v 10:00. Bude trvat do oběda. Pozítří máme první zápas proti Švýcarsku. Musíme se na ně dobře připravit. Není to moc silný soupeř, ale nikoho nesmíme podcenit. Tak na tréninku v Husby Ishall" řekla trenérka.
Husby Ishall je aréna, ve které budeme trénovat a kde budeme i odehrávat naši skupinu. Jsme ve skupině A. V této skupině máme ještě Německo a Finsko. Už se celkem těším na trénink.
Po snídani jsme si skočily do pokoje pro věci a hned potom jsme vyrazily do Husby Ishall. Šly jsme se převlíct do šaten. No a následně jsme vyrazily na led.
Naše gólmanka se začala pořádně rozcvičovat. Já jsem vjela na led, udělala jsem si dvě kolečka a koukla jsem se na řechtající se bandu švédských týpků, sedící na tribuně. Byli zhruba v mém věku. Možná i o trochu starší. Bylo jich pět a čtyři se pořád něčemu smáli. Ten pátý byl od pohledu v pohodě. Nevím, co tu dělají a ani nevím, jestli tu vůbec můžou být. Začala jsem se rozcvičovat a chvilkama jsem se na ně koukala.
Na tomhle tréninku všechny chtěly ukázat co umí. Mě se celkem dařilo. Ze tří nájezdů na gólmanku jsem dala všechny i procvičování přesilovky nebo oslabení mi celkem šlo. Dokonce jsem jednu ránu schytala do nohy od Chloe, když jsem hrála oslabení. Naštěstí to bylo do chrániče a až tak mě to nebolelo. Byla jsem udýchaná a jelikož jsem si pití zapomněla v šatně, musela jsem si pro něj dojít.
Vyjela jsem z ledu a pokračovala jsem v chůzi na bruslích do šatny. Šatna byla za rohem. Když jsem zatáčela vrazila jsem do někoho.
,,Promiň" omluvila jsem se, aniž bych si všimla, kdo to je.
,,To je v pohodě. Spíš já promiň" usmál se na mě kluk, do kterého jsem právě vrazila a já jsem poznala kdo to je. Byl to ten nejnormálnější kluk z tribuny, který se moc nesmál ,,Hraješ dobře" pochválil mě nakonec.
,,Díky" usmála jsem se a vůbec bych se nedivila, kdybych se červenala.
,,Promiň zapomněl jsem se ti představit! Jmenuji se Henrik" zase se usmál. Musím uznat, že má božský úsměv.
,,Já jsem Mackenzie. Těší mě" taky jsem se na něj usmála.
,,Budu na tvém zápase proti Švýcarsku. Snad vyhrajete" oznámil mi a odešel.
Jeho poslední věta mě vcelku překvapila. Zničehonic na mě vyhrkl, že přijde na zápas. To nebude jen tak...
Šla jsem se napít do šatny a pití jsem si vzala i na střídačku. Vjela jsem zpátky na led a koukla usem se na ty vyřechtaný kluky. Zas tak moc se už nesmály a začali spíše sledovat jak hrajem. Henrik tam ještě nedorazil, asi se někde zdržel.
,,Děvčata, trénink nám za chvíli skončí, pak jsem půjdou Švédky, tak jim přenecháme led. Posbírejte puky a pomalu běžte do šatny a pak do hotelu na oběd. Lilly, trefíš na hotel?" zeptala se trenérka a odešla.
,,Jasně..." kývla Lilly ,,...začneme sbírat puky! Nikdo neodejde, dokud nebudou posbírány puky!" rozkázala nám Lilly a my jsme musely začít sbírat.
Posbírala jsem pár puků a odešla jsem do šatny, kde jsem se převlékla. Náhle jsem vyšla ze šatny a šla jsem čekat na ostatní před stadion. Stál tam Henrik a koukal do blba. Všiml si, že jsem přišla.
,,Ještě jednou se ti omlouvám" řekl a ukázal ten jeho super úsměv.
,,To už neřeš. Je to v pohodě" taky jsem se usmála.
,,Nechtěla bys prozkoumat se mnou a možná i s mýma jeblýma kámošama Stockholm? Dlužím ti to za ten náraz"
,,Dobře, jestli chceš" usmála jsem se.
,,OK, kdy sraz?" zeptal se.
,,Odpolední trénink nemáme, budem trénovat až zítra dopoledne před zápasem. Tak co třeba v 15:00 před hotelem? Nikam jinam zatím netrefím, takže asi před hotelem"
,,Jo a před jakým? Těch hotelů je tu jaksi víc..."
,,Já ani nevím jak se ten hotel jmenuje, ale před ním je jakási italská restaurace"
,,OK" umál se a šel zase za svýma jeblýma kámošama, jak je nazval.
Já jsem ještě chvíli čekala na ostatní, až pak došly, následovaly jsme Lilly, která nás zavedla zpátky na hotel.
ČTEŠ
World Championship | cz
Teen FictionMackenzie je dívka, která hraje hokej. S její kamarádkou i spoluhráčkou Chloe se dostanou na šampionát, o kterém sní každá mladá hokejistka. ©2015-2016