Henrik už tam samozřejmě stál. A usmíval se.
,,Ahoj" pozdravil mě.
,,Čau, promiň, že jsem na tebe ani jednou nezamávala, nebyl čas..." začala jsem, jenže mi Henrik skočil do řeči.
,,Neomlouvej se. Mimochodem vynikající hra. Škoda, že jsi nedala góla. Ale určitě ho v nějakém zápase dáš" mrkl na mě. Usmála jsem se na něj.
,,Díky" možná jsem se začervenala.
,,Nechceš zase někam zítra vyrazit? Mohli bychom něco podniknout s klumama. Tedy pokud budeš chtít"
,,Jo, klidně. To by bylo super. Mám ráno trénink, takže se můžeš přijít podívat" usmála jsem se a on mi úsměv opětoval.
,,Jsem rád, že jsem tě potkal" chytil mě za ruce. Překvapilo mě to. Trochu.
,,Jo..." zaváhala jsem, nevěděla jsem, co mám říct.
Naštěstí jsem si všimla, že Lilly došla čekat před stadion. Pustil moje ruce.
,,To je ta kapitánka?" zašeptal. Přikývla jsem. ,,No nic. Asi půjdu"
,,Asi jo..."
,,Tak...ahoj"
,,Ahoj"
Hned jak Henrik odešel, tak přišla Chloe.
,,Hmm...kdo tu dal dva góly, co? Hmm?" začala se machrovat.
,,Chloe, nezapomeň, karma!" pousmála jsem se.
,,No jo..." radši držela hubu.
Šly jsme na hotel a já hned šla spát, protože jsem fakt byla už celkem unavená. Ani nevíte kolik energie vám to může vzít!
***
První, co jsem dnes slyšela bylo mručení. Čí, to jsem ještě nezjistila. Bylo to nepříjemné, protože jsem byla dost ospalá a tohle mě štvalo. Pomalu jsem otevřela oči. Můj vraždící pohled schytala Chloe.
,,Přestaň!" hodila jsem po ní polštář, který chytila.
,,OK" protočila očima a polštář mi obloukem hodila zpátky.
,,Lepší buzení na programu nemáš?"
,,Nevím, jen jsme se s Alyssou vsadili, jestli tě tohle vzbudí do minuty nebo ne" smála se.
,,A kdo si co vsadil?"
,,Já do minuty, Alyss nad minutu"
,,A jak dlouho mi to tedy trvalo?" podívala jsem se i na Alyss, která moc veselá nebyla.
,,Pět sekund" zasmála se Chloe a já jsem taky smíchu nemohla odolat.
Posadila jsem se. Mia stále spala. Dnes ji necháme spát. Vstala jsem a šla jsem se převléct. Počkala jsem ještě na holky, kterým to dlouho trvalo.
Po snídani jsme se vrátili na pokoj a pomalu jsme si začali chystat věci. Já měla vše nachystané dopředu.
Těším se, co dnes podnikneme s Henrikem. Bude to i něco s klukama. No, když tam oni budou, tak to bude zaručená zábava, protože ti se jen tak nepřestanou smát. Doufám, že to bude něco extra super.
,,Holky? Jste už připravený?" vešla nám do pokoje Lilly.
,,Jasně!" zvolala radostí Mia.
Šly jsme na recepci, kde už většina holek stála. Všechny se spolu nějak bavily. Jsem nesmírně ráda za to, že mě vzali sem. Na tohle jen tak do smrti nezapomenu. A to stoprocentně.
ČTEŠ
World Championship | cz
Teen FictionMackenzie je dívka, která hraje hokej. S její kamarádkou i spoluhráčkou Chloe se dostanou na šampionát, o kterém sní každá mladá hokejistka. ©2015-2016