14. Morning

714 33 0
                                    

,,Radím ti pro příště, věř mi! Mám vždy pravdu!" pořád mě otravovala svým vítězstvím nade mnou.

,,A já ti radím, aby jsme šli na večeři"

,,Abys do mě nacpala jídlo a já bych konečně sklapla, viď?" zasmála se.

,,Tobě to myslí..."

,,Já vím" uchechtla se a šla se mnou do jídelny na večeři.

Když jsem vcházela s Chloe do jídelny, jako vždy jsem si prohlížela soupeřky. Zvláště teď jsem věnovala svůj pohled Švýcarkám, které jsme včera rozdrtily. A zítra máme Finsko. No jo. Finky bychom mohly dát.

Jídlo mi popravdě moc nechutnalo a tak jsem ho darovala Chloe, která to brala jako kdybych já chtěla naplnit její pusu jídla, aby konečně sklapla. Z části to tak bylo, z části ne. Trenérka mi ukázala, ať jdu k ní a já tedy šla.

,,Mackenzie, mohu se jenom zeptat, kdo byl ten kluk?" zeptala se trenérka a já jsem začala panikařit. Nevěděla jsem, co mám odpovědět.

,,To je...můj kamarád" nakonec ze mě vyšlo.

,,Dobře. Já...chci ti jen říct, že jsi včera nepředvedla moc nějaký extra výkon a ty o tom víš. Nechci, aby ses moc setkávala s ostatními lidmi, aby se nějak neprojevovala na tobě únava nebo nějak tak..." řekla a já popravdè moc nechápala, co po mě chce. Jaká únava sakra?!

,,Proč se s nimi nemůžu setkávat?" vyraplila jsem celkem.

,,Můžeš se s nimi setkávat, ale ne nějak moc často. Omlouvám se, ale musím jít něco vyřídit" sdělila mi a odešla.

Přišla jsem naštvaně ke stolu a přisedla jsem si zase k Chloe. Hodila jsem to za hlavu, jako kdyby se nic nestalo.

,,Kam šla trenérka?" zeptala se mě Lilly.

,,Šla zase něco vyřídit" řekla jsem znechuceně. Teď jsem si u ní udělala obrázek. A není zrovna nejhezčí.

,,Mack, co ti řekla?" zeptala se mě potichu Chloe.

,,Že se nesmím moc setkávat s kamarádmi. Nepočítají se spoluhráčky"

,,Ona tě snad přistihla s Henrikem?"

,,Jen jak mě doprováděl do hotelu"

,,Aha" řekla a víc se už nezajímala, protože jsem neměla náladu.

Jak jsem tak neměla tu náladu, tak jsem ani nepočkala na Chloe a rovnou jsem šla na pokoj. Možná byla na mě naštvaná, ale já zase byla naštvaná na trenérku. Nejradši bych chtěla aby vedle mě byl Henrik. Jenže to jen tak nepůjde. Škoda. Lehla jsem si na postel hlavou do polštáře. Slyšela jsem jen pak zabouchnutí dveří od Chloe a její nadávání, že jsem na ni nepočkala, které po chvilce stejně vzdala, protože si myslela, že ji neslyším.

Takhle jsem ležela asi tak půl hodiny a pak jsem se šla osprchovat a nakonec spát.

***

Vzbudila jsem se v posteli a vybavil se mi v hlavě okamžik ze včerejška. Ten okamžik s Henrikem na balkoně. Vstala jsem a převlékla jsem se. Bylo 9:14 a já jsem šla sama do jídelny na snídani. Holky budit nebudu, ještě by mi zase nadávaly. Sedla jsem si k našemu stolu, kde menšina holek z našeho týmu jedla.

,,Dneska se pořádně najezte, hrajem proti Finkám" upozornila nás s úsměvem Lilly.

Mě do úsměvu moc nebylo, ale nakonec jsem se usmála na Lill. Nejradši bych šla do arény a hrála bych tam s Henrikem. Nebo s jeho kámoši. Už jsme se celkem skamarádili. Chloe přišla a sedla si ke mně.

,,Proč jsi mě nevzbudila?"

,,Ještě by jsi mi zase nadávala"

,,Nadávala?!" divila se.

,,Jako včera"

Mávla rukou a šla si pro snídani. Do dveří vešla Alyssa i Mia. Přisedly si k nám. Chloe se mezitím vrátila s plným talířem jídla. Počkala jsem na ni, až to dojí a šla jsem s ní na pokoj.

,,Mack, to snad u tebe chcípl pes?" zavtipkovala Chloe.

,,Nejspíš"

,,Co ti je?" zeptala se starostlivě.

,,Nevím"

Protočila očima. Do pokoje vešla Mia s Alyssou. Pozdravila jsem je.

,,Co kdyby jsme zase dělaly blbosti?" nabídla a zvedala obočí.

,,Můžeme". Tohle se nedá odmítnout!

No a zase to tu bylo. Dělaly jsme kraviny. Sešly jsme do nejnižšího patra na chodbu, kde bylo okno. Chloe ho otevřela a já jsem z něj skočila šipku do sněhu. Obě jsme se začaly řechtat. Pak nakonec i Chloe skočila ale bombu. Lidi kolem se na nás začaly dívat. My jsme se jen pitomně smály a šly jsme přes recepci zpátky do pokoje. Vyšly jsme jedno patro. Viděla jsem nějakýho chlapa, jak mířil směrem, kde máme pokoj. Poznala jsem ho zezadu. Byl to Henrik. Potichu jsem se rozeběhla a skočila jsem mu na záda. Lekl se. Otočil se na mě.

,,Milé uvítání" usmál se.

,,Zvykej si" zasmála jsem se a políbila jsem ho.

Mezitím se k nám doplazila Chloe. My tři jsme šli na náš pokoj. Mia a Alyssa někam šly, takže jsme měli pokoj pro sebe.

,,Kde jste byly, že jste zrovna mířily na pokoj?" zeptal se nás Henrik. S Chloe jsme se začaly smát a Henrik nechápal čemu.

,,Řeknu ti to takhle, skákaly jsme z okna" řekla mu Chloe.

,,Co?" nechápal.

,,My jsme nejdřív šly do nejnižšího patra. Otevřely jsme okno a vyskočily jsme z něj do sněhu. Pak jsme se vrátily zpět do hotelu a mířily jsme na pokoj. Uviděla jsem tě a vyskočila jsem ti na záda" vysvětlila jsem mu. On se jen zasmál.

,,Já už půjdu hledat Miu a Alyssu. Někam zajdeme. Nechám vás tu osamotě" oznámila nám Chloe a odešla.

,,Tak ty jsi mi chtěla skočit na záda?" usmál se.

,,Jasně"

Otočil se ke mě zády a já jsem mu na ně znovu skočila. Chodil se mnou po pokoji až nakonec zastavil.

,,Konečná. Ihned vystupte" řekl a já jsem z něj slezla.

,,Ale já chci ještě!" začala jsem ho lehce bouchat po zádech jako malé děcko

,,Tak si musíš připlatit" usmál se a já jsem ho (jako příplatek) políbila.

,,Počítá se to?" zeptala jsem se.

,,Ne" zasmál se.

Oba jsme si sedli. Já na svou postel, on na židli, která v pokoji byla. Hodil po mě polštář. Ihned jsem ho po něm hodila zpátky. Henrik se zohl a tak ten polštář letěl z okna. S Henrikem jsme se na sebe podívali a rychle jsme běželi před hotel ho vyzvednout. Kolem recepce jsem ho schovala. S Henrikovou pomocí jsme na pokoji udělali šňůru, na které jsme pak sušili mokrý polštář.

,,Promiň, už budu muset jít" oznámil mi a otevřel dveře.

,,Nechoď" chytla jsem ho za rameno. Otočil se ke mně.

,,Já musím"

,,Nemusíš"

,,Uvidíme se na zápase. Držím palce" usmál se.

,,Dobře" sklopila jsem hlavu. Henrik si klekl, aby mi viděl do obličeje. Rozesmál mě.

,,Tak já jdu. Zítra za tebou zase přijdu" usmál se a měl namířeno zpátky ven. Já jen sledovala jeho, jak odchází.

World Championship | czKde žijí příběhy. Začni objevovat