10. Big flower

947 42 0
                                    

S Chloe jsem šla do jídelny na večeři a u toho jsem pozorovala ostatní hráčky od jiného stolu. Všechny vypadaly v klidu. Já v klidu moc nebyla. Byly to dva důvody. V hlavě mi pořád ležel Henrik a ještě to, ŽE JSEM NA MS! Snažila jsem se užívat si každou sekundu tady ve Švédsku. Kdo ví, kdy zase budu v Evropě.

Dojedla jsem večeři a zavzpomínala jsem na domov. Ten chlad. Ne, že by tady ve Švédsku nebylo chladno, ale není to ten kanadský chlad. Není tady má rodina, moji kamarádi (Will, Ruby, Hayley, Madison a spol.), není tu má sestra (což je vlastně možná i dobře). Svou sestru nepovažuji moc za rodinu, i když bych měla. Považuji ji za svou kamarádku, která mě někdy otravuje, ale zase mi hodně rozumí. Ach, jak mi to vše chybí! Chci být zase v Kanadě, jenže je MS U18 a to je jen jednou za život. Ne, musím přestat myslet na Kanadu a na všechno společné s ní. Musím se začít soustředit na hru. Když se nebudu soustředit, nebudu dobře hrát a pro to tu nejsem, abych blbě hrála. Nejsem na ledě v kanadském dresu jen pro parádu. Jsem tu od toho, abych střílela góly a hrála dobře. Takže musím se soustředit! Ale ne taky furt. Neuškodí, když s Chloe uděláme nějakou srandu.

Odpojila jsem se od světa a začala jsem myslet na chvíle s Henrikem.

,,Héééj! Mackenzie!" probudila mě ze světa mých myšlenek Caroline (útok, centr) ,,Jsi snad zamilovaná?" udivila se.

Chloe se tiše uchechtla a kopla mě pod stolem do nohy. Oplatila jsem jí to a obě jsme dělaly jakoby nic.

,,Ne, jsem jen nérvózní" odpověděla jsem jí.

,,Tak to nebuď, buď v klidu, to zvládneš" usmála se na mě kapitánka Lilly, která byla kousek od nás a poslouchala nás.

,,Díky" také jsem se na ní usmála.

Uklidila jsem tácek (s kterým bych Chloe nejraději švihla po hlavě) a s ní jsme se vydaly na pokoj. Ranní trénink nebyl, ale byl ten odpolední. Nevěděla jsem, co budu dělat dopoledne a tak jsem s Chloe dělala blbosti na pokoji. Hráli jsme hry. Třeba 'hádej na kterýho hráče z NHL myslím'. Chloe NHL sice nesleduje, ale ty hráče zná dobře. Schválně mi dávala samý hráče který mají křestní jméno Henrik, aby si ze mě dělala srandu. Asi jí fakt jednou přerazím...

Další takovou menší hovadinu jsme dělaly tu, že jsme si z papíru dělaly vlaštovky a pouštěly jsme je z okna na ulici, kde různě chodili lidé. Hrozně jsme se řechtaly, když někomu spadla na hlavu. Smáli jsme se tomu jak utržený ze řetězu, přitom to byla taková blbost.

Pak jsme se koukaly jen tak z okna. Obě jsme přemýšleli, protože už zítra máme náš první zápas. Těšila jsem se, ale v hloubi duše jsem byla velmi nervózní.

Po chvilce, kdy jsme se koukaly z okna někdo zaklepal na dveře. Očekávala jsem, že to bude Mia nebo Alyssa. Chloe šla otevřít.

,,Ahoj, je tu Mackenzie?" slyšela jsem mužský hlas. Polekala jsem se. Kdo mě tak může chtít?

,,Jo" řekla Chloe, uhla a já jsem spatřila usměvavého Henrika s kyticí.

,,Ahoj" usmíval se.

,,Ahoj" usmála jsem se taky. A šla jsem k němu ke dveřím. Chloe si šla lehnout na svou postel.

,,Pro tebe" řekl a dal mi kytici. Ne, před Chloe prosím ne. Cítila jsem se dosti trapně.

,,Díky" usmála jsem se a nadechla jsem se té vůně ,,půjdeš sem na chvilku?" zeptala jsem se. Původně jsem to nechtěla říct, ale bylo mi to blbý neříct.

,,Ne, promiň. Kluci jsou na recepci a bůh ví co provádějí. Zítra se uvidíme na zápase. Mohli bysme zase něco podniknout, pokud chceš"

,,Dobře, tak zítra. Ahoj" usmála jsem se.

,,Ahoj" usmál se a odešel.

Zavřela jsem dveře a ještě jednou jsem si čuchla ke kytici. Pak jsem se podívala na Chloe a ta mě ďábelsky civěla, až jsem se lekla.

,,Co tak po mě vejráš?"

,,Má tě očividně rád" tvářila se už celkem normálně.

,,Henrik? Mě?! Blbost!" koutila jsem hlavou.

,,Né, vůbec. A co bylo tohle?" ukázala na kytici.

,,Neřešme to"

,,Tohle se jen tak nestává každýmu" rýpala se v tom dál.

,,Chloe, prosím, přestaň"

,,Já ti chci jen říct, že máš obrovský štěstí" lehce se na mě usmála. Štěstí?!

,,Přestaň už sakra!" zařvala jsem, protože mě už štvala.

,,Promiň" sklopila hlavu.

,,Ne, já promiň" bouchla jsem se rukou do hlavy.

,,Co takhle si pustit televizi?" její oči se hned rozzářili radostí a já nemohla říct ne.

V televizi zrovna dávali záznamy zápasů z NHL. S Chloe jsme se dívaly. Blues prohráli nad Pens...ještě že tu není vedle mě sestra. Hned by se mi smála.

,,Jé, ty vlastně fandíš St. Louis Blues, že? Jé to je taková smůla, že prohráli, že?" říkala pomalu a vysmívacím tónem Chloe. Ona se mi směje? No počkej holka, až se budu smát já...

World Championship | czKde žijí příběhy. Začni objevovat