29. The last goodbye

414 20 1
                                    

Tak sladce se mi spalo, dokud mě neprobudila Mia. Ale musím uznat, že mě probudila nechtěně. Spíš za to může Chloe. Celkem lituju toho, že Chloe nemá kocovinu. To by mi teď bodlo, kdyby ano. Chloe totiž začala lechtat Miu a z toho plyne, že tu byl kravál. Probudilo to i Alyss. Chloe stále lechtala Miu a ta řvala a pištěla a u toho se ještě smála.

,,Co kdyby jste přestaly?" navrhla Alyssa.

,,Nikdy!" zasmála se Chloe a pokračovala dál ve své činnosti.

,,Dnes spolu tady trávíme poslední den, tak se k sobě chovejme hezky," řekla jsem unaveně.

,,Dobře," Chloe protočila panenky a přestala lechtat Miu.

Vstala jsem z postele a převlékla jsem se. Ještě jsem počkala na holky, až udělají to samé, aby jsme mohly jít na snídani. Až byly hotové, šly jsme na snídani. S Chloe jsme si šly stoupnout do fronty a spatřily jsme kolem jdoucí američanky s tričkami CHAMPIONS.

,,Tohle má být provokace?" vyjela Chloe na jednu z američanek.

,,Berte to jak chcete," odpověděla jí.

Potvory američanky nás chtějí vyprovokovat. Jsou celkem namyšlené. Je pravda, že bych taky měla z toho velkou radost, že bychom vyhrály tohle mistrovství, ale nedělala bych z toho takovou vědu. Minulý rok to vyhrály kanaďanky a to zaslouženě. Já jsem totiž minulý rok tenhle šampionát velmi sledovala a vůbec jsem netušila, že o rok později se ho zúčastním.

Až jsme s Chloe měly nabráno na tácku, posadily jsme se k našemu kanadskému stolu. Na Caroline šlo vidět, jak se z ní kouří vztekem. Myslím, že to bude z těch američanek. Všimla jsem si, že jedna američanka se otočila na Caroline.

,,Hej ty," začala jedna a Carol se hned za ní otočila.

,,Líbí se ti ty trička?" pokračovala druhá.

,,Upřímně, bych je použila jamo hadru na mytí podlahy," falešně se usmála Caroline.

,,Jen závidíš, že jsme mistři a vy ne," ušklíbla se druhá.

,,Ale holky, přesťaňte. Nechte je vybrečet," vložila se do toho i Carpenterová.

Carol mahodila takovej ten xicht běž do prdele a zase se otočila k našemu stolu. Párkrát jsem se na ni podívala, jak je nasraná. Každou chvílí jsem myslela, že pukne a začně raplit. I Lilly to sralo, ale ta se držela.

,,Hele mám tu kapešníčky. Nechceš?" zasmála se další američanka.

Carol už to nevydržela a vybouchla. Bleskově se k nim otočila a spustila: ,,Vy se nám smějete, že jsme něco prohrály?! Když to tak vezmu, vyhrály jste nečestně. Váš první gól byl z trestného střílení, které vaše kapitánka nasimulovala, jak to nejvíc šlo. Pak nám ještě zranila naši nejproduktivnější hráčku a nakonec dáte ten nejhaluzovější gól. Jednou něco vyhrajete a děláte, kdybyste vyhrály Bůh ví co. My kanaďané, jsme vyhrály olympiádu a to hned několikrát, na mistrovství světa v Česku jsme taky vyhráli a posmíváme se vám? Ne. Tak proč vy nám? Hele, je poslední den, kdy tady jsme všichni nashromáždění, tak proč se hádat?"

,,Už jsi skončila?" zeptala se nasraně jedna američanka.

,,Jo. A pokud mě budete srát dál, tam vám slibuji, že vás budu strašit ve snech."

Američanky se otočily k svému stolu a po zbytek snídaně nás už neotravovaly.

,,Musím uznat, že ten tvůj proslov byl bezvadnej," rýpla si trochu Chloe do Carol.

World Championship | czKde žijí příběhy. Začni objevovat