nākamā diena. beidzot nākamā diena!
Pamosties ir viena grūta, grūta lieta, veči!
Vakardien nepabeidzu skatīties lekcijas ierakstu, jo aizrunājāmies ar Madaru instagramā. Mēs sākām pusē deviņos un turpinājām līdz diviem ar 16 minūtēm! Tas ir daudz! Tas ir ļoti daudz! Un tas bija ļoti patīkami. Runāt ar kādu, kam nav jāslēpj ticības dzīves jautājumi, kas saprot mūzikas dzīves problemātiku, kas arī sapņo par prinčiem baltos zirgos un bērnu baru. Tas pēdējais ir ļoti reta parādība, tāpēc jo liels prieks par future daudzbērnu māmiņu high five. Runājām par laimi un grounding, par to, kādā krāsā ir nakts debesis (I swear, šis ir viens no maniem mīļākajiem tematiem). Cik mēs svētīti ļaudis, kā mums uzmācas greizsirdība un cik briesmīgi grūti ir nolikt pasaulīgās domas uz dievkalpojumu, cik nenormāli viltīgas un atgriezīgi sāpīgas tās ir. Jau sen gribēju, nu beidzot izrunāju mātes karjeras aklumu, citādi to jāsauc, bet tas jau ir kaut kur rakstīts.
Šorīt līst, Las Finchas serveris ir izdzēsts, es pabeidzu stilistikas pragmatikas ievada lekciju. Man sāp mutes dobums un mugura, man skan galvā Led Zeppelin "All My Love", kuru joprojām domāju pievienot Happy place sarakstam Spotify, jo šī ir jau otrā diena and it might not be a rush, bet man visa pēdējā nedēļa ir tāds laimes rush ever since the dose of my favorite addictive hug. Paula, vai Bodžangls ir tavas narkotikas? Oh, ne tikai tas, vai zini, arī tu. Tik ilgi gaidīju pagājušo otrdienu, tik daudz rakstīju finchappā, ka man tevis pietrūkst. Tas ir sev ieskaidrojams. Tas prieks ir joprojām jūtams. Paula has gained happy energy to exist for a week from now in a deliric happy phase. Aww. Bet nu tā ir, man ir lielais dzīvesprieks. Reizēm pabažos par lielā dzīvesprieka avotu un kā mēs Kārli nomainīsim, bet tā nav šodienas problēma, jo šodien mēs turpinām atļauties būt laimīgi.
All my love, all my love
A year without raaaaiin
Starp citu, es neizdomāju vārdu Paula bērns domātājam. (rīcībtoram. .. . tīcībspējtors... iespējors..)
YOU ARE READING
vēlāka dienasgrāmata | Glamorous
RandomPirmā kursa piedzīvojumi. Jūs zināt noteikumus - ja atrodat sevi un vēlaties kaut ko mainīt, viss ir iespējams! Tāpat kā iepriekš, mans vārds nemainās, pārējie ir pēc manas privātās shēmas. Sitiet man pa nagiem (vēlams pārnestā nozīmē) par pieturzī...