pēc 3 dienām
Leonīds atsūtīja, ka Loretai arī ļoti patīk lapsas. Yay, prieks! Ieslēdzās tāds bērns, ka atbildēju caps lock WE'RE GONNA BE BEST FRIENDS!. Tas ir priecīgi, bet šī ir tāda diezgan galēji bērnišķīga atbilde.
Vai varētu būt, ka Loretai es sevi prezentēju kā ļoti mazu un bērnišķīgu?
Varētu. Kas domāju par to, kāda būs mūsu kautkadējā tikšanās, nonācu arī līdz domai "uztver mani kā viņa mazo māsu", un tagad es tā arī uzvedos, lai gan varbūt par labu tas nenāk. Ar Leonīdu es esmu kā mazs bērns nereti, jo tā es jūtos laimīga un viņa priekšā nebaidos tā uzvesties. Tagad.. tagad. laikam sanāk, ka būšu nezinātajā apziņā izdomājusi, ka, ja es esmu kā mazā māsa, man jābūt vēl mazākai savās izpausmēs, nekā es jau esmu. Bet tas nešķiet tik labs variants, jo varbūt man drīzāk jābūt lielākai vai, ideālā gadījumā, tādai, kāda esmu.
Kāda es esmu?
Nu . . . es jūtos kā es un savā ādā, kad esmu maza, bet act your age.
"Tu varētu man viņu nozagt" aizveda uz Taylor Swift "You belong with me" dungu ausīs, kas tālāk lēnītēm pārgāja uz "Something just like this", kuras abas dziesmas nav sliktas, bet parasti tiek atzītas par pārāk maintream manai gaumei. Šoreiz to lielā vaina bija būt galvā, kamēr domāju par Loretu, par Leonīdu. par draudzību un labāko no tām. Par bestest friend statusu. Par to, kurā virzienā jākarina drēbes.
Tas pēdējais tāds praktiskāks.
Es gribu satikt Loretu kaut kad, es gribu, lai mums būtu labas attiecības, un es gribu, lai viņa man un es viņai liekamies foršas. Tāpēc mani mazliet māc baža par uzvešanos kā pārāk mazam bērnam. Negribu, lai viņa mani uztver kā pusattīstītu. Negribu arī, lai es pret viņu attiektos kā iepriekšējo paaudzi. Es ticu, ka viņa ir forša, un es ceru, ka man izdosies to jauki viņā ieraudzīt.
Šonakts atklājums – dienasgrāmatu var rakstīt arī sēžot karstā vannā. Neviens papīrs nav cietis. Man liekas.🔲
Pirms iešanas vannā domāju (arī par darbību secību) par vēstules blociņa domu adresētu Loretai. "Es zinu, ka mēs kādreiz satiksimies" Čikāgas piecīšu melodijā. Neuzrakstīju. Varbūt citreiz. → "CHOKE" yourself to sleep → "Baltā Haizivs"
ESTÁS LEYENDO
vēlāka dienasgrāmata | Glamorous
De TodoPirmā kursa piedzīvojumi. Jūs zināt noteikumus - ja atrodat sevi un vēlaties kaut ko mainīt, viss ir iespējams! Tāpat kā iepriekš, mans vārds nemainās, pārējie ir pēc manas privātās shēmas. Sitiet man pa nagiem (vēlams pārnestā nozīmē) par pieturzī...